anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada konta za to że nie odczytałem maila z powiadomieniem od allegro dotyczącym

MAMY ROZWIĄZANIE!
Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

Blokada konta za to że nie odczytałem maila z powiadomieniem od allegro dotyczącym jakiejś reklamacji która i tak jest wyłączona bo reklamacje po roku złożył przedsiębiorca zakup na fakturę efekt zakańczając sie aukcje itp itd no sorry allegro ale maile od was z powiadomieniami filtruje do malo ważnych bo są ich tysiące dziennie... Typu powiadomienie o wystawieniu aukcji lub zakończeniu oferty 

Moje pytanie czy mogę pociągnąć do odpowiedzialności za blokadę osobę która ja włączyła to raz dwa to co zrobili jest zgodne jak uważają z ich regulaminem ale niezgodne z prawem?

 

oznacz moderatorów
62 ODPOWIEDZI 62
Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

To nie była dyskusja tylko korespondencja  nasz pracownik odpowiedział tylko nie podał miasta z czego rozwiązali burze a odpowiedź na to pytanie była w umowie zawartej przy zakupie

oznacz moderatorów
Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

i teraz pytanie jak wyślę swieżego maila z następną prośbą to rafiamk na koniec kolejki?? z odblokowaniem bo z tej rozmowy wynika że tak

oznacz moderatorów
Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

wszystkie sprawy mam na bieżąco rozwiązane nie zalegam z niczym jak narazie na pytanie kiedy zostanie odblokowane konto i dlaczego to tak długo trwa nie odpowiadają a jak już odpowiadają to proszę czekać czyli odpowiedź nie jest jednoznaczna my jako sprzedawcy nie możemy popełnić błędu a jak już go popełnimy i mimo wszystko go naprawimy i przeprosimy to i tak nic to nie zmienia

oznacz moderatorów
Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

Pani moderator proszę odpowiedzieć na pytanie użytkownika RED

oznacz moderatorów
Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

najlepsze że klientka zna szczegóły całej sprawy normalnie nie mogę uwierzyć wie za co i dlaczego allegro zablokowało konto czyli informacja taka musiała pójść od allegro??? do klienta klientka wie o wszystkim moje pytanie skąd???

oznacz moderatorów
Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

żyję tu ktoś reprezentujący allegro??

oznacz moderatorów
Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

Czuję się jak nasz klient uważacie że ktoś musi a wy nie to samo może czuć sprzedawca tym bardziej jeśli chodzi o oczywiste rzeczy takie jak pytanie sprzedającego gdzie wysłać przedmiot  korzystamy z programów żeby móc obsługiwać to co się stało z allegro nie chce porównywać zagranicznych portali ale one to rozumieją i chciałbym aby w pl też to się stało funkcjonalność ponad wszystko a nie na odwrót do tej pory konto zablokowane nie chce mi się już dzisiaj na to patrzeć mimo że wszelkich starań jakie uczyniłem podejrzewam już działalność konkurencji bo chyba tylko to zostało....

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Mabert-pl Przykro mi, że Twoje konto wciąż pozostaje zablokowane, jednak tutaj na forum nikt nie jest w stanie pomóc Ci z tym problemem. Takie sprawy rozwiążesz tylko i wyłącznie poprzez kontakt z Działem Bezpieczeństwa, z którym prowadzisz korespondencję mejlową o numerze 24735154. Warunkiem odblokowania konta jest rozwiazanie trwających dyskusji. 

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@ko_alka Warunkiem odblokowania konta jest rozwiazanie trwających dyskusji. 

oczywiście ten warunek jest podany w regulaminie allegro

a nie jest czystym wymysłem osoby, która zawiesiła @Mabert-pl  konto

ja go jakoś nie mogę znaleźć

tak samo jak metody zakończenia dyskusji przez sprzedawcę

 

ale oczywiście ponownie i znowu się czepiam

 

w poradniku

https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/problemy-transakcyjne/co-moze-pomoc-w-pozytywnym-rozwiaza...

jest cytat:

W przypadku zbyt dużej liczby nierozwiązanych Dyskusji możemy zablokować Twoje konta do czasu wyjaśnienia wszystkich zgłoszonych problemów. Nie czekaj zatem i w miarę możliwości staraj się samodzielnie doprowadzić do ich rozwiązania.

czy @Mabert-pl miał zbyt dużą (oczywiście określoną regulaminem allegro) liczbę nierozwiązanych dyskusji (nie mylić z trwającymi)?

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@RED Zgodnie z Regulaminem ze względu na bezpieczeństwo transakcji na Allegro możemy: 

c. czasowo ograniczyć Użytkownikowi dostęp do poszczególnych usług świadczonych w ramach Allegro, w szczególności ograniczyć na czas określony lub nieokreślony funkcjonalność Konta Użytkownika,

d. zawiesić na czas określony lub nieokreślony jedno, kilka bądź wszystkie Konta tego Użytkownika.

O zawieszeniu Konta lub ograniczeniu dostępu do określonych usług Spółka powiadomi Użytkownika za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, wskazując przyczyny zawieszenia lub ograniczenia dostępu do Konta. Użytkownik może odwołać się od decyzji Spółki zgodnie z postanowieniami art.16 Regulaminu. W przypadku braku udzielenia odpowiedzi i złożenia wyczerpujących wyjaśnień dotyczących prawidłowości wykonania umowy zawartej pomiędzy Kupującym i Sprzedającym w ramach Dyskusji w terminie określonym w art. 10.2 Regulaminu, Spółka może uzależnić korzystanie z Allegro od potwierdzenia przez Użytkownika faktu wywiązania się z umowy zawartej w wyniku Transakcji.

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@ko_alka ja tego zapisu nie kwestionuje

ale dotyczy on jednej umowy nie wielu i to w wypadku

W przypadku braku udzielenia odpowiedzi i złożenia wyczerpujących wyjaśnień dotyczących prawidłowości wykonania umowy zawartej pomiędzy Kupującym i Sprzedającym w ramach Dyskusji w terminie określonym w art. 10.2 Regulaminu, Spółka może uzależnić korzystanie z Allegro od potwierdzenia przez Użytkownika faktu wywiązania się z umowy zawartej w wyniku Transakcji.

jak rozumiem @Mabert-pl w każdej dyskusji naruszył ten pkt regulaminu?

jak wytłumaczycie zmuszanie @Mabert-pl do rozwiązania dyskusji po myśli kupującego w przypadku gdy ma prawo odrzucić reklamację (oczywiście gdy robi to zgodnie z prawem)
czyli działać wbrew osobie, która założyła dyskusję?

w przypadku gdy w umowie była niebieska piłka, sprzedawca wysłał taką jak w umowie, a kupujący twierdzi, że jest zielona zmuszacie go do uznania reklamacji?

w przypadku gdy sprzedaż była na firmę nie spełniającą art 38a ustawy konsumenckiej

zmuszacie sprzedawcę do uznania reklamacji i przyjęcia zwrotu?

 

 

oznacz moderatorów
Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

Masakra mam jedną nie rozwiązana dyskusje wysłałem kosiarkę akumulatorowa do klienta po odebraniu klient twierdzi że nie działa w niej napęd więc poprosiłem o filmy klient przesłał mi filmy po kilku dniach z silniczkiem makity w ręku??? Wykręconym leżącym na stole zdjęcia z ściągnięte z neta poprostu nie wierzę mimo wszystko zaproponowałem 200zł a allegro dalej w tej sprawie nic to już tylko sąd musi takie sprawy rozstrzygać nikt mu nie zezwolił na ingerencję oczywiście jezeli takowa była i za ta dyskusje dalej blokują mi konto

 

 

 

oznacz moderatorów
Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

Pani moderator ja mam jedno konto i staram się go pilnować w miarę moich możliwości oddaje ludziom pieniądze w ciągu ostatnich miesięcy nie odpowiedziałem na kilka maili a tu taka sytuacja

oznacz moderatorów
Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

Inwestuje w programy pomagające mi w obsłudze aby wszystko było załatwione jak należy i jak pani wspomniała czat nie jest po to aby rozstrzygać problemy ale jest przestroga dla innych dlatego nie uważam że kogoś w jakikolwiek atakuje tylko i wyłącznie to jest przestroga tak samo jak w komentarzach na nasz temat

oznacz moderatorów
Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

Pani moderator klienci z powodu waszego podejścia czują się bezkarni uważa Pani że mam oddać pieniądze granicę okolo1500zl za to że klient rozebrał mi kosiarkę bez mojej zgody zaproponowałem mu jej zwrot co widzicie w wiadomościach a on mi przesyła zdjęcie silnika makity? To już jest lekka przesada według was co ja mam zrobić proszę o odpowiedź??

oznacz moderatorów
A3dam
#19 Nestor#

@ko_alka 
Dodatkowo od 1 stycznia 2021 roku jeśli Kupujący prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, to ma uprawnienia podobne do tych, które przysługują konsumentom (zatem rownież prawo do reklamacji z tytułu rękojmi, nawet w przypadku jej wyłączenia dla przedsiębiorców). 
NIEPRAWDA !!!

Dodatkowo jeśli chcesz się dowiedzieć jaki związek ma jednoosobowa działalność i reklamacja z tytułu rękojmi, polecam Ci zapoznać się z tymi informacjami:  https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/00310


Jeśli TY chcesz się dowiedzieć jaki związek ma jednoosobowa działalność i reklamacja z tytułu rękojmi, polecam Ci zapoznać się ... z Kodeksem Cywilnym, a w szczególności z :


A
rt. 556(4). Zawarte w niniejszym dziale przepisy dotyczące konsumenta,
z wyjątkiem art. 558 §1 zdanie drugie, stosuje się do osoby fizycznej zawierającej
umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy
wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego
w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej,
udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej.


Art. 558. §1
Strony mogą odpowiedzialność z tytułu rękojmi rozszerzyć, ograniczyć lub wyłączyć.
Jeżeli kupującym jest konsument, ograniczenie lub wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest dopuszczalne tylko w przypadkach określonych w przepisach szczególnych.


@RED 
Art 38a UoPK odnosi się wyłącznie do Rozdziału 4 (
Prawo odstąpienia od umowy ) i nie ma nic wspólnego z rękojmią.

 

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów
Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

dalej wymuszanie na mnie rozwiązania jeszcze jednej dyskusji tej wspomnianej wyżej z kosiarką która rozebrał klient i nie wiem co on chce bo twierdzi że była uszkodzona i sobie rozebrał wyciągnął silnik napędu prawdopodobnie i tyle z jego strony nie muszę w tym przypadku robić nic bo nikt mu na to nie zezwolil i taka reklamacja powinna być z automatu nie ważna o czym chyba pracownik allegro wie mimo to blokują konto za dokładnie ta trwająca dyskusje wcześniej napisałem nierozwiązana teraz się poprawie nie mam żadnej nierozwiązanej dyskusji od lat!!

 

oznacz moderatorów
matYs307
#11 Animator#

Ostatnio zablokowali mi 5 kont, pisz do nich. Trafisz w końcu na normalnego pracownika co odblokuje a nie robota. Po 6 dniach trafiłem. Tak to mi pisali, że nie mogą, że nie ten dział itp. Rozłączali się na czatach, nie odpisywali na maile. Potem jeden odblokował wszystkie na raz.

oznacz moderatorów
sklep_mikaj
#8 Zapaleniec#

Dokładnie. Tamkazdy sobie ustala. Mi zablokowali bo klient poprosił o udział Allegro w dyskusji, po chwili napisałem w dyskusji czy mogę prosić o odblokowanie sprzedaży bo wszystko ustalone, klient napisał "tak, nie chcę rozdmuchiwać afer" i blokada dalej jest mimo iż jeden pracownik już zgodził się odblokować. Przez blokadę spadła mi jakość i teraz to jest powodem dla którego blokada nie może być zdjęta. Na odpowiedzi od nich odpisuje od razu s nadziei że w końcu znajdzie się ktoś sensowny. Na ten moment blokada to błędne koło. Nie mogę połączyć ofert odłączonych a idę na urlop i nie mogę zmienić czasu wysyłki więc praktycznie przestaje istnieć.

oznacz moderatorów
larissaeu
#2 Obserwator#

czy udało Ci się odblokować konto  ? cy długo czekałeś odp  ? bo mi z dnia na dzień zablokowali wszystkie konta bez podawania konkretnej przyczyny od 2 dni firma stoi bo wszystkie oferty usuneli 

oznacz moderatorów