anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada konta

MAMY ROZWIĄZANIE!
24ogrodnik
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry wszystkim niestety allegro nie odpowiada na moje maile które do nich wysyłam. Jesteśmy małą firmą i przez obecna sytuację nie nadążaliśmy ze sprzedażą i wysyłką przedmiotów dlatego mieliśmy szereg nierozwiązanych dyskusji z kupującymi na które odpowiadaliśmy jednak z nieznacznym opóźnieniem i dostaliśmy blokadę konta przez allegro. Wszystko byłoby ok tylko nie wiemy  na ile dni taka blokada co mamy w tej sytuacji zrobić gdzie jeszcze napisać Jesteśmy na allegro od 2 lat i uczymy się metodą prób i błędów. Nasze pytanie jest czy ktoś miał taki sam problem,że allegro w ogóle nie odpisuje na wiadomości 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
pinsplash
#21 Demiurg#

@24ogrodnik Po napisaniu dl Allegro ( co jak rozumiem zrobiliście), dostaniecie emailem wytyczne co i jak zrobić aby konto byóo odblokowane. Z reguły jest konieczność "zamknięca" przez Kupujacych dyskusji, ale nie tylko. Skontaktujcie się też z tymi od negatywów ( jeżeli dostaliście) - pogadajcie moze usuną, to też ma znaczenie.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
24ogrodnik
#8 Zapaleniec#

Wszystko dobrze a jeżeli kupujący mimo,że zostały zwrócone pieniądze i mimo,że pisaliśmy z prośbę o zakończenie dyskusji nie chce zakończyć dyskusji to mamy czekać ile czasu ponieważ w obecnej sytuacji internet to nasze jedyne źródło zarobku A allegro wcale nie odpowiada na nasze emalie:( 

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@24ogrodnik Niestety takie przypadki Kupujacych są. Fakt Allegro odpowiada  po długim czasie teraz...Opiszcie im poszczególne przypadki z tego co wiem to czasem mogą zamknąć dyskusję.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
Client:79179573
#16 Inspirator#

@pinsplash: "Niestety takie przypadki Kupujacych są."

Rzeczywiście, kupujący potrafią być wredni: płacą z góry i domagają się nie wiadomo czego, np. wysłania towaru. Do tego zamiast się cieszyć, że w ogóle dostali zwrot swoich pieniążków, to jeszcze zakładają uczciwym sprzedawcom dyskusje. Że też Allegro na to pozwala!

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:79179573 Kiepski trolling - musisz się jeszcze ćwiczyć. Nie przejmuj się - kiedyś ci się uda.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
Client:79179573
#16 Inspirator#

@pinsplash 

Odpowiedziałeś facetowi, który otwarcie przyznał, że nie wysłał zamówionego i opłaconego z góry towaru, że winę za tę sytuację ponoszą kupujący. Trolluj bardziej, bro.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów
Zokzo8491
#7 Wielbiciel#

Kupujący nie czytaja aukcji, kiedy wysylka czy tez przedsprzedaz a potem zwroty pretensje i dyskusje 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@24ogrodnik Otrzymałaś od nas odpowiedź na swoje zgłoszenia, dlatego bardzo proszę o sprawdzenie skrzynki. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
robertrutkowski
#9 Pomysłodawca#

u mnie ta sama sytuacja jak wyzej i sam nie wiem co robic dalej kupujacy nie odpisuja nawet  a srednia ocen mam robertrutkowski - 97,8% przy sprzedazy 20 letnich  czesci do samochód gdzie nie ma opcji by kazdy był zadowolony nawet tez prosze o pomoc

oznacz moderatorów
Zdrowie1996
#7 Wielbiciel#

Mam to samo. Zablokowali mi konto bo jeden z kupujących kupił u mnie 4 produkty za każdy zrobiłam mu zwrot środków on otworzył 4 dyskusje i po moim zwrocie zero kontaktu z jego strony.

oznacz moderatorów
Client:79179573
#16 Inspirator#

@Zdrowie1996 

Czego się spodziewasz? Że kupujący, który nie dostał swojego towaru wyśle Ci podziękowanie?

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów
Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@24ogrodnik 

No i to właśnie jest uczenie się metodą błędów, niestety,

@Client:79179573  ma więcej racji, niż wynika z jego trollowskich wypowiedzi. Najważniejsze to mieć i wysyłać towar, który sprzedajesz. Jeśli zauważysz, że się nie wyrabiasz z powodu braku towaru / braku ludzi do pakowania albo z jeszcze innej przyczyny, warto zakończyć oferty, załatwić te opłacone i wznowić zakończone. Do 60 dni możesz to zrobić bez utraty popularności.

Sprawa priorytetów: czy ważniejsza jest realizacja już opłaconych zamówień, czy pozyskiwanie następnych, których nie będziesz w stanie zrealizować? To pytanie przed świętami nabiera szczególnego znaczenia...

oznacz moderatorów