Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry wszystkim niestety allegro nie odpowiada na moje maile które do nich wysyłam. Jesteśmy małą firmą i przez obecna sytuację nie nadążaliśmy ze sprzedażą i wysyłką przedmiotów dlatego mieliśmy szereg nierozwiązanych dyskusji z kupującymi na które odpowiadaliśmy jednak z nieznacznym opóźnieniem i dostaliśmy blokadę konta przez allegro. Wszystko byłoby ok tylko nie wiemy na ile dni taka blokada co mamy w tej sytuacji zrobić gdzie jeszcze napisać Jesteśmy na allegro od 2 lat i uczymy się metodą prób i błędów. Nasze pytanie jest czy ktoś miał taki sam problem,że allegro w ogóle nie odpisuje na wiadomości
@24ogrodnik Po napisaniu dl Allegro ( co jak rozumiem zrobiliście), dostaniecie emailem wytyczne co i jak zrobić aby konto byóo odblokowane. Z reguły jest konieczność "zamknięca" przez Kupujacych dyskusji, ale nie tylko. Skontaktujcie się też z tymi od negatywów ( jeżeli dostaliście) - pogadajcie moze usuną, to też ma znaczenie.
Wszystko dobrze a jeżeli kupujący mimo,że zostały zwrócone pieniądze i mimo,że pisaliśmy z prośbę o zakończenie dyskusji nie chce zakończyć dyskusji to mamy czekać ile czasu ponieważ w obecnej sytuacji internet to nasze jedyne źródło zarobku A allegro wcale nie odpowiada na nasze emalie:(
@24ogrodnik Niestety takie przypadki Kupujacych są. Fakt Allegro odpowiada po długim czasie teraz...Opiszcie im poszczególne przypadki z tego co wiem to czasem mogą zamknąć dyskusję.
@pinsplash: "Niestety takie przypadki Kupujacych są."
Rzeczywiście, kupujący potrafią być wredni: płacą z góry i domagają się nie wiadomo czego, np. wysłania towaru. Do tego zamiast się cieszyć, że w ogóle dostali zwrot swoich pieniążków, to jeszcze zakładają uczciwym sprzedawcom dyskusje. Że też Allegro na to pozwala!
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573 Kiepski trolling - musisz się jeszcze ćwiczyć. Nie przejmuj się - kiedyś ci się uda.
Odpowiedziałeś facetowi, który otwarcie przyznał, że nie wysłał zamówionego i opłaconego z góry towaru, że winę za tę sytuację ponoszą kupujący. Trolluj bardziej, bro.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
Kupujący nie czytaja aukcji, kiedy wysylka czy tez przedsprzedaz a potem zwroty pretensje i dyskusje
@24ogrodnik Otrzymałaś od nas odpowiedź na swoje zgłoszenia, dlatego bardzo proszę o sprawdzenie skrzynki.
u mnie ta sama sytuacja jak wyzej i sam nie wiem co robic dalej kupujacy nie odpisuja nawet a srednia ocen mam robertrutkowski - 97,8% przy sprzedazy 20 letnich czesci do samochód gdzie nie ma opcji by kazdy był zadowolony nawet tez prosze o pomoc
Mam to samo. Zablokowali mi konto bo jeden z kupujących kupił u mnie 4 produkty za każdy zrobiłam mu zwrot środków on otworzył 4 dyskusje i po moim zwrocie zero kontaktu z jego strony.
Czego się spodziewasz? Że kupujący, który nie dostał swojego towaru wyśle Ci podziękowanie?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
No i to właśnie jest uczenie się metodą błędów, niestety,
@Client:79179573 ma więcej racji, niż wynika z jego trollowskich wypowiedzi. Najważniejsze to mieć i wysyłać towar, który sprzedajesz. Jeśli zauważysz, że się nie wyrabiasz z powodu braku towaru / braku ludzi do pakowania albo z jeszcze innej przyczyny, warto zakończyć oferty, załatwić te opłacone i wznowić zakończone. Do 60 dni możesz to zrobić bez utraty popularności.
Sprawa priorytetów: czy ważniejsza jest realizacja już opłaconych zamówień, czy pozyskiwanie następnych, których nie będziesz w stanie zrealizować? To pytanie przed świętami nabiera szczególnego znaczenia...