Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam dostałem blokadę na wypłaty i sprzedaż
Zdaje się że nic nie zrobiłem zamówienia wysłane , brak negatywów, brak naruszeń regulaminu
Musiałem wysłać zdjęcia i FV w celu weryfikacji w odpowiedzi dostałem zebym zakończył rozpoczęte zamówienia i kiedy dotrą to się odezwał.
Czy to oznacza że Mam się pakować ? Miał ktoś podobnie ?
Idzie jakoś się uratować ?
Nie, zdarza się takie działanie jak są, mogą być podejrzenia co do posiadania towaru i realizacji zamówienia.
@Toolekpl a jaki asortyment sprzedajesz ? tak sprawdzają ale nie powinno to się zaczynać od blokady konta 😞
Narzędzia klucze i elektronarzędzia duży asortyment, towar wartościowy
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Wyślesz potwierdzisz że posiadasz i nie powinno być żadnej blokady.
@LEW433 chciał byś, nie jeden tu pisał że po wysłaniu dokumentów nie odblokowali konta 😞
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ czy Wy tam troszku nie przeginacie ? Gościu zakłada firmę, konto na allegro przechodzi weryfikację, bierze kredyt na towar, wystawia towar, sprzedaje przez miesiąc bez problemów jak wyżej ( o ile pisze prawdę ) a Wy robicie blokadę konta i usuwacie oferty, odcinając firmę od finansowania, czy to jest poważne ?
Wysłałem fv zakupowe gdzie nabywam... potwierdzające tym samym sprzedany asortyment do tej pory... Ale jak czytam e-maile od obsługi allegro to jakoś jestem zaniepokojony .
@Toolekpl allegro nie powinno żądać od Ciebie takich informacji, gdzie kupujesz i za ile bo to tajemnica Twojej firmy 😞 masz prawo być zaniepokojony, wróć do tego wątku jak coś odpowiedzą
Samo w sobie szkoda przygotowań i pieniędzy, przez myśl by Mi nie przeszło że na allegro sprzedawca Moze się czuć tak niepewnie z drugiej strony rozumiem jakość .
Okey odezwę się, myślę że do 2 dni dostanę odpowiedź czy Mogę zostać czy Mam się zabierać.
@kostas11 jak autor sam napisał w swojej wypowiedzi, dział bezpieczeństwa poprosił go o zgłoszenie się, gdy sprzedający zrealizuje swoje zamówienia. Owszem, czasami prosimy o potwierdzenia zakupu towaru, ale nie są to wszystkie dokumenty firmy. Jeśli dane konto jest blokowane do czasu wyjaśnienia to znaczy, że są ku temu istotne przesłanki. Nigdy nie blokujemy kont dla zabawy, a jedynie w celu zapewnienia bezpieczeństwa transakcji na naszej platformie.
@_HolaOla_ zawsze lubię poznać stanowisko drugiej strony 😄
Zdaje się że nic nie zrobiłem zamówienia wysłane , brak negatywów, brak naruszeń regulaminu
@kostas11 szanuję bardzo to podejście i naprawdę chciałabym przedstawić Wam tutaj nasze stanowisko, ale jak dobrze wiesz, w sprawach blokady kont, niestety nie mogę. Wątpliwości, przyczyny i swoją wersję zdarzeń może wyjaśnić jedynie właściciel konta w korespondencji mailowej z działem bezpieczeństwa.
Sam jestem dotknięty tym problem i ja rozumie, ochrone kupujących, ale co z ochroną sprzedających (macie taki dział ?). Dlaczego te działania są tak radykalne i pozbawione pierwiastka ludzkiego. Dlaczego dział bezpieczeństwa opiera się na automacie i algorytmach? Czy nie rozsądnie by było najpierw upomnieć a później ukarać, dlaczego dział bezpieczeństwa podejmuje decyzję o blokadzie konta, gdy nie ma skarg klientów i ma 100% pozytywnych komentarzy (tak jest także w moim przypadku). Dlaczego w tak łatwy sposób przychodzi Wam blokada jedynego źródła utrzymania rodziny (tak jest w moim przypadku). Jednego miesiąca zapraszacie mnie do współpracy, promocji udziału w wydarzeniach Alllegro (w których brałem udział) by w następnym zablokować działalność. Kogo, w moim przypadku chce chronić Allegro, gdy nie ma skarg na mnie. Jezeli przez 5 lat działalności wywiązywałem się z obowiązków obsługi transakcji, dlaczego stwierdzono, że teraz jest to zagrożone, bo automat Wam tak przekazał, gdzie jest prawdziwa weryfikacja, na podstawie opinii, historii i ilości sporów, czy chociażby stażu. Przecież macie wgląd do całej historii mojego konta.
Nigdy nie będzie takiego działu sprzedający jest zawsze na drugim planie to klient ma zawsze rację, tam gdzie są sprzedający nie zawsze są kupujący a tam gdzie są kupujący muszą się dostosować sprzedający .
Żebym wcześnie popadł na to forum to bym nawet nie zaczynał, od piątku ogłoszenia wykasowane 8 tysięcy zablokowane.
Naprawdę jedyny info jaki dostałem to cytuje z emaila
Musimy upewnić się, że jest Pan w stanie zrealizować każde zamówienie bez zwłoki.
Przecież tak to można uwalić każde konto. Każdemu sprzedawcy zdążają się błędy w ilostanie, uszkodzenia czy kradzieże. Do tego dochodzą opóźnienie po stronie firm kurierskich.
Przecież wystarczy, że np. nada się w punkcie, a tam kurier odbierze na drugi dzień (albo po kilku dniach) i to wystarczy do blokady konta (cyt "każde zamówienie bez zwłoki", czyli nie musi być ona z winy sprzedawcy).
Może być różnie. Blokady potrafią trwać 40 dni i być przedłużane. Masz inne kanały sprzedażowe? Bo czy odblokują czy nie- uruchom inny kanał sprzedażowy. Tu jest niepewnie i drogo
Niestety...bwvtej chwili jeszcze widzę 3 przesyłki w doręczeniu i będę pisał do do allegro tak jak Mam zrobić myślę że około 2 h i dostanę informacje
Działasz tradycyjnie czy w dropie?