anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada mimo wysłanego zwrotu - allegro Protect.

alleloombard1046
#8 Zapaleniec#

Witam. 
Klient napisał do nas, ze zwraca towar 26 stycznia i podał dane bankowe do zwrotu środków, następnego dnia moja księgowa dokonała zwrotu i myśleliśmy ze sprawa jest zakończona.
Niestety klient 7lutego kliknął sobie allegro protect i po 20 minutach dostał odpowiedz pozytywną od allegro, zwrot środków i natychmiastowe zablokowanie mojej sprzedaży, dopóki nie zapłace allegro protect mimo, ze zwrot juz dawno został wysłany... 

oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30

ABCalinka
#9 Pomysłodawca#

za taki numer kupujący powinien mieć również blokadę konta, to  i tak uważam drobna kara, bo zwykłe oszustwo jest. 

oznacz moderatorów

pecela
#16 Inspirator#

Zgłoś reklamację do banku, że odbiorcą przelewu twierdzi, że go nie dostał. Będziesz miał podkładkę dla Allegro w razie dalszych problemów, a dodatkowo bank klienta formalnie potwierdzi że przelew doszedł. 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

Mam wrażenie, że to nie pierwsza taka sytuacja, nawet na tym forum omawiana, musi być bardzo wiele takich przypadków, zapewne wielu sprzedawców nie informuje o tym, a nawet nie wie o istnieniu tej społeczności.

Ostatnia informacja o zmianie regulaminu wnosząca wymóg najpierw dyskusja potem protect, daje do myślenia że zapewne miliony złotych uciekło tą dziurą. 

 

No brawo Wy! I czapki z głów.

oznacz moderatorów

alleloombard1046
#8 Zapaleniec#

Klient przyznał się, że księgowa nie dopatrzyła się płatności ponieważ szukając go zaznaczyła kwoty powyżej 245zł i jej 245zł nie znalazło dlatego klient kliknął allegro protect.
Teraz gdy już allegro zrobiło korekte na moim koncie, allegro ma teraz inny powód, aby nie odblokować mi sprzedaży: 


"na ten moment w zdjęciu ograniczeń przeszkadza ocena jakości na Państwa koncie. Jest ona na poziomie wymaga poprawy a zgodnie z art 10.7 Regulaminu Allegro powinna być na poziomie co najmniej neutralnym."

 

Dziwne, ze przed blokada której nie powinniśmy dostać wszystko było ok oraz to, ze wpływ na jakość ma również blokada która była nałożona niesprawiedliwie. 

alleloombard1046_0-1676019284768.png

 

 

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

serio? dajecie ujemne punkty za naruszenie którego nie było a później kolejną blokadę za wcześniej przyznane ujemne punkty?

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@alleloombard1046  napisał(a):

Klient przyznał się, że księgowa nie dopatrzyła się płatności ponieważ szukając go zaznaczyła kwoty powyżej 245zł i jej 245zł nie znalazło dlatego klient kliknął allegro protect.
Teraz gdy już allegro zrobiło korekte na moim koncie, allegro ma teraz inny powód, aby nie odblokować mi sprzedaży: 


"na ten moment w zdjęciu ograniczeń przeszkadza ocena jakości na Państwa koncie. Jest ona na poziomie wymaga poprawy a zgodnie z art 10.7 Regulaminu Allegro powinna być na poziomie co najmniej neutralnym."

 

Dziwne, ze przed blokada której nie powinniśmy dostać wszystko było ok oraz to, ze wpływ na jakość ma również blokada która była nałożona niesprawiedliwie. 

alleloombard1046_0-1676019284768.png

 

 


@alleloombard1046  Pracownicy allegro nie mają w zwyczaju przepraszać za swoje błędy i w podważać decyzji swoich kolegów.

Z moich obserwowań jak jeden nałożył jakoś karę czy blokadę to inny nie podważa jego decyzji i broni jej niezależnie jak bardzo by była absurdalna.

 

Mam nadzieje że upublicznienie sprawy jednak pomoże.


Proponuję przesłać mimo wszystko do UOKIK skargę z pełną dokumentacją całej sprawy, to powinno na przeszłość wymóc zmianę patologicznych praktyk allegro.

 

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

właściwie to niewiele robię, mam szablony odpowiedźi jakich mam udzielać, zatem kopiuje i wklejam, jeśli pojawią się problem to przekazuję komuś innemu na zasadzie splawienia. Zasada jest ze klient ma zawsze rację, nawet gdy jej nie ma, zatem końcowa decyzja musi być na korzyść klienta. Jeśli sprzedawca jest odporny wnioskuję a raczej sam podejmuje decyzje o blokad ie konta, po 2diach sprzedawca miękkie a ja wykonuje plan. 

 

wpis pracownika allegro na goworku mówi sam za siebie 🙂

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@Client:96810784  napisał(a):

właściwie to niewiele robię, mam szablony odpowiedźi jakich mam udzielać, zatem kopiuje i wklejam, jeśli pojawią się problem to przekazuję komuś innemu na zasadzie splawienia. Zasada jest ze klient ma zawsze rację, nawet gdy jej nie ma, zatem końcowa decyzja musi być na korzyść klienta. Jeśli sprzedawca jest odporny wnioskuję a raczej sam podejmuje decyzje o blokad ie konta, po 2diach sprzedawca miękkie a ja wykonuje plan. 

 

wpis pracownika allegro na goworku mówi sam za siebie 🙂


@Client:96810784 niezależnie czy prawdziwy jest ten wpis to świetnie oddaje to jak niestety często postępują konsultanci allegro.


..być może z ilości zgłoszeń i udzielonych odpowiedzi też są rozliczani i również dlatego zbywają nie zapoznając się z tematem

ostatecznie efekt jednak jest ten sam.

oznacz moderatorów

alleloombard1046
#8 Zapaleniec#

alleloombard1046_0-1676025526968.png

Dołączę jeszcze tylko to zdjęcie na którym widać jak dużo czasu allegro daje sprzedającemu na odpowiedz. 

oznacz moderatorów

StarkShop1
#9 Pomysłodawca#

@alleloombard1046 

Widzisz jak szybko pracują 😅

Proś moderatorów o interwencje, bo to już nawet nie jest śmieszne. Jeżeli klient dostał pieniądze, przed złożeniem wniosku do POK to Twoje konto nigdy nie powinno zostać zawieszone tym samym powinno zostać odblokowane wraz z cofnięciem ujemnych punktów za blokadę.

Ja mam wrażenie, że oni mają jakiś dodatek na zasadzie złotówki od każdej wiadomości od klienta dlatego tak prostych spraw nie mogą rozwiązać po jednym zgłoszeniu, tylko trzeba z nimi wymienić 30 wiadomości w ciągu kilku dni, żeby cokolwiek przekazać, a często na koniec usłyszysz argument że odpowiedni dział który musiał się zebrać aby przeanalizować blokadę na Twoim koncie podtrzymał decyzję pierwszego pracownika, który ją nałożył. 

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

@alleloombard1046 idź z tym do prawnika zarówno w sprawie allegro jak i kupującego. policz stratę za każdy dzień blokady i żądaj odszkodowania.

oznacz moderatorów