anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

blokada sprzedaży na 3 dni , za brak odpowiedzi w dyskusji w ciągu 24 godzin

MAMY ROZWIĄZANIE!
lopes1990
#12 Orędownik

Witam, 

Dziś Dostałem informację od konsultanta w dyskusji, że zostaje nam zablokowana sprzedaż na 3 dni za brak odpowiedzi w dyskusji. 

Klient założył dyskusję w czwartek, zwyczajnie to przeoczyliśmy. Niestety autorespondery, które są konieczne przez Wasze irracjonalne liczenie punktów, czasami powodują, że coś się pominie, zwłaszcza w natłoku pracy. 

Sprawa błaha, chodzi o brak FV do zakupu. Faktury zawsze wrzucamy do przesyłek w wersji papierowej, nie sposób tego nie zauważyć, ale nie o to chodzi. ( dokument jest wystawiony, z datą zakupu )

Klient po prostu zażyczył sobie na maila , bo zapewne jest potrzebna wersja elektroniczna, nie chce się zeskanować 🙂 

Sprzedajemy na allegro 10 lat, pierwszy raz mamy do czynienia z blokadą konta, jeszcze wg. nas z tak błahego powodu. Sam konsultant potwierdził , że czas na wystawienie faktury , jest do 15go następnego miesiąca. Dlatego nie rozumiem , tak gwałtownej reakcji. Z reguły konsultanci podchodzą po ludzku do takich spraw. Nie mieliśmy żadnej nierozwiązanej dyskusji od kilku lat. Zawsze wychodzimy klientom naprzeciw, mamy tytuł super sprzedawcy. A tu taka niespodzianka, w regulaminie też nie mogłem znaleźć konkretnych informacji o czasie ewentualnej blokady sprzedaży za tego typu  " przewinienie " , domniemam więc, że jest to widzi mi się konsultanta, który nie był zadowolony z pracy w niedzielę. Najzabawniejszy jest dopisek "lopes1990, bardzo proszę o proklienckie podejście i możliwie jak najszybsze przesłanie faktury kupującemu" . 

Szkoda, że Państwo nie stosujecie tego do sprzedawców, którzy płacą niemałe faktury i de facto są Waszymi klientami. 

Blokada sama w sobie przy trwających aukcjach , nie ma większego znaczenia. Chodzi po prostu o fakt, w jaki sposób Wasi anonimowi konsultanci podchodzą do sprzedawców.

Kiedy ostatnio zgłaszaliśmy , że konsultant udzielił niepoprawnej odpowiedzi w stosunku do reklamacji, napisaliście nam , że Wam przykro, ale pieniędzy za zagubioną przez Waszą spedycję nie zwróciliście, mimo iż my środki oddaliśmy klientowi. Tu już dawno nie ma zasad jakiegokolwiek partnerstwa. Tylko wyzysk, i traktowanie sprzedawców jak frajerów. 

Nie żaliłbym się nawet, ale dziś w związku ze słabą pogodą i wolną niedzielą chciałem powrzucać na serwis nowy asortyment, niestety jakiś de .. yyyy konsultant od siedmiu boleści zadecydował, że swój wolny czas spędzę inaczej, przez niefortunne przeoczenie 🙂 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
lopes1990
#12 Orędownik

Zrzut ekranu 2025-07-27 220242.png

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@lopes1990 jak widzę czujesz się dobrze zaopiekowany przez allegro 🙂

pisałem tutaj na forum, że na allegro grasuje gang kradnący faktury z przesyłek

bo co chwila ktoś zgłasza, że nie ma jej w przesyłce

Serwis allegro zamiast wyjaśnić ten problem jak widzę blokuje sprzedawców

brawo allegro !

 

przypominam, że w przepisach nie ma wzmianki, że kopia faktury ma być wysyłana obowiązkowo w formie elektronicznej lub za darmo

 

co z tym zrobicie

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
TechartGSM
#14 Krzewiciel

@lopes1990 Za chwilę zaczną Ci się zakańczać oferty, które przez blokadę nie wznowią się automatycznie po cyklu 10 dni.

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@lopes1990 Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Takie mamy procedury względem dyskusji. 

Sprawę blokady możemy wyjaśnić jedynie w korespondencji mailowej, dlatego zachęcam do kontaktu przez formularz

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
lopes1990
#12 Orędownik

Nie bardzo wiem co tu wyjaśniac, napisaliście z automatu, że nie mam po co pisać bo blokada zostanie zdjęta automatycznie po 3 dniach.

 Bardziej chciałbym się dowiedzieć skąd ten konkretny termin blokady, i dlaczego konsultant mimo, że był weekend zamiast dać ostrzeżenie od razu zastosował bana. Zwłaszcza, że to nie była jakaś gardłowa sprawa, olanie klienta, brak dostarczenia produktu , uszkodzenie produktu. Gdzie sytuacja mogłaby wywołać stres czy niepokój u kupującego. Wystarczyło napisać, że w ciągu najbliższych 24 godzin roboczych mamy dołączyć dokument w przeciwnym razie mogą zostać zastosowane sankcje. Zwłaszcza, że jest to sytuacja incydentalna, a nie nagminna praktyka z naszej strony. Nikt nie oczekuję specjalnego traktowania i pobłażliwości a jedynie racjonalnej oceny sytuacji i ludzkiego podejście do sprawy. Mogę Nitka przekopiować maila przez formularz, ale już z gory wiem jaka będzie odpowiedź. 

" bardzo nam przykro, jedankże na podstawie art. Srskiego i takiego nasz konsultant, miał prawo do nałożenia ograniczen na Twoje konto, tak jak napisaliśmy w automatycznej wiadomości, blokada nie zostanie zdjęta przed terminem 3 dni. "

oznacz moderatorów