Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zamówił dwie przesyłki, niestety wygenerowało mi tylko jedną etykietę. Jak mam teraz wysłać drugą paczkę, skąd pobrać drugą etykietę?
A ta druga z jaką metodą dostawy?
Obie przesyłki są przez paczkomat
Jedno zamówienie?
Jedno zamówienie, ale dwie przesyłki, wygenerowało etykietę tylko na jedną
@ewelka0783 I dobrze, do jednego zamówienia -jedna etykieta: Dla jednego zamówienia wygenerujesz tylko jedną etykietę. Oczywiści mówimy o Allegro Lokalne!
Źle, bo zamówienie jedno, ale przesyłki są dwie, nawet to widać przy zamówieniu. Powinny być dwie etykiety do dwóch paczek. A jest tylko do jednej.
Zwykle allegro
To tam inaczej, możesz zmienić z
Próbowałam, ale nie pokazuje mi paczek "spełniających kryteria"
@ewelka0783 Podaj proszę numer zamówienia, o które chodzi.
a502de80-6292-11ee-9f6d-f533247b538d
@ewelka0783 Dostałam informację, że nie generowałaś etykiety przez nasze narzędzie Wysyłam z Allegro. Jeśli korzystałaś bezpośrednio z Managera Paczek InPost, czy na pewno zalogowałaś się do niego danymi konta Allegro i wybrałaś import Allegro InPost?
Mam zintegrowany manager paczek z allegro, raz już miałam podwójną paczkę i dobrze wydrukowało mi 2 etykiety, tylko tym razem coś nie zagrało i bez etykiety nie mogę wysłać drugiej paczki
Dzień dobry @ewelka0783
uprzejmie informuję, że istnieje możliwość ponownego wygenerowania etykiety dla aukcji zaimportowanej z serwisu Allegro.
W tym celu w zakładce ALLEGRO → IMPORT ALLEGRO INPOST należy wybrać odpowiedni typ przesyłki i wybrać filtr "Wygenerowane", a następnie kliknąć przycisk SZUKAJ (po prawej stronie).
Wówczas pokażą się dane aukcji, na podstawie których będzie można wygenerować nową etykietę.
W odniesieniu do etykiet Smart podkreślam, że po przekroczeniu limitu darmowych przesyłek Smart dla danego zamówienia, każda kolejna etykieta jest płatna.
Ilość przysługujących dla danego zamówienia przesyłek Smart można sprawdzić w Managerze Paczek w zakładce ALLEGRO → ZAMÓWIENIA ALLEGRO.
Jeśli po wykonaniu powyższych czynności, problem dalej będzie występował, proszę o kontakt mailowy na adres pomoc@inpost.pl. W wiadomości email proszę o dokładny opis sytuacji oraz podanie następujących danych:
- nazwa użytkownika Allegro Sprzedającego:
- nazwa użytkownika Allegro Kupującego:
- adres e-mail Sprzedającego (w naszym systemie):
- numer aukcji:
- ID płatności:
- data zakupu i płatności:
- nowa integracja Allegro (zakładka Allegro) czy stara (zakładka Wyślij paczki).
W imieniu firmy InPost przepraszam za niedogodności.
Udało się wreszcie, choć wcześniej też tak próbowałam i coś nie grało. Grunt, że się udało, dziękuję za pomoc.