anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak etykiety do paczki

MAMY ROZWIĄZANIE!
ewelka0783
#8 Zapaleniec#

Kupujący zamówił dwie przesyłki, niestety wygenerowało mi tylko jedną etykietę. Jak mam teraz wysłać drugą paczkę, skąd pobrać drugą etykietę?

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16
LEW433
#21 Demiurg#

A ta druga z jaką metodą dostawy?

oznacz moderatorów
ewelka0783
#8 Zapaleniec#

Obie przesyłki są przez paczkomat

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Jedno zamówienie?

oznacz moderatorów
ewelka0783
#8 Zapaleniec#

Jedno zamówienie, ale dwie przesyłki, wygenerowało etykietę tylko na jedną 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@ewelka0783 I dobrze, do jednego zamówienia -jedna etykieta: Dla jednego zamówienia wygenerujesz tylko jedną etykietę. Oczywiści mówimy o Allegro Lokalne!

oznacz moderatorów
ewelka0783
#8 Zapaleniec#

Źle, bo zamówienie jedno, ale przesyłki są dwie, nawet to widać przy zamówieniu. Powinny być dwie etykiety do dwóch paczek. A jest tylko do jednej.

oznacz moderatorów
ewelka0783
#8 Zapaleniec#

Zwykle allegro 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

To tam inaczej, możesz zmienić z Wygenerowanie kilku etykiet.png

oznacz moderatorów
ewelka0783
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów
ewelka0783
#8 Zapaleniec#

Próbowałam, ale nie pokazuje mi paczek "spełniających kryteria"

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ewelka0783 Podaj proszę numer zamówienia, o które chodzi.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
ewelka0783
#8 Zapaleniec#

a502de80-6292-11ee-9f6d-f533247b538d

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ewelka0783 Dostałam informację, że nie generowałaś etykiety przez nasze narzędzie Wysyłam z Allegro. Jeśli korzystałaś bezpośrednio z Managera Paczek InPost, czy na pewno zalogowałaś się do niego danymi konta Allegro i wybrałaś import Allegro InPost?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
ewelka0783
#8 Zapaleniec#

Mam zintegrowany manager paczek z allegro, raz już miałam podwójną paczkę i dobrze wydrukowało mi 2 etykiety, tylko tym razem coś nie zagrało i bez etykiety nie mogę wysłać drugiej paczki

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @ewelka0783 

uprzejmie informuję, że istnieje możliwość ponownego wygenerowania etykiety dla aukcji zaimportowanej z serwisu Allegro. 

W tym celu w zakładce ALLEGRO → IMPORT ALLEGRO INPOST należy wybrać odpowiedni typ przesyłki i wybrać filtr "Wygenerowane", a następnie kliknąć przycisk SZUKAJ (po prawej stronie). 

 

Wówczas pokażą się dane aukcji, na podstawie których będzie można wygenerować nową etykietę.

W odniesieniu do etykiet Smart podkreślam, że po przekroczeniu limitu darmowych przesyłek Smart dla danego zamówienia, każda kolejna etykieta jest płatna. 

Ilość przysługujących dla danego zamówienia przesyłek Smart można sprawdzić w Managerze Paczek w zakładce ALLEGRO → ZAMÓWIENIA ALLEGRO.

Jeśli po wykonaniu powyższych czynności, problem dalej będzie występował, proszę o kontakt mailowy na adres pomoc@inpost.pl. W wiadomości email proszę o dokładny opis sytuacji oraz podanie następujących danych:

 

- nazwa użytkownika Allegro Sprzedającego:

- nazwa użytkownika Allegro Kupującego:

- adres e-mail Sprzedającego (w naszym systemie):

- numer aukcji:

- ID płatności:

- data zakupu i płatności:

- nowa integracja Allegro (zakładka Allegro) czy stara (zakładka Wyślij paczki).

 

W imieniu firmy InPost przepraszam za niedogodności.

oznacz moderatorów
ewelka0783
#8 Zapaleniec#

Udało się wreszcie, choć wcześniej też tak próbowałam i coś nie grało. Grunt, że się udało, dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów