Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie, ktoś wie o co chodzi? Czy program szybkich dostaw właśnie został zlikwidowany? Mimo zawirowań z dostawą (jeszcze 😉 spełniamy wymóg 95% wysyłek tego samego dnia, a dzisiaj godzina zniknęła - Klient dostaje info o dostawie 3-7 grudnia w punkcie. Z tego, co widzę po ofertach tak jest też u innych Sprzedających. Ktoś podpowie, o co kaman?
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Jakieś nowości będą? - bo u mnie tez poznikały informację o czasie dostawy.
@Jemzdrowo24_pl no i słusznie
Jeśli nawet wysyłke zrobisz dziś to dostawa będzie miedzy jutro (03,12) a wtorkiem (07.12) w zalezności od formy dostawy.
Moim zdaniem to jest bardziej rzetelna informacja niż ta kiedy kupujacy widział dostawe 03,12 a przesyłke otrzymywał 06.12
Kurier także może nie dostarczyc paczki w 24h ( bo zgodnie z regulaminem usług może to trwac do 3 dni roboczych). Wiec według mnie ta informacja jest bardziej prawdziwa niż wczesniejsza prezentacja czasu dostawy
Myśle że paczki wysłane dzis nadal beda zakwalifikowane do programu szybkich wysyłek.
Przy tym bajzlu w firmach kurierskich, tak - jak najbardziej jest to dobry kierunek, ale... no właśnie - po co w takim razie jest ten program, skoro w ten sposób są wprowadzane zmiany? Godzina była bardzo dobrym rozwiązaniem. Nie wystarczyłoby zmienić formuły? Kup do... wyślemy dziś i dalej 3-7 w punkcie? Bo niestety teraz możemy gdybać, czy zostaną zaliczone te paczki, czy nie. Komunikatu zero, piszę do Allegro, że widzę, że u wszystkich ta godzina zniknęła, a pracownik Allegro pyta, czy mieliśmy o opóźnienia z wysyłką ostatnio 😄
@Jemzdrowo24_pl Przepraszam Cię za tę sytuację. Oficjalna informacja na ten temat pojawi tutaj już niebawem.
Witam,
1 Sprawa na gorąco, to zawsze w pt przy moich aukcjach widniał napis, kup do godziny 13 w sobotę w punkcie, od pólnocy mam przewidywana dostawa we wtorek.
Z nerwów zmieniliśmy, że nawet do 14 jak kupią to wyślemy tego samego dnia, lecz nic to nie dało.
Jest to dla mnie o tyle istotne, że mam w ofercie również zabawki, których nikt nie kupi z dostawą na wtorek, bo Mikołaj przychodzi w poniedziałek.
Dodam, ze mam 100% skuteczności wysyłek deklarowanych również tych z wysyłką tego samego dnia,
Pilnie proszę o interwencję @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dodam, że przed północą widniał napis: dostawa przed mikołajkami
2 sprawa to:
30.11 ok godziny 15 dostaliśmy email, że:
"dziękujemy za udział w akcji promocyjnej "Zrealizuj target w kampanii Black Week i zgarnij dodatkowe benefity". Twój wynik w kampanii to: 99.79% wyznaczonego celu."
Prawdopodobnie, jeszcze tego samego dnia (po otrzymaniu wyników) 2 klientów zapłaciło za rzeczy kupione podczas trwania kampanii liczące się do targetu a sfinalizowało właśnie 30,11
Czy można zrobić jeszcze jedno przeliczenie,
Pytam, bo brakująca kwota może być w tych 2 opłaconych zamówieniach.
@Myszaa618 wyjaśniam to dla Ciebie, gdy tylko otrzymam odpowiedzi, wrócę z nimi tutaj.
Dziękuję
@Myszaa618 czy możesz podać mi numery tych dwóch zamówień z 30.11.2021, które mogłyby wpłynąć na wynik kampanii? To na pewno przyspieszy konsultację.
Sprawdziłam, że wysyłka wiadomości z wynikami była zaplanowana na 1.12.2021r, czy możesz też upewnić się jaka była data przesłania Ci wyników, być może te dwa zamówienia zostały już wliczone.
email z wynikami był Wt, 30.11.2021 14:47
Na piechotę trochę mi zejdzie, a i ręki sobie uciąć nie dam, z tym mi się nie spieszy 😉 poczekam
Bardziej te przewidywane czasy dostaw mnie interesują..
@Myszaa618 jasne rozumiem, dziekuję za informację.
Jeżeli chodzi o czasy dostawy to @mdrogeria ma rację. Z powodu opóźnień w przewozie przesyłek wydłużyliśmy przewidywany czas dostawy o jeden dzień roboczy. Tutaj więcej szczegółów na ten temat.
O drugą sprawę dopytuję, poproszę Cię o cierpliwość, bo możliwe, ze będę mogłą odpowiedzieć dopiero po weekendzie.
Witam, czy coś wiadomo ?
@Myszaa618 przepraszam, że musiałaś czekać na odpowiedź w drugiej sprawie.
W akcji promocyjnej Black Week uwzględniania była wartość sprzedaży, a nie wpłat podczas trwania kampanii. Także to kiedy kupujący zapłacili za przedmioty nie ma znaczenia. Liczy się sama wartość sprzedaży podczas trwania akcji promocyjnej.
Dlatego wynik zrealizowanego celu pozostanie bez zmian.
Dziękuję za informację, ale wróćmy do tematu 1, bo dzisiaj - niedziela pokazuje mi ,że Kupujący otrzyma towar w czwartek ?, pod koniec zeszłego tygodnia wróciło wszystko do normy,nawet w piątek do godziny 14 była informacja "Kup do 14:00 w sobotę w punkcie", dodam, że skuteczność wysyłek na moment pisania wynosi 100%, Moja konkurencja ma, że w środę w punkcie, a ja mam, że dopiero w czwartek
Myszaa618 podpowiem Ci odnośnie 1. tematu . Inpost ma poślizgi pewnie nie wszystkie paczki docierały do klientów na drugi dzień po nadaniu i wielki algorytm allegro ustawił przewidywaną dostawę na wtorek . Mam dokladnie to samo i nic z tym nie zrobisz .Z nadania w środę / odebrał kurier /2/3 paczek w doręczeniu jest dopiero dzisiaj .
Dzięki
Dzień dobry Wszystkim!
Od tygodnia "walczę" z konsultantami o uznanie 3 przesyłek załadowanych w paczkomat przed 16:00 i dostarczonych odbiorcom następnego dnia.
Allegro nie uznało tych przesyłek "na czas" z nieznanych mi powodów i uparcie odmawiają ich wliczenia do statystyk.
Czy nie potrafią się przyznać do błędu, czy zwyczajnie nie ma sensu dyskutować z tzw. "konsultantami" ?
685312766159300117422702
685312766102449115067283
@PerfectService Cześć. Czy mogę Cię prosić o podanie również numerów tych trzech zamówień?
Proszę:
c0e9e7c1-50ff-11ec-962e-092ca3674d3c
e0c66261-511a-11ec-b085-ad5f9e50b0d9
0a492301-510e-11ec-b6bb-9bf1b4965330
@PerfectService Dziękuję. Skonsultuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.