Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zostały mi doliczone jakieś dziwne koszty dostawy i nie mogę ich zareklamować, bo formularz twierdzi że numer przesyłki jest nieodpowiedni. Co mogę z tym zrobić?
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@ESSE_NET_PL podaj proszę numery przesyłek/zamówień, których dotyczą naliczone opłaty. Pomocne będzie również przesłanie zrzutu ekranu z formularza z widocznym błędem (na zrzucie uwzględnij proszę pasek adresowy strony, datę oraz godzine. Jeśli są widoczne jakieś dane prywatne, zasłoń je).
Nr przesyłki jest raczej prawidłowy. Tylko próbujesz zgłosić reklamację do niewłaściwego przewoźnika.