anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak odpowiedzi na zgłoszenie email

ares_
#14 Krzewiciel

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

We wtorek 12.08 oraz środę 13.08 wysyłałem przez formularz kontaktowy zgłoszenia dotyczące zamówienia 802b3990-1006-11f0-bc26-6fcf4facaa36 i dyskusji 52714/2025. Zazwyczaj po wysłaniu zgłoszenia dostaję potwierdzenie na email ale tym razem nie mam żadnej wiadomości. Proszę sprawdzić czy w systemie widnieją takie zgłoszenia oraz czy dostanę na nie odpowiedź?

Sprawa dotyczy wypłacenia odszkodowania klientowi w ramach Allegro protect za reklamację która cały czas trwa. Klient był informowany na jakim etapie jest reklamacja a mimo to wypłaciliście odszkodowanie które zostało doliczona do naszego rachunku. Podobno Allegro nie wtrąca się w reklamacje więc na jakiej podstawie zostało wypłacone odszkodowanie? Jeżeli serwis naprawi produkt i odeśle do nas naprawiony to co mamy z nim zrobić? Allegro pokryje różnicę między nowym a naprawionym produktem?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Client:104264485
#2 Obserwator

@ares_ Cześć, spotkałem się z takim samym problemem braku zwrotki po zgłoszeniu. Problem jest globalny - otrzymałem taką odpowiedź od konsultanta

" Znamy sytuację, ma to związek z tym, że aktualnie przeszliśmy do nowego środowiska obsługi
zgłoszeń. Niestety niektóre elementy wymagają jeszcze poprawy, dlatego bardzo przepraszam za to,
że ta sytuacja ma również realny wpływ na Państwa pracę i odczucia względem naszego systemu
zgłoszeniowego. Sprawę zgłosiliśmy wczoraj do naszego działu IT i już pracują nad poprawą tego błędu." 

Potwierdził również, że zgłoszenia docierają i są widoczne.

oznacz moderatorów

ares_
#14 Krzewiciel

@Client:104264485 

Dzięki za informację.

Przed chwilą dostałem też odpowiedź od konsultanta, że moje zgłoszenie zostało przekazane do odpowiedniego działu.

oznacz moderatorów

Elegance_style
#9 Pomysłodawca

 @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_

Witam, nic się nie zmieniło, wczoraj złożyłam kilka próśb przez Formularz - żadnej informacji, że sprawa jest rozpatrywana. Czy mogę znaleźć temu potwierdzenie? Dotyczy to zamówień

23148c30-7298-11f0-82be-159d3223eaa6

67c22160-73c6-11f0-a0ba-19d3a6e2d58d

93e580e0-78c4-11f0-9462-2bfd1d1a6313

93e580e0-78c4-11f0-9462-2bfd1d1a6313

80794564-6b12-11f0-b55d-49f5cff256c3

2f428e00-69ea-11f0-b5a0-cbf3d3cd3a1a

8f492000-695b-11f0-81f4-f9ba07ac3046

w których niesprawiedliwie straciłam sporo punktów w Wysyłce Terminowej, dzięki kurierom DPD (AD) i DHL(AD). Odbierają paczki z maszyny za wcześnie, a później  - następnego dnia. Proszę uprzejmie o pomoc. Pozdrawiam serdecznie

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Elegance_style przepraszam za utrudnienia. Na ten moment jedynym potwierdzeniem wysłania zgłoszenia jest wyświetlany numer zgłoszenia na formularzu kontaktowym. Faktycznie ze względu, na nowe środkowisko obsługi zgłoszeń pojawiają się opóźnienia w odpowiedziach oraz brak wysyłki maila z potwierdzeniem otrzymania zgłoszenia. Zapewniam jednak, że wszystkie zgłoszenia do nas docierają. 

Zgłosiłam wskazane zamówienia do wykluczenia z jakości Twojej sprzedaży. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Elegance_style
#9 Pomysłodawca

@Sa_nova  Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź i wsparcie ❤️

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Elegance_style zamówienia zostały wykluczone z jakości Twojej sprzedaży - jutro zobaczysz przeliczenie w raporcie. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów