brak podjazdów UPS w ramach Allegro Delivery
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mam już siły dzwonić i wisieć pół dnia na infoliniach Allegro / UPS / opiekun Allegro
Po wprowadzeniu Allegro Delivery - obowiązkowo pojawił się UPS.
Jest on mało popularną metodą dostawy, więc nie ma stałego zlecenia odbioru - zlecenia na odbiór wystawiamy tego samego dnia.
10842354
10866528
10899322
10926857
10952580
10982407
11047202
11078115
Ze wszystkich powyższych podjazdów, w terminie został zrealizowany JEDEN.
Pozostałe NIE ZOSTAŁY zrealizowane w cale lub z kilkudniowym opóźnieniem.
Zamówienia złożone w ten weekend DO TEJ PORY nie zostały odebrane.
Dzwoniąc na infolinię UPS otrzymuję informację, że mam się zgłosić do Allegro by uzyskać zewnętrzny numer zlecenia i nic więcej nie mogą pomóc. Dzwoniąc (7 -krotnie) na infolinię Allegro VIP (każda 15 minutowa) w 0 przypadkach byli w stanie mnie przekierować do działu Allegro Delivery lub cokolwiek pomóc.
W 0 przypadkach byli w stanie mi podać zewnętrzny numer zlecenia odbioru paczek, by móc się skontaktować z UPS bez ich pomocy.
Kontaktując się z opiekunką Allegro (zastępczą) - otrzymałam informację "UPS się skontaktuje z wami w tej sprawie".
Nie skontaktował się.
W kolejnym tygodniu kolejne zgłoszenie do opiekunki Allegro - "UPS się skontaktuje w tej sprawie".
Nie skontaktował się.
WEEKENDOWE PACZKI nadal nie są odebrane. Nie mam czasu i sił, by dzień w dzień się szarpać z kurierem, którego nawet nie chciałam wprowadzać do swojej firmy.
Znajdujemy się pod Warszawą (nie w pcimiu dolnym), w samym centrum firm wysyłkowych, do magazynu głównego UPS w linii prostej jest 5km.
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@missiorek Cześć. Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja, ale nie musisz nigdzie dzwonić. Jeśli kurier nie zrealizował zamówionego podjazdu, to złóż reklamację, pisemnie, mejlowo, tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Świetny pomysł !
Ale nic nie daje - ticket 43138634
Mam DZIEŃ W DZIEŃ do was pisać reklamacje, że UPS nie podjeżdża ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@missiorek Z tego, co widzę, sprawa zgłoszona w tickecie 43138634 została rozwiązana — kurier odebrał paczki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prosiłabym o jakąś merytoryczną odpowiedź a nie przepychanki.
Kurier odebrał paczki po czasie. Nie tego dnia, którego interwencja była składana.
"WEEKENDOWE PACZKI nadal nie są odebrane. "
Czy ja mam codziennie składać reklamacje, że nie podjeżdża ? Czy czego wy od nas oczekujecie ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jakbyś mogła tutaj coś napisać 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@missiorek Napisz do nas przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt z reklamacją podjazdu. Wtedy odpowiedni zespół zainterweniuje w oddziale i otrzymasz odpowiedź zwrotną z wyjaśnieniami.