anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak podjazdów UPS w ramach Allegro Delivery

missiorek
#8 Zapaleniec#

Nie mam już siły dzwonić i wisieć pół dnia na infoliniach Allegro / UPS / opiekun Allegro

Po wprowadzeniu Allegro Delivery - obowiązkowo pojawił się UPS.

Jest on mało popularną metodą dostawy, więc nie ma stałego zlecenia odbioru - zlecenia na odbiór wystawiamy tego samego dnia. 

10842354

10866528

10899322

10926857

10952580

10982407

11047202

11078115

Ze wszystkich powyższych podjazdów, w terminie został zrealizowany JEDEN.

Pozostałe NIE ZOSTAŁY zrealizowane w cale lub z kilkudniowym opóźnieniem.

 

Zamówienia złożone w ten weekend DO TEJ PORY nie zostały odebrane.

 

Dzwoniąc na infolinię UPS otrzymuję informację, że mam się zgłosić do Allegro by uzyskać zewnętrzny numer zlecenia i nic więcej nie mogą pomóc. Dzwoniąc (7 -krotnie) na infolinię Allegro VIP (każda 15 minutowa) w 0 przypadkach byli w stanie mnie przekierować do działu Allegro Delivery lub cokolwiek pomóc.

W 0 przypadkach byli w stanie mi podać zewnętrzny numer zlecenia odbioru paczek, by móc się skontaktować z UPS bez ich pomocy.

Kontaktując się z opiekunką Allegro (zastępczą) - otrzymałam informację "UPS się skontaktuje z wami w tej sprawie".

Nie skontaktował się.

W kolejnym tygodniu kolejne zgłoszenie do opiekunki Allegro - "UPS się skontaktuje w tej sprawie".

Nie skontaktował się. 

 

WEEKENDOWE PACZKI nadal nie są odebrane. Nie mam czasu i sił, by dzień w dzień się szarpać z kurierem, którego nawet nie chciałam wprowadzać do swojej firmy.

 

Znajdujemy się pod Warszawą (nie w pcimiu dolnym), w samym centrum firm wysyłkowych, do magazynu głównego UPS w linii prostej jest 5km.

 

@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@missiorek Cześć. Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja, ale nie musisz nigdzie dzwonić. Jeśli kurier nie zrealizował zamówionego podjazdu, to złóż reklamację, pisemnie, mejlowo, tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 

oznacz moderatorów

missiorek
#8 Zapaleniec#

Świetny pomysł !

Ale nic nie daje - ticket 43138634

 

Mam DZIEŃ W DZIEŃ do was pisać reklamacje, że UPS nie podjeżdża ?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@missiorek Z tego, co widzę, sprawa zgłoszona w tickecie 43138634 została rozwiązana — kurier odebrał paczki. 

oznacz moderatorów

missiorek
#8 Zapaleniec#

Prosiłabym o jakąś merytoryczną odpowiedź a nie przepychanki.

Kurier odebrał paczki po czasie. Nie tego dnia, którego interwencja była składana.

 

"WEEKENDOWE PACZKI nadal nie są odebrane. "

Czy ja mam codziennie składać reklamacje, że nie podjeżdża ? Czy czego wy od nas oczekujecie ?

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

missiorek
#8 Zapaleniec#

@ko_alka 

Kiedy mogę się spodziewać jakiejkolwiek potwierdzonej informacji, co się dzieje z UPS ?

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@missiorek Napisz do nas przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt  z reklamacją podjazdu. Wtedy odpowiedni zespół zainterweniuje w oddziale i otrzymasz odpowiedź zwrotną z wyjaśnieniami. 

oznacz moderatorów