Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
w jakości sprzedaży zostało odjęte nam 60 punktów w mierze "Szybkie zwroty wpłat" - oczywiście z powodu braków zwrotów od klientów w ostatnim czasie. W okienku z informacjami "Co sprawdzamy w tej mierze" zamieszczony jest taki fragment: "Jeśli Twoi kupujący nie zwracają zamówień – nie dostaniesz punktów w tej mierze. Wtedy punkty przyznamy Ci w mierze Brak zwrotów od klientów.". Problem polega na tym, że takiej miary nigdzie nie ma, a my jesteśmy stratni aż 60 punktów. Bardzo prosilibyśmy o rozwiązanie tego problemu oraz dodanie brakujących punktów.
Z góry dziękujemy;)
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_