anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak wczytwywania samochodów z katalogu TecDoc

D-Parts-
#9 Pomysłodawca#

Witam, przy wystawianiu oferty po podłączeniu do istniejącego produktu nie ładuje się lista pojazdów kompatybilnych z częścią "TecDoc", przez co nie mogę wystawić oferty. Gdy klikam przycisk wystaw ofertę wyskakuje okno takie jak zwykle( czyli taki jak na drugim screenshocie) lecz po wejściu do "moje oferty" wyskakuje błąd przy wystawianiu ofert.Bez tytułusdasd.jpg Bez tytułu.jpg

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@D-Parts- Czy w zakładce "moje oferty" został już nadany jej numer? Spróbuj proszę ponownie po wyczyszczeniu pamięć podręczną przeglądarki. Jeśli to nie pomoże, dodaj zrzuty całego ekranu, wraz z widocznym paskiem adresowym przeglądarki, datą i godziną. Dzięki temu będę mogła przekazać zgłoszenie do działu technicznego. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

D-Parts-
#9 Pomysłodawca#

Nadal to samo, lista ładuje się dopiero gdy wcisnę "wystaw podobny". Bez tytułu.jpg

oznacz moderatorów

D-Parts-
#9 Pomysłodawca#

3.jpg2.jpg1.jpg

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@D-Parts- Dziękuję Ci bardzo za zrzuty ekranu. Przekazałam je do naszego działu technicznego, który zajmie się weryfikacją problemu. Wrócę do Ciebie z informacją, jak tylko otrzymam odpowiedź w konsultacji. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

D-Parts-
#9 Pomysłodawca#

Jest jakaś odpowiedź ? Nie ukrywam że strasznie jest to uciążliwe w pracy:/

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@D-Parts- Rozumiem, że jest to uciążliwe. Niestety otrzymałam informację, że problem jest bardziej złożony i dotknął również innych sprzedających. Nasz zespół wyspecjalizowany w tym obszarze pracuje już nad rozwiązaniem. Poinformuję Cię, gdy uda się wyeliminować ten błąd. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

D-Parts-
#9 Pomysłodawca#

Przybliżony termin kiedy znowu zacznie działać ? Czy temat olany ?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@D-Parts- Niestety nie jestem w stanie wskazać żadnego terminu. Prace wciąż trwają.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

D-Parts-
#9 Pomysłodawca#

Widzę że się nie spieszy 😪

oznacz moderatorów

D-Parts-
#9 Pomysłodawca#

Czy można jeszcze wogóle liczyć na naprawę lub jakie kolwiek informacje czy temat olany jak można się było spodziewać po tak cudownej firmie ?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@D-Parts- Przykro mi, że trwa to nieco dłużej, ale odpowiedni zespół pracuje już nad rozwiązaniem, dlatego proszę o jeszcze chwilę cierpliwości. 

oznacz moderatorów

D-Parts-
#9 Pomysłodawca#

Temat się powtórzył

oznacz moderatorów

D-Parts-
#9 Pomysłodawca#

Czy można jeszcze wogóle liczyć na naprawę lub jakie kolwiek informacje czy temat olany jak można się było spodziewać po tak cudownej firmie ?

oznacz moderatorów

D-Parts-
#9 Pomysłodawca#

temat się powtórzył

oznacz moderatorów