Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
4 razy skanowałam dowód przesyłałam kilkakrotnie pieniąze na kono PayU przelewy 24, dostałam odpowiedź poniżej kopia odpowiedzi z 22 grudnia i nadal nic. Wczoraj na czacie obiecano mi pomóc i co miłe słowa zapewnienie że po przesłaniu kolejnego skanu dowodu już będzie ok i odezwą się do mnie i nic cisza...
dziękuję za wiadomość, oraz przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.
Pani środki znajdują się na saldzie operatora PayU dlatego nie musi Pani na ten moment aktywować usługi Przelewy24. Widzę, że wykonała Pani już przelew weryfikacyjny do operatora PayU dlatego proszę o cierpliwość, przelew ten czeka na zaksięgowanie po którym operator rozpocznie weryfikację, która nie zajmie dłużej niż maksymalnie 3 dni.
Dodam, że jeśli w Pani bankowości nie ma możliwości wykonania przelewu na 1,01 złotych to należy wykonać przelew na najniższą możliwą kwotę.
W razie problemów proszę pisać chętnie Pani pomogę, a tymczasem życzę spokojnej nocy. 🙂
Pozdrawiam
// Sebastian [edycja]
Zespół Allegro
@sabrina0011 przykro mi z powodu trudności z aktywacją konta do wypłat, widzę, że Doradczyni, z którą kontaktowałaś się wczoraj w sprawie nr 29371145 skontaktowała się w tej sprawie z operatorem płatności. Bardzo proszę poczekaj na naszą wiadomość w wyżej wymienionej sprawie. Rozumiem, że to frustrujące i trwa już długo, ale muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość.
Dokładnie miesiąc czekam bezskutecznie