anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak weryfikacji konta

sabrina0011
#9 Pomysłodawca#

4 razy skanowałam dowód przesyłałam kilkakrotnie pieniąze na kono PayU przelewy 24, dostałam odpowiedź poniżej kopia odpowiedzi z 22 grudnia i nadal nic. Wczoraj na czacie obiecano mi pomóc i co miłe słowa zapewnienie że po przesłaniu kolejnego skanu dowodu już będzie ok i odezwą się do mnie i nic   cisza...

dziękuję za wiadomość, oraz przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.

Pani środki znajdują się na saldzie operatora PayU dlatego nie musi Pani na ten moment aktywować usługi Przelewy24. Widzę, że wykonała Pani już przelew weryfikacyjny do operatora PayU dlatego proszę o cierpliwość, przelew ten czeka na zaksięgowanie po którym operator rozpocznie weryfikację, która nie zajmie dłużej niż maksymalnie 3 dni.

Dodam, że jeśli w Pani bankowości nie ma możliwości wykonania przelewu na 1,01 złotych to należy wykonać przelew na najniższą możliwą kwotę.

W razie problemów proszę pisać chętnie Pani pomogę, a tymczasem życzę spokojnej nocy. 🙂

Pozdrawiam
// Sebastian [edycja]
Zespół Allegro

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sabrina0011 przykro mi z powodu trudności z aktywacją konta do wypłat, widzę, że Doradczyni, z którą kontaktowałaś się wczoraj w sprawie nr 29371145 skontaktowała się w tej sprawie z operatorem płatności. Bardzo proszę poczekaj na naszą wiadomość w wyżej wymienionej sprawie. Rozumiem, że to frustrujące i trwa już długo, ale muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

sabrina0011
#9 Pomysłodawca#

Dokładnie miesiąc czekam bezskutecznie

oznacz moderatorów