anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja konta bankowego, brak możliwości wypłaty środków.

budshop24
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry.

Od 2 tygodni próbujemy weryfikować konto bankowe, dokonano przelewu w wysokości 1 zł tak jak było wymagane. Po 5 dniach nadal wisi komunikat o sprawdzeniu danych. Nie możemy wypłacić żadnych środków z konta a są one dosyć duże, proszę o przyspieszenie działań w tym temacie. I proszę o jakiekolwiek odpowiedzi w tej sprawie. Nie jednokrotnie były podjęte próby kontaktu z konsultantami, jak i wysyłane e-maile. Proszę o pilną odpowiedz w tej sprawie. @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@budshop24 otrzymałeś od nas informacje w sprawie 49680578, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

budshop24
#7 Wielbiciel#

Witam prosze o ponowny kontakt telefoniczny pod nr.tel [edycja]po godzinie 16 w dni robocze niestety nie odbieramy telefony [edycja]

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@budshop24 jeśli chcesz zamówić rozmowę telefoniczną zrobisz to za pomocą formularza (Doradca zadzwoni w okolicach wybranej przez Ciebie godziny, na numer telefonu podany w ustawieniach konta). Ja nie mam możliwości zamówienia dla Ciebie rozmowy, ani tym bardziej zadzwonienia. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

na allegro od 3,5 roku i dopiero weryfikacja? chyba że zmienialiście konto?

a z innej beczki - musicie popracować nad jakością sprzedaży

oznacz moderatorów