Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry,
problem polega na braku wyświetlających się rozmiarów danego modelu, w naszym przypadku modelu obuwia. Nie pojawia się on tylko w tym danym konkretnie modelu (który przedstawiłam poniżej w formie obrazów) ale w wielu innych na naszym profilu (a aukcji posiadamy kilkaset!) W czym polega problem i w jaki sposób możecie to zlikwidować? Jest to wprowadzanie potencjalnego klienta w błąd (nie widzi on dostępnych rozmiarów, a przecież są) Poniżej przedstawiam opisywany powyższy problem w formie screenów:
Będąc w aukcji ( 16766732777 ) czyli "w rozmiarze 47/5") oferowany jest cały wachlarz dostępnych rozmiarów i o to nam chodzi! ALE - przechodząc do innego, zaczynają się schody. Poniżej kolejne obrazy:
Przechodząc do rozmiaru 45/5 (16766721375) nie wyświetla się już większość dostępnych opcji rozmiarowych!
Przy rozmiarze 45 natomiast jest ok (16766708221)
A wszystkie inne to dosłownie "wolna amerykanka"...
(16766695688)
(16766658847)
(16766648577)
(16766631418)
(16766517757)
Parametry w aukcjach zostały sprawdzone (brak błędów)
Opcja wielowariantowości również została podpięta.
Bardzo proszę o jak najszybszą interwencję opisanego przeze mnie problemu oraz odpowiedź z czego to wynika.
Pozdrawiam
@przemo-sportbut weryfikuję tę sprawę.
@przemo-sportbut problem polega na tym, że w pierwszej ofercie masz włączoną wielowariantowość ofertową a w innych ofertach wielowariantowość produktową. Aby zgłosić prawidłowe warianty produktowe, uzupełnij plik (do pobrania tutaj) i prześlij uzupełniony za pomocą formularza.
"problem polega na tym, że w pierwszej ofercie masz włączoną wielowariantowość ofertową a w innych ofertach wielowariantowość produktową." - PROSZĘ MI TO WYTŁUMACZYĆ w taki sposób, bym na przyszłość mogła tworzyć oferty, gdzie powyżej opisany problem nie będzie miał miejsca i nie będę musiała tworzyć dla Państwa listy wariantów produktowych, których na tę chwile mamy mnóstwo!
nie ma dobrej odpowiedzi na Twoje pytanie, nawet nasze moderatorki nie mają pojęcia, na czym miałaby polegać różnica i gdzie jest możliwość włączenia bądź wyłączenia
poniżej prawdziwość Twoich słów, ręce opadają
pocieszę Cię, że mnie połączyli w jeden produkt wielowariantowy koszulki, gdzie wszystko zostało pomieszane:
Kompletny chaos:
Dlaczego tak zrobili? Oto oficjalne stanowisko Allegro:
@przemo-sportbut tak jak wspomniałam- aby zgłosić prawidłowe warianty produktowe, uzupełnij plik (do pobrania tutaj) i prześlij uzupełniony za pomocą formularza.
Wysyłam Ci artykuł, który szczegółowo opisuje warianty produktowe.
Już mi się nie chcę otwierać nowego wątku, rozmowy przez e-maile z Wami to jakiś "nieśmieszny żarcik kosmonaucik", gdzie większość moich wiadomości jest totalnie zlewana:)
Jeden z Waszych doradców odpisał mi na mój problem, cytuje:
"Aktualnie warianty nie łączą się poprawnie, ponieważ występują różnice w miniaturach - powinny być ustawione te same miniatury, aby system mógł połączyć poprawnie warianty.
Proszę o wybranie przy ofertach opcji pracy z katalogiem -> zgłoszenie błędu w katalogu. W formularzu będą Państwo mogli zmienić miniatury. Po ustawieniu takich samych, warianty będą mogły być zaktualizowane."
Proszę zatem wyjaśnić mi krok po kroku, jak zmienić te miniatury 🙂