Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
I znów, my deklarujemy w ofercie, że wyślemy towar za dwa dni robocze, a klientowi wyświetla się informacja, że towar zostanie dostarczony do niego za dwa dni. Się pytam jakim cudem?
Opcję "Wyświetlaj wcześniejszą dostawę niż deklaracja" czy jakoś tak mamy wyłączoną i pilnujemy żeby była wyłączona cały czas. Przez kila miesięcy był z tym spokój. Co tym razem?
@DavidPL podaj proszę przykładowy numer oferty.
Przykładowo oferta 13528888356 i zamówienie d8f428a0-9b55-11ef-95d6-afd49419dd14.
Klientka otworzyła dyskusje i ma pretensje do nas, ale to nie my jej wyświetlamy bzdury z palca wyssane.
Zaraz usłyszę, że algorytm, że sztuczna inteligencja, że kiedyś wysłaliśmy wcześniej niż zadeklarowaliśmy, że bla bla bla.
Jeśli ta sztuczna inteligencja jest tak mądra to niech teraz klientce to wytłumaczy dlaczego my deklarujemy że wysyłka będzie za 2 dni, a klientce wyświetla się, że jutro.
@DavidPL dziękuję za podany przykład, weryfikuję kwestię wyświetlanego czasu dostawy.
@DavidPL wracam z informacją. Przy wskazanym zamówieniu, opcja "Wyświetlaj wcześniejszą dostawę niż deklaracja" była aktywna. Dlatego wyświetliliśmy szybszy czas dostawy w ofertach.
Opcja wyświetlania wcześniejszej dostawy niż deklaracja była wyłączona na Twoim koncie 4 listopada do końca dnia, następnie 5 listopada została włączona i ponownie wyłączona 5 listopada o godzinie 17:44 (czyli po złożeniu zamówienia przez Klientkę). Aktualnie wyłączoną tą opcję masz do 15 listopada do końca dnia.
Super. A czy jest jakiś powód dla którego ta opcja nie może być wyłączona permamentnie tylko co 10 dni trzeba nastawiać budzik i pilnować żeby ją wyłączyć?
@DavidPL Dziękuję za Twoją sugestię w sprawie 10-dniowego okresu. Na ten moment ta opcja działa z ograniczeniem na 10 dni. W zakładce Skuteczność wysyłki możesz na bieżąco sprawdzać, ile dni pozostało do końca tego okresu. Jeżeli coś w przyszłości się zmieni w tej kwestii to będziemy o tym infromować.