anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotów a punkty jakości sprzedaży

ogryz7
#12 Orędownik#

Proszę o wyjaśnienie, jak to ma działać:

zwr_zas.jpg

Gdzie znajdę te doliczone punkty "Brak zwrotów od klientów"?

zwr_pkt.jpg

Właśnie zauważyłem, że odjęliście mi 50pkt za brak zwrotów od klientów.

To chyba dobrze, że nie mam zwrotów? Dlaczego jestem karany za to, że sprzedaję dobre produkty, których klienci nie muszą zwracać?

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

mdrogeria
#21 Demiurg#

nie Masz smarka to i nie masz zwrotów  ,ale za to masz mało zamówień .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Oni dążą do zlikwidowania małych, drobnych, za duże transakcje duża prowizja.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@LEW433 Nie zawsze jest tak że im większe zamówienie tym więcej kasy z prowizji . Kwoty prowizji są wysokie ale mają swoje progi i np. w kolekcjach jest max. 250 zł . Taką samą prowizję oddam jak sprzedam przedmiot za 2500 zł jak i bym sprzedał za każdą kwotę wyższą. Tyle tylko że już dawno przestało się tu wystawiać drogie pozycje gdyż działania portalu przegoniły klientów ,którzy obecnie szukają rarytasów gdzie indziej.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ogryz7 Minus 50 punktów pojawia się u Ciebie w porównaniu do zeszłego miesiąca. Oznacza to, że w zeszłym miesiącu w mierze "Szybkie zwroty wpłat do klientów" otrzymałeś 50 punktów, a w tym miesiącu nie otrzymałeś żadnych punktów, bo - jak rozumiem - nie zrobiłeś żadnego zwrotu.

Nie są to punkty odjęte z tej miary.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ogryz7
#12 Orędownik#

@nat_not 

Rozumiem, ale w informacjach o tej mierze piszecie, że jeśli nie mam zwrotów, dostanę punkty w mierze "Brak zwrotów od klientów", której to miary nie widzę - nie mam jej (patrz pierwszy screen).

Jak to "Nie są to punkty odjęte z tej miary.", skoro w zeszłym miesiącu miałem 50, a obecnie mam 0?

oznacz moderatorów

musashi2007
#13 Ambasador#

@ogryz7 Nie masz odjętych tylko ich nie uzyskałeś :)).
No cóż. Raz w miesiącu wyślij coś innego niż klient zamówił i punkty będą.

Z tymi punktami to jest średnio wg mnie przemyślane.
Powinno być odwrotnie. Jeśli nie ma żadnych zwrotów to z automatu powinno być 50/50 pkt.
I z tej puli dopiero ewentualnie punkty powinny być odejmowane jak się coś nabroi przy zwrocie.

Podobnie powinno być w innych miarach.

oznacz moderatorów

ogryz7
#12 Orędownik#

@musashi2007

Dokładnie tak powinno być - brak zwrotów = maksymalna punktacja.

@nat_not 

Nadal nie wiem, gdzie mam szukać miary "Brak zwrotów od klientów", o której piszecie w Waszej pomocy (patrz pierwszy screen w pierwszym poście).

oznacz moderatorów

ELMIXAGD_pl
#13 Ambasador#

"Brak zwrotów od klientów" - też nie widzę u siebie takiej miary. 

Musisz wiecej sprzedawać i mieć SMARTA - wtedy nie będziesz narzekać na brak zwrotów. Przy SMARCIE zwroty to "standard".

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ogryz7 Widzę, że w tej chwili w Twoich statystykach są ujęte 2 zwroty w mierze "Szybkie zwroty wpłat do klientów". Jeśli zwrotów nie będzie i nadal nie będziesz widzieć miary "Brak zwrotów od klientów", daj znać. Przekażę tę sprawę do konsultacji.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ogryz7
#12 Orędownik#

@nat_not

Nawet w pierwszym poście dałem screen z wszystkimi miarami, jakie widzę. I tam tej miary nie ma. Pierwszy post został napisany (o ile dobrze pamiętam) zanim bieżące zwroty zostały zgłoszone.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ogryz7 Skonsultowałam jeszcze tę sprawę i otrzymałam potwierdzenie, że "Szybkie zwroty wpłat" i "Brak zwrotów" to miary zamienne. Dane dla drugiej miary będą widoczne, jeśli nie będziesz mieć zwrotów.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ogryz7
#12 Orędownik#

@nat_not

A co ze zwrotami, dla których nie zwracam wpłaty (Odmowa/Wymiana/itp - oczywiście zaznaczone w decyzji zwrotowej)?

Bo właśnie sobie przypomniałem, że miałem wtedy jeden zwrot, ale w tym przypadku nie zwracałem wpłaty, tylko ponownie wysyłałem towar. Wszystko było zaznaczone w decyzji zwrotowej. Jak jest traktowany taki zwrot w statystykach? Moim zdaniem nie powinien on być brany pod uwagę, ale możliwe, że to on zablokował pojawienie się miary "Brak zwrotów od klientów" <- proszę o weryfikację.

Poza tym jednym zwrotem, w tamtym czasie nie miałem żadnych innych przez ostatnie 30 dni, a mimo wszystko moja miara "Szybkie zwroty wpłat" wynosiła 0/50pkt. Miary "Brak zwrotów" nie widziałem.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@ogryz7 W takim wypadku nie jest to liczone do statystyk czasu zwrotu środków. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ogryz7
#12 Orędownik#

Wracam z problemem.

Miałem jeden zwrot, który uznałem i zwróciłem wpłatę (zamówienie c8b6d220-a97f-11ef-831d-9988ae403841, zwrot wpłaty 4.12).

W panelu jakości sprzedaży mam obecnie miarę "szybkie zwroty wpłat", średni czas zwrotu "0d. 0godz." i punktację równą 0. Gdy kliknę w szczegóły widzę "Brak zwrotów wpłat". O co tu chodzi?

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla

jakosc.jpg

jakosc 2.jpg

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@ogryz7 skonsultuję sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ogryz7
#12 Orędownik#

@RaBarbar_ka 

Jak tam? Punktacja poleciała na łeb, na szyję przez ten błąd. Za chwilę odczuję to na sprzedaży...

oznacz moderatorów

ogryz7
#12 Orędownik#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla

Halo! Czy jest tam ktoś?
W tym tempie procedowania, za chwilę stracę SS przez ten Wasz błąd!

oznacz moderatorów

ogryz7
#12 Orędownik#

Nadal czekam. To już ponad tydzień. Czy ktoś liczy, że za chwilę problem sam zniknie?

oznacz moderatorów

ogryz7
#12 Orędownik#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla

Dziękuję za błyskawiczną reakcję... To już ponad dwa tygodnie od zgłoszenia problemu. Jutro stracę supersprzedawcę, a jedyną przyczyną tego, jest błąd waszej platformy. Sprzedaż już mocno spadła. Jakie zadośćuczynienie przewidujecie w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów