Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o wyjaśnienie, jak to ma działać:
Gdzie znajdę te doliczone punkty "Brak zwrotów od klientów"?
Właśnie zauważyłem, że odjęliście mi 50pkt za brak zwrotów od klientów.
To chyba dobrze, że nie mam zwrotów? Dlaczego jestem karany za to, że sprzedaję dobre produkty, których klienci nie muszą zwracać?
nie Masz smarka to i nie masz zwrotów ,ale za to masz mało zamówień .
Oni dążą do zlikwidowania małych, drobnych, za duże transakcje duża prowizja.
@LEW433 Nie zawsze jest tak że im większe zamówienie tym więcej kasy z prowizji . Kwoty prowizji są wysokie ale mają swoje progi i np. w kolekcjach jest max. 250 zł . Taką samą prowizję oddam jak sprzedam przedmiot za 2500 zł jak i bym sprzedał za każdą kwotę wyższą. Tyle tylko że już dawno przestało się tu wystawiać drogie pozycje gdyż działania portalu przegoniły klientów ,którzy obecnie szukają rarytasów gdzie indziej.
@ogryz7 Minus 50 punktów pojawia się u Ciebie w porównaniu do zeszłego miesiąca. Oznacza to, że w zeszłym miesiącu w mierze "Szybkie zwroty wpłat do klientów" otrzymałeś 50 punktów, a w tym miesiącu nie otrzymałeś żadnych punktów, bo - jak rozumiem - nie zrobiłeś żadnego zwrotu.
Nie są to punkty odjęte z tej miary.
Rozumiem, ale w informacjach o tej mierze piszecie, że jeśli nie mam zwrotów, dostanę punkty w mierze "Brak zwrotów od klientów", której to miary nie widzę - nie mam jej (patrz pierwszy screen).
Jak to "Nie są to punkty odjęte z tej miary.", skoro w zeszłym miesiącu miałem 50, a obecnie mam 0?
@ogryz7 Nie masz odjętych tylko ich nie uzyskałeś :)).
No cóż. Raz w miesiącu wyślij coś innego niż klient zamówił i punkty będą.
Z tymi punktami to jest średnio wg mnie przemyślane.
Powinno być odwrotnie. Jeśli nie ma żadnych zwrotów to z automatu powinno być 50/50 pkt.
I z tej puli dopiero ewentualnie punkty powinny być odejmowane jak się coś nabroi przy zwrocie.
Podobnie powinno być w innych miarach.
Dokładnie tak powinno być - brak zwrotów = maksymalna punktacja.
Nadal nie wiem, gdzie mam szukać miary "Brak zwrotów od klientów", o której piszecie w Waszej pomocy (patrz pierwszy screen w pierwszym poście).
"Brak zwrotów od klientów" - też nie widzę u siebie takiej miary.
Musisz wiecej sprzedawać i mieć SMARTA - wtedy nie będziesz narzekać na brak zwrotów. Przy SMARCIE zwroty to "standard".
@ogryz7 Widzę, że w tej chwili w Twoich statystykach są ujęte 2 zwroty w mierze "Szybkie zwroty wpłat do klientów". Jeśli zwrotów nie będzie i nadal nie będziesz widzieć miary "Brak zwrotów od klientów", daj znać. Przekażę tę sprawę do konsultacji.
Nawet w pierwszym poście dałem screen z wszystkimi miarami, jakie widzę. I tam tej miary nie ma. Pierwszy post został napisany (o ile dobrze pamiętam) zanim bieżące zwroty zostały zgłoszone.
@ogryz7 Skonsultowałam jeszcze tę sprawę i otrzymałam potwierdzenie, że "Szybkie zwroty wpłat" i "Brak zwrotów" to miary zamienne. Dane dla drugiej miary będą widoczne, jeśli nie będziesz mieć zwrotów.
A co ze zwrotami, dla których nie zwracam wpłaty (Odmowa/Wymiana/itp - oczywiście zaznaczone w decyzji zwrotowej)?
Bo właśnie sobie przypomniałem, że miałem wtedy jeden zwrot, ale w tym przypadku nie zwracałem wpłaty, tylko ponownie wysyłałem towar. Wszystko było zaznaczone w decyzji zwrotowej. Jak jest traktowany taki zwrot w statystykach? Moim zdaniem nie powinien on być brany pod uwagę, ale możliwe, że to on zablokował pojawienie się miary "Brak zwrotów od klientów" <- proszę o weryfikację.
Poza tym jednym zwrotem, w tamtym czasie nie miałem żadnych innych przez ostatnie 30 dni, a mimo wszystko moja miara "Szybkie zwroty wpłat" wynosiła 0/50pkt. Miary "Brak zwrotów" nie widziałem.
@ogryz7 W takim wypadku nie jest to liczone do statystyk czasu zwrotu środków.
Wracam z problemem.
Miałem jeden zwrot, który uznałem i zwróciłem wpłatę (zamówienie c8b6d220-a97f-11ef-831d-9988ae403841, zwrot wpłaty 4.12).
W panelu jakości sprzedaży mam obecnie miarę "szybkie zwroty wpłat", średni czas zwrotu "0d. 0godz." i punktację równą 0. Gdy kliknę w szczegóły widzę "Brak zwrotów wpłat". O co tu chodzi?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla
@ogryz7 skonsultuję sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Jak tam? Punktacja poleciała na łeb, na szyję przez ten błąd. Za chwilę odczuję to na sprzedaży...
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla
Halo! Czy jest tam ktoś?
W tym tempie procedowania, za chwilę stracę SS przez ten Wasz błąd!
Nadal czekam. To już ponad tydzień. Czy ktoś liczy, że za chwilę problem sam zniknie?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla
Dziękuję za błyskawiczną reakcję... To już ponad dwa tygodnie od zgłoszenia problemu. Jutro stracę supersprzedawcę, a jedyną przyczyną tego, jest błąd waszej platformy. Sprzedaż już mocno spadła. Jakie zadośćuczynienie przewidujecie w takiej sytuacji?