anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Centrum wiadomości - już jest!

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

AKTUALIZACJA (23.03. 2020): Prosimy o zadawanie pytań w nowym wątku dedykowanym Centrum wiadomości.

Oddajemy dzisiaj w Wasze ręce Centrum wiadomości 

Dzięki nowej zakładce będziecie mogli się komunikować z klientami bez opuszczania Serwisu. Centrum zaprojektowaliśmy tak, by łączyło w sobie możliwości czata i poczty elektronicznej. Jednocześnie nie musicie się obawiać, że któraś wiadomość Wam umknie - będziemy je wysyłać również na adres e-mail, który przypisaliście do swojego konta Allegro.

Centrum Wiadomości dostępne jest zarówno w wersji na komputer, jak i w aplikacji mobilnej.

Z naszych danych wynika, że w ciągu godziny sprzedający i kupujący wymieniają między sobą nawet 100 tysięcy wiadomości mailowych. To naprawdę dużo! Nasza nowa funkcjonalność ma służyć usprawnieniu Waszej komunikacji. 

Korzystajcie!

 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
78 ODPOWIEDZI 78

dbcomplex
#7 Wielbiciel#

Kochani, nie o to chodzi. Chodzi o to, że Allegro nie myśli o wszystkich tylko "ulepsza". Nie wywalę też anteny bo jest tylko GPRS i to nad wodą, czyli około 300 m ode mnie. Żadnego dostawcy internetu - nawet radiowego nie ma w okolicy. Ale powtarzam, nie w tym rzecz.  Allegro funkcjonuje w jakimś otoczeniu i nie bierze czasem pod uwagę jego realiów, ja o tym piszę, a nie o zasięgu 🙂

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

to tak samo jak i inne duże firmy, np UPC.. myślisz, że bym nie chciał miec kabla od nich? pewnie, że tak.. a mieszkam nadal w granicach stolicy 🙂 może w końcu dotrze do mnie światłowód od Orange, to już nic mi nie będzie więcej potrzeba od nikogo 😄

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

Co Wy, na litość boską, wyprawiacie???!!! Mam  skrzynkę pocztową przypisaną do konta Allegro. Nadal jest to jednak moja prywatna skrzynka, na którą mi przychodzą prywatne wiadomości. Z jakiej racji te wiadomości są widoczne w Centrum??? Co powinna zrobić? Udać się do prokuratury?

Proszę, wycinek z owego centrum

c ccccc.JPG

Ula

Ula
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

Errata: "Co powinnam zrobić?" ma być.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@WREDZIA-W1 Cuffa to kryminał jest...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@pinsplash  W rzeczy samej. Kryminał i to w lochach na Syberii.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@WREDZIA-W1  się podirytowała 😮 aż dam jej lajka 🙂

Ciekawe co to jest, ja takiego czegoś nie mam 😮

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@konto zamknięte  Ależ masz i Ty 🙂 Moje konto------>z lewej, Centrum wiadomości

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@WREDZIA-W1  Ja mam póki co tylko allegrowe wiadomości. To są faktycznie jakieś jaja

_____________
Kama
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Kaliope_Brzeg  Napisz do mnie wiadomość nie przez Allegro, tylko bezpośrednio ze skrzynki pocztowej, tej przypisanej do Allegro, a pokażę Ci jak to działa. ulka_19@wp.pl

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Tulinova
#9 Pomysłodawca#

Potwierdzam wszystkie te spostrzeżenia! Sama miałam o tym pisać! Generalnie- pomysł dobry ale niedopracowany, że hej!

oznacz moderatorów

daniel_net_pl
#11 Animator#

Zajrzałem tam raz, przewinąłem kilka wiadomości i uciekłem w popłochu. Obym nigdy nie musiał być przymuszony do tego. Allegro wzorem Microsoftu czy Google idzie na jak największą utratę ergonomii, nikt tam już nie patrzy ile kliknięć trzeba wykonać i czasu poświęcić, żeby osiągnąć cel. 

oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

@RED @nat_not można dodać także to, że w centrum wiadomości nie da się kliknąć w link. W wiadomości do kupującego mam podlinkowany napis "status zamówienia" i w centrum wiadomości nie jest to podlinkowane

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@dawal50 Zgłosiłam tę sprawę do osób odpowiedzialnych za ten obszar.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Majster77
#10 Popularyzator#

 Kto na miły Bóg wymyślił tego gniota. Pomysł może i dobry.

Nie można w żaden sposób filtrować wiadomości. Przeczytane nie przeczytane, Nie można wyfitrować odpowiedziane nie odpowiedziane. W żaden sposób nie można sobie oznaczyć że coś trzeba wrócić do tematu. NIe widać czego dotyczy sprawa czyli nie można płynnie przejść do MS z pozycji centrum wiadomoći. Czyli żeby odpowiedzieć trzeba skopiowac nazwę użytkownika sprawdzić co kupił i dopiero wrócić do CW. JAkaś masakra przy małejilości zamówień to może jest to ogarnięcia u nas utrudnia to realizację zamówieniń a nie ją przyspiesza. Nawet nikt się nie pokusił dać pola szukaj  jak niby znależć coś w tym burdelu. Przewijać i czytać wszystko.

Po raz kolejny Allegro wrzuca niby udogodnienie a wychodzi utrudnienie. JAk coś się do nich pisze to mówią że poprawią ale nie wiadomo kiedy. To po co takie rozwiązanie sie wprowadza. 

 

oznacz moderatorów

SklepAtlanti
#7 Wielbiciel#

@Nat59  szkoda, że w wiadomościach żadne linki nie działają. Dobrze byłoby żeby linki wewnętrzne do Allegro (np. link do wystawienia opinii/ recenzji produktu) oraz linki do śledzenia paczek w Inpost działały

oznacz moderatorów

eCommerceLab
#10 Popularyzator#

@sebek75, niestety nie mogę Odpowiedzieć w wątku z pytaniami do Ciebie, tak jakby został zamknięty. Mam pytanie odnoście Centrum wiadomości - jak postępy z API. Z tego co czytałem, jest w planach (fajnie, że trzymacie się projektu z warsztatów), ale jeszcze nie dostępne. Czy znany jest przybliżony czas udostępnienia API?

oznacz moderatorów

eCommerceLab
#10 Popularyzator#

@msniezek, mógłbym Cię prosić o tymczasowe przywołanie kolegi 🙂

oznacz moderatorów

eCommerceLab
#10 Popularyzator#

 

Sorry za ten bałagan, ale takie początki.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@eCommerceLab Skonsultowałam się z Sebastianem w tej sprawie i przekazuję, że API jest, można z niego korzystać, ale pracujemy jeszcze nad kilkoma zmianami i ujednoliceniem dokumentacji. Dlatego oficjalny start dopiero przed nami 🙂

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów