Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moi sprzedający mam pytanie jako kupujący gdyż chcę zareklamować produkt z tytułu rękojmi a czytałem różne czary na forum odnośnie czasu rozpatrywania reklamacji.
Według allegro czas rozpatrywania reklamacji liczony jest 14 dni od daty rozpoczęcia reklamacji, w innych przypadkach 14 dni od czasu otrzymania przez sprzedającego towaru reklamowanego - jak to w końcu jest?
I pytanie retoryczne przy okazji i czekam na wasze opinie - co w przypadku jak jakiś sprzedający nada wam paczkę tak że trafi do was 11-12 dnia od daty rozpoczęcia dyskusji/reklamacji ( nie mam zamiaru tak zrobić bo trzeba być człowiekiem) ale co wtedy robicie (zżera mnie ciekawość jak to rozpatrujecie)
Oraz czy moderacja też może dorzucić swoją opinie odnośnie późnego wysyłania produktów przez kupujących co wtedy? reklamacje od razu odrzucona? @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@NipponShorty 14 dni masz na odniesienie się do reklamacji czyli wystarczy krótkie stwierdzenie ,że wada występuje i informujesz klienta co dalej lub nie występuje i roszcenie odrzucasz , gdy produkt nie dotrze przed upływem 14 dni odrzucasz reklamację informując ,że ją ponownie rozpatrzysz po otrzymaniu towaru .
@mdrogeria tak to jest jasne ale chodzi mi w przypadku gdzie wysłałbym towar do sprzedającego tak by miał za mało czasu na sprawdzenie usterki.
@NipponShorty Jeśli towar trafi np. 13 dnia do sprzedającego to nic nie stoi na przeszkodzie aby wydać decyzję negatywną z powodu braku możliwości rzetelnego rozpatrzenia reklamacji oraz poinformowanie kupującego, że po zapoznaniu się z towarem decyzja może ulec zmianie w ciągu np 7 dni.
Tak mi się obiło o uszy.
@NipponShorty masz na myśli np. elektronikę wymagającą do weryfikacji specjalistycznego sprzętu czy konsultacji z autoryzowanym serwisem ? , w takim przypadku najlepiej chyba będzie reklamację odrzucić informując jednocześnie klienta o możliwości złożenia odwołania , innego wyjścia nie widzę , jak się w 14 dni nie odniesiesz obciążą Cię rekompensatą .
Miałem już taki przypadek , ale klient zwykle nie idzie na taki układ tylko bierze kasę z Protect
Reklamowałem produkt elektroniczny ,początkowo chciałem sprawę załatwić po ludzku przez CW ,ale zaczął mnie zbywać to skorzystałem z ,, gorącego przycisku ,, , Gościu w końcu zaczął się motać , delikatnie wiadomością przypomniałem mu o obowiązujących terminach , ale nie zatrybił , 14-tego dnia otrzymałem możliwość złożenia wniosku do Protect ,ale wiem co to oznacza i zwróciłem się o wydłużenie czasu dla sprzedawcy ,ostatecznie reklamację uznał ,sprzęt wrócił do mnie sprawny .
No właśnie chodzi mi głównie o sprzęt elektroniczny gdzie nie zawsze można usterkę zdiagnozować po 1 dniu - ja oczywiście mam ludzkie podejście i staram się tego samego dnia wysyłać towar na reklamacje ale zastanawiało mnie jak to w takim przypadku wygląda.
Dzięki @mdrogeria @komis-bell za wasze opinie
Czy mogę jeszcze prosić moderację o zdanie w tym temacie? @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_