anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

co mam z tym zrobić ?

mdrogeria
#21 Demiurg#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Czas na wysyłkę mija dzisiaj , klientka napisała wiadomość po zakupie ,że chce inny kolor podkładu , nie byłoby problemu ,ale niestety ten numer mi się skończył , dodzwoniłem się wczoraj i klientka powiedziała ,że anuluje zakup .Dzisiaj telefon milczy , wiadomości SMS oraz e-mail pozostają bez odpowiedzi 

Bez tytułu.png

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

br.
#21 Demiurg#

No tak, taki stary, doświadczony użytkownik...

Nic nie zrobisz,  było nie randkować telefonicznie.  Teraz pozostaje czekać aż klientka pisemnie wyrazi swoje życzenie i pretensję...  gdzie jest kasa !!!

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@br. to nie chodzi o randkowanie , wiesz doskonale jak klienci mają głęboko pisane do nich wiadomości  ,telefon miał na celu szybkie poinformowanie ,że zmiana podkładu nie jest możliwa i należy poszukać innego sprzedawcy

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria Możemy wykluczyć zamówienie, wyłącznie jeśli późniejsza wysyłka wynika z woli klienta. Skoro kupujący chce otrzymać inny kolor towaru, powinien anulować zamówienie i złożyć je ponownie na właściwy towar.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@w_kiwi nie robiłbym problemu z podmianką na inny kolor jakbym miał go na stanie 

oznacz moderatorów