Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Czas na wysyłkę mija dzisiaj , klientka napisała wiadomość po zakupie ,że chce inny kolor podkładu , nie byłoby problemu ,ale niestety ten numer mi się skończył , dodzwoniłem się wczoraj i klientka powiedziała ,że anuluje zakup .Dzisiaj telefon milczy , wiadomości SMS oraz e-mail pozostają bez odpowiedzi
No tak, taki stary, doświadczony użytkownik...
Nic nie zrobisz, było nie randkować telefonicznie. Teraz pozostaje czekać aż klientka pisemnie wyrazi swoje życzenie i pretensję... gdzie jest kasa !!!
@br. to nie chodzi o randkowanie , wiesz doskonale jak klienci mają głęboko pisane do nich wiadomości ,telefon miał na celu szybkie poinformowanie ,że zmiana podkładu nie jest możliwa i należy poszukać innego sprzedawcy
@mdrogeria Możemy wykluczyć zamówienie, wyłącznie jeśli późniejsza wysyłka wynika z woli klienta. Skoro kupujący chce otrzymać inny kolor towaru, powinien anulować zamówienie i złożyć je ponownie na właściwy towar.
@w_kiwi nie robiłbym problemu z podmianką na inny kolor jakbym miał go na stanie