Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co tu jest grane z przewidywaną dostawą???
Ja deklaruję 24 godziny!
100% terminowych wysyłek w ocenie sprzedaży.
Inpost deklaruje dostawę następnego dnia!
A wy wyliczacie dostawę w poniedziałek towaru kupionego w we wtorek?
Zakupy robione w weekend ( wysyłka w poniedziałek) zawsze przewidywana dostawa we wtorek. Teraz pokazywało środę...
A ja siedzę i myślę, dlaczego tak mało się sprzedaje.
Jedno zamówienie ( zakup w podobnych godzinach) wyliczone na piątek drugie na poniedziałek???
1. Zamówienie nr e00615e0-d83b-11ef-b0d2-b7abf7c94f88
Deklaracja wysyłki 24 godziny.
Zakup 21 sty 2025, 22:11
Przewidywany czas dostawy pon., 27 sty 2025 paczkomaty inpost..
2. Zamówienie nr cbba9ba0-d837-11ef-b8b3-17cb7ee03b80
Deklaracja wysyłki 24 godziny.
Zakup 21 sty 2025, 21:39
Przewidywany czas dostawy pon., 27 sty 2025 paczkomaty inpost..
3. Zamówienie nr 0aef0821-d82d-11ef-8334-eba2e921b511
Deklaracja wysyłki 24 godziny.
Zakup 21 sty 2025, 20:22
Przewidywany czas dostawy pt., 24 sty 2025 paczkomaty inpost..
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@promolodz konsultuję to, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
W jakości sprzedaży terminowość wysyłek na poziomie:
inpost 100%
allegro 100 %
poczta 100 %
dpd 83 % ( 5 z 6) wszystkie nadane w punkcie w terminie tylko w naszej okolicy Łódź-olechów kurier odbierający paczki kończy pracę 13-14 i okazało się któregoś razu, że wszystkie paczki przywiezione do punktu, wyszły w tym dniu... oprócz DPD... bo DPD już jest po pracy i odbierze z punktu dnia następnego.
A wy na siłę umieszczacie nam DPD w cennikach dostaw.
Problem wyliczania terminu dostawy obserwuję już od początku roku.
Jednak teraz napisał do mnie klient, który zrobił zakup we wtorek wieczorem i prosił, żeby wysłać paczkę aby doszła do soboty bo allegro podaje mu informację, że dostawa w poniedziałek!!!
Nadajesz u kuriera czy w punkcie lub Paczkomacie? Może chodzi o godzinę graniczną.
A co do terminu doręczenia, to w regulaminie usługi Inpost Paczkomaty, deklarowany termin doręczenia to 2 dni robocze, a gwarantowany to 7 dni roboczych. Natomiast wg regulaminu usługi Allegro Paczkomaty Inpost, deklarowany termin doręczenia to jeden dzień roboczy, natomiast nie ma terminu gwarantowanego.
Ważne. "Allegro Paczkomaty Inpost" i "Inpost Paczkomaty" to dwie różne usługi.
Nadaję w punkcie. Wiem o której godzinie odbiera inpost, o której allegro. Tylko DPD leci w ch... i odbiera o której mu wygodnie.
Wszystkie wysyłki wychodzą w terminie ( oprócz jednej DPD). Świadczy o tym wynik nadawania w terminie 99-100%.
Nie mam dostawy "inpost paczkomaty". Tak, jak napisałem wyżej terminowa wysyłka "inpost" 100% nadań w terminie wyznaczonym przez allegro.
Zajrzałem sobie na jedną z akcji. Dla Inpostu terminy doręczeń niestety ale pokazuje prawidłowo.
Natomiast dla Allegro One Punkt, DPD Pickup i Pocztex pokazuje termin późniejszy niż deklaruje przewoźnik, ale jak weźmiemy pod uwagę termin gwarantowany, to już mamy termin zbyt krótki dla części przewoźników i zbyt długi dla innej części przewoźników.
A w przypadku Paczkomatów trzeba pamiętać, Inpost =/= Allegro Inpost.
Nie bardzo rozumiem dlaczego cały czas powtarzasz o inpost paczkomaty...
Kolejny raz napiszę MAM W CENNIKACH DOSTAW TYLKO Allegro Paczkomaty InPost.
Co za tym idzie termin gwarantowany przez inpost w tym przypadku to 1 dzień a nie 5 dni, jak pokazuje klientowi allegro.
Wszystkie transakcje wymienione w pierwszym wpisie dotyczą Allegro Paczkomaty InPost a nie inpost paczkomaty.
Włączyłem teraz inpost paczkomaty ( poza allegro), jak cennik się zaktualizuje to będzie można porównać inpost paczkomaty z własnej umowy i Allegro Paczkomaty InPost
Bo w aukcjach wyświetla się Inpost Paczkomaty, a nie Allegro Paczkomaty Inpost.
A usługa Allegro Paczkomaty Inpost nie ma gwarantowanego terminu doręczenia. W regulaminie Allegro Inpost masz wyraznie "Operator świadczy usługę „Allegro Paczkomat 24/7 InPost” w terminie deklarowanym D+1, gdzie „D” oznacza dzień nadania." słowo kluczowe "w deklarowanym", a to nie jest to samo co "w gwarantowanym". W tej usłudze nie ma w ogóle terminu gwarantowanego.
Dla porównania w regulaminie usługi Inpost Paczkomaty mamy "Operator deklaruje dostarczanie Przesyłki do Urządzenia Paczkomat (ewentualnie do POP lub do Odbiorcy, jeżeli taka opcja była dostępna dla Nadawcy) w terminie do dwóch (2) dni roboczych licząc od dnia następującego po dniu nadania Przesyłki (przewidywany termin dostarczenia), jednak nie później niż w terminie do pięciu (5) dni roboczych licząc od dnia następującego po dniu nadania Przesyłki (gwarantowany termin dostarczenia) z uwzględnieniem postanowień § 7 ust. 13-15 oraz § 7 ust. 18 Regulaminu powyżej, dotyczących ustalania dnia nadania. Termin gwarantowany, o którym mowa powyżej, może ulec przedłużeniu o kolejne dwa (2) dni robocze, stosownie do postanowień ust. 16-20 poniżej, przy czym Operator umożliwia w tym przedłużonym terminie odbiór Przesyłki zgodnie z ust. 16-20 poniżej."
Nie wiem, czy kiedykolwiek tworzyłeś cennik dostawy.
W cenniku dostawy masz Oferta specjalna Allegro - InPost gdzie możesz zaznaczyć Allegro Paczkomaty InPost za 11.49
Ta sama metoda dostawy w cenniku z poziomu produktu wyświetla się pod nazwą Paczkomat InPost, InPost z pakietem smart za 11.49
Jest to jedyny "paczkomat inpost", który możesz rozliczyć bezpośrednio z allegro i który jest w SMART.
Jest jeszcze możliwość dostawy do "paczkomat inpost", ale jest to w zakładce "Metody dostawy rozliczane na umowie własnej". Wpisujesz tam swoją cenę i nie jest zaliczany do smart.
Są to dwa miejsca gdzie możesz wybrać dostawę "paczkomaty inpost". Jedna rozliczana przez allegro i zaliczana do smart za 11.49 ( taką mam zaznaczoną) i druga rozliczana poza allegro.
Przesyłam też dwa screeny, które pokazują, jak allegro wyświetla i nazywa tą samą dostawę z dwóch rożnych poziomów.
Proszę, przestań mi wklejać kawałki regulaminów. Z uporem maniaka próbujesz mi udowodnić, że mam zaznaczoną inną dostawę...
Otóż wiem, jaką mam wybraną dostawę do paczkomatów, wiem jakie mam ustawienia i wiem, jaką mam ocenę terminowości wysyłek.
Jeszcze jakiś czas temu przy tych samych ustawieniach wyświetlany był termin dostawy "pojutrze" ( 1 dzień na wysyłkę+ 1 dzień na dostawę). Jak ktoś kupował w weekend to wyświetlała mu się dostawa we wtorek a nie za 5 dni.
Wstawiłem lepsze zdjęcia.
To jest ta sama metoda dostawy
Jakieś wieści?
Co zrobiłem źle, że zostałem tak ukarany?
Spróbuj przesunąć godzinę graniczną zamówień w ustawieniach wysyłki (nawet o minutę do tyłu).
@promolodz to nie jest kara, ale rzeczywiście godziny zostały ustawione bardzo restrykcyjnie, wpływ na to może mieć wiele czynników.
Mogę Ci podpowiedzieć ustawienie godziny granicznej nadawania przesyłek, wówczas algorytm będzie w mniejszym stopniu oparty na uczeniu maszynowym i naszym modelu.
Ale to nie jest rozwiązanie sprawy.
Jaki parametr mojej sprzedaży spowodował takie obliczanie przewidywanego czasu wysyłki.
W tym momencie mogę zakończyć działalność na allegro ponieważ sprzedaż spadnie do zera.
Proszę o konkretną odpowiedź.
Jaki parametr mam poprawić aby przy deklaracji sprzedawcy 1 dzień i deklaracji przewoźnika 1 dzień, kupujący widział dostawę "pojutrze".
"wpływ na to może mieć wiele czynników" taka informacja nic nie wnosi. Nie mogę się do tego odnieść poprawiając jakiś z tych "czynników".
Jakie to są czynniki?
Jakie są progi procentowe tych czynników, że wysyłka jest wyliczana na 4 dni a nie na 3 dni albo na 2 dni?
Który czynnik zaważył tak drastycznie, że wydłużacie prognozowaną dostawę do 4 dni i klienta widząc taką informację nie kupuje u mnie tylko u kogoś innego u którego wyświetla się dostawa jutro.
Czy to nie jest czasem tak, że zmuszacie mnie w ten sposób aby ustawić wysyłkę tego samego dnia?
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@promolodz możesz poprawić właśnie to, że ustawisz godzinę graniczną.
Informacje na temat tego, w jaki sposób obliczamy przewidywany czas dostawy, znajdziesz tutaj.
Informacja o dostawie pojutrze wyświetlamy dla ofert z deklarowanym czasem wysyłki natychmiast lub 1 dzień i ustawionymi godzinami wysyłki tego samego dnia.
Jeśli następny dzień jest dniem wolnym od pracy lub przewoźnik nie realizuje dostaw w ten dzień lub ma czas przewozu dłuższy niż jeden dzień to przed godziną graniczną wyświetlimy w ofercie informację: kup do XX:XX - dostawa pojutrze, a po godzinie granicznej wyświetlimy informację: dostawa pojutrze.
Dla ofert z deklarowanym czasem wysyłki: natychmiast, 1 dzień, 2 dni, 3 dni Jeśli nie masz ustawionych godziny wysyłki tego samego dnia lub nie spełniasz wymagań aby godzina wysyłki tego samego dnia była wyświetlana to silnik uczenia maszynowego przeanalizuje historyczne dane o szybkości Twoich wysyłek. Silnik osobno przeanalizuje szybkość nadawania ofert z daną deklaracją (1 dzień, 2 dni itp.). Weźmiemy pod uwagę dane z ostatnich 90 dni (w przypadku okresów specjalnych – okres przedświąteczny, Allegro Days, Black Friday itp. możemy brać pod uwagę dłuższe okresy).
Przez wasze rozwiązania siłowe zostałem zmuszony do ustawienia godzin granicznych wysyłki tego samego dnia.
Wymaga to od nas całkowitego " przemeblowania" dotychczasowego działania, albo możemy zakończyć sprzedaż przez allegro.
Ustawiłem godzinę 09:00 dla wysyłek tego samego dnia. Oczywiście nic to nie zmieniło i przy zakupie dzisiaj dostawa jest obliczona na środę!!!
"Silnik osobno przeanalizuje szybkość nadawania ofert z daną deklaracją (1 dzień, 2 dni itp.). Weźmiemy pod uwagę dane z ostatnich 90 dni"
Ciekawe jest to, że w listopadzie miałem deklarację 2 dni na wysyłkę a przewidywana dostawa była przez was wyliczana na 1 dzień po nadaniu. Wtedy było można?
Np. zamówienia 7a8a41e2-9cf0-11ef-8eda-f3ab0109a180 z 7 lis 2024, 11:11
lub zamówienia a4b40cd0-9c73-11ef-9eba-23ad6f60086d 6 lis 2024, 20:21
Wtedy deklarowałem 2 dni na wysyłkę bez godzin granicznych a przewidywana dostawa była na NASTĘPNY DZIEŃ PO NADANIU.
W grudniu przed świętami zamówienie np.646a85a0-b73f-11ef-a8f7-478c2b6159c0 10 gru 2024, 22:41
deklarowana wysyłka to 2 dni po nadaniu. Więc już coś się zmienia w stosunku do listopada, ale zmiana nie jest jeszcze tak drastyczna więc nie mogło być dużych opóźnień w tym okresie. Bardziej celuję w wasze manipulowanie dostawami przed świętami.
To jedziemy dalej: zamówienie 60a0ad00-cce3-11ef-bb1a-11dec163a688 7 sty 2025, 11:38
deklaracja nasza 1 dzień przewidywana dostawa 2 dni po nadaniu. Czyli mamy wydłużony czas, ale jeszcze nie tak bardzo, jak teraz.
Biorąc pod uwagę wasze machlojki z przewidywaniem dostawy przed i po światach to i tak chyba dobry wynik.
Reasumując.
Skoro w listopadzie prognozowana wysyłka była wyliczana poprawnie, w grudniu i styczniu było wydłużenie do 2 dni, a dane z ostatnich 28 dni (26.12 - 23.01) wskazują wysyłki w terminie na poziomie 99% to tendencja powinna być taka, że skracacie przewidywaną dostawę a tym czasem wy ją wydłużacie do 4 dni!!! To kiedy były opóźnienia???
MOŻE TEN WASZ SILNIK UCZENIA MASZYNOWEGO DZIAŁA NA WSTECZNYM?
Niestety nie mam dostępu do archiwalnych danych terminowości wysyłki.
Może allegro będzie tak miłe i udostępni mi skuteczność wysyłki za listopad i grudzień?
Przecież chyba to macie skoro "silnik to analizuje i na podstawie tego się uczy".
Do ostatniej wypowiedzi nie mogłem oznaczyć moderatorów.
Proszę odnieść się do tego, co napisałem.
Ustawiłem wczoraj 1 dzień na wysyłkę i godzinę graniczną na 9:00 dla wysyłki tego samego dnia. Oczywiście wyliczenia pozostały bez zmian.
Dziś przestawiłem na godz. 10:00 dalej bez zmian.
Bez sprzedaży rozumiem " silnik nie nauczy się nowych ustawień" i koło się zamyka.
Odległy termin wysyłki= brak sprzedaży. Brak sprzedaży = brak statystyk do nowych ustawień. Koniec. Dla mnie szach i mat.
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@promolodz System działa tak, jak przedstawiła to wcześniej Monika. Przewidywany czas dostawy nie jest zależny wyłącznie od Twojej deklaracji - samo wprowadzenie zmian w ustawieniach godzin granicznych nie będzie od razu miało wpływu na algorytm, ponieważ składa się na to wiele innych czynników.
Kolejny raz pytam, jaki czynnik spowodował tak drastyczną zmianę.
Algorytm napisał człowiek, są jakieś wartości dla których czas jest krótszy a dla których jest wydłużany. Taka nagroda lub kara.
Ja zostałem ukarany i nie wiem dlaczego.
Odpowiedź "ponieważ składa się na to wiele innych czynników" równa się poziomowi odpowiedzi w stylu " bo tak i nie interesuj się".
Nie odnosicie się do tego co napisałem wcześniej.
la_nika napisała: "możesz poprawić właśnie to, że ustawisz godzinę graniczną".
Poprawiłem i co? I znów "inne czynniki"!!! Mam stanąć na głowie? Podskakiwać na jednej nodze? JAKIE INNE CZYNNIKI MUSZĘ SPEŁNIĆ ABYŚCIE POZWOLILI MI NORMALNIE PRACOWAĆ???? @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_