Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co zrobić w przypadku zaginięcia przesyłki "Allegro Kurier DPD" ?-jestem odbiorcą.
paczka została nadana przez sprzedającego 13.11.24 i w Kielcach zniknęła z radaru, na stronie śledzenia paczki info" brak w magazynie" co mogę zrobić? bot nie rozumie co do niego piszę
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Może dziewczyny coś pomogą, a jak nie, to dzwonić do DPD, podaj numer zamówienia i numer przesyłki
sprzedający nie ma numeru zamówienia
@Client:102371963 ale Ty jesteś kupującym
@Client:102371963 istotne w tym jest czy zakupu dokonałeś u prywatnego sprzedawcy czy u przedsiębiorcy
W 1 przypadku Ty musisz się zająć reklamacją u przewoźnika
w 2, zgłaszasz problem przedsiębiorcy
@Client:102371963 w tej sytuacji sprzedający (jako nadawca przesyłki) powinien skontaktować się z przewoźnikiem, aby wyjaśnić problem. Jeśli będziemy potrzebni, załóż proszę dyskusję sprzedajacemu, po 24h możesz poprosić w niej o pomoc pracownika Allegro.