Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich.
Po wszystkich zmianach na korzyść kupujących oraz spółki Allegro [ dyskusje, prowizje ] nie mogę doszukać się jakie za tym idą korzyści dla Sprzedających. Usunięcie planowane jednego z głównych narzędzi do obsługi zamówień nie jest dla nas korzystne.
🔥Czy ktoś wie lub czy pracownicy Allegro mogą nam podać choć jedną bardzo pozytywna zmianę dla nas Sprzedających w 2020 roku?
Pozdrawiam
Oprócz powstania Allegro Gadane? 🙂 Oprócz dostarczania Wam coraz większej z roku na rok rzeszy klientów? Dopiero styczeń, trudno podsumowywać rok po jednym miesiącu. Ale już została zapowiedziana spora zmiana jednoznacznie korzystna dla sprzedawców - zautomatyzowanie procesu przyznawania zwrotu prowizji (rabatu transakcyjnego). Jest też wiele drobnych zmian, korzystnych dla sprzedawców w konkretnych kategoriach: licytacje w Numizmatyce (obniżka prowizji o 3 pkt. proc.), nowe Książki i Komiksy (obniżka o 1 pkt proc.), Hulajnogi elektryczne i Deskorolki elektryczne (obniżka o 1 pkt proc.), Herbata (obniżka o 4 pkt. proc.).
Będą też wreszcie na pewno zmiany, które można różnie oceniać - w zeszłym roku taką zmianą było np. usunięcie oceny czasu dostawy. Część sprzedawców była z niej zadowolona, a część wręcz przeciwnie.
Reasumując - chyba nie jest tak źle.
1. Gadane - ok, następny kanał dyskusji poza już popularnym FB Zjednoczeni Sprzedawcy.
2. Obniżki tych prowizji mnie osobiście nie uwzględniają.
3. Podwyżki i nowe naliczanie prowizji za to już mnie dotknie, dotknie również kupujących więc zaliczam je na "minus"
4. Zwrot prowizji jednak jak dokładnie się wczyta w regulamin nie jest do końca korzystny dla sprzedających, w pewnych przypadkach może nie zostać uznany.
5. Rzesza klientów może zacząć uciekać na inne portale po podwyżkach prowizji.
A teraz Macieju korzystne dla sprzedawców to było by w pierwszej kolejności:
1. Prawdziwy program od Allegro do obsługi zamówień - nie bubel proponowany jako "zamówienia" w ms.allegro.pl
2. Przejrzysta prowizja od sprzedaży
3. Brak dopłat do kosztów dostawy proponowane przez Allegro
4. Działania pomiędzy Allegro i Sprzedającymi w sprawach ważnych - spotkania i analizy wprowadzanych zmian oraz oprogramowania.
5. Narzędzia do ułatwienia kontaktu z klientem - "Dyskusja" to narzędzie tylko do straszenia Sprzedających przez klientów, brak tam dużego wsparcia prawnego dla sprzedawców.
6. Szybkie reakcje Allegro na klientów którzy specjalnie kupują w celu straszenia oraz pozyskania towaru oraz bonifikaty od Sprzedawców [ straszenie negatywem itp ]
Macieju na tą chwilę Allegro zaczyna odstraszać sprzedawców od tej formy sprzedaży. Ceniłem tą platformę ale również powoli zaczynam kupować na innych stronach www - wujek google w tym bardzo pomaga -> zakładka "zakupy i wszystko widać jak na tacy gdzie taniej -> coraz częściej gdzie indziej.
Wiadomość od Allegro w sprawie tego wątku:
"Czy to rozwiązało problem?
... i oznaczyć jedną z nich jako zaakceptowane rozwiązanie "
Moja odpowiedź to: nie otrzymałem żadnej konkretnej odpowiedzi na moją prośbę o informację co zyskają Sprzedający w 2020
Nie widzę przycisku że "problem nie został rozwiązany"
@msniezekPrzypominaja mi się komunikaty z PRL 😋 : co prawda żywność i ubrania podrożały ale za to ceny turbin do statków dalekomorskich znacznie spadły
@pinsplash to były lokomotywy 😉
a tak na poważnie, dla każdego sprzedawcy kluczowym jest i powinien być klient, w końcu z niego się żyje
Pytanie zatem, kto jest klientem dla Allegro ?
Sprzedający czy kupujący ?
Moim zdaniem serwis idzie w kierunku maksymalnego utrudnienia życia swoim klientom, sam jestem ciekaw co z tego wyjdzie
Ale na książki używane podnieśliście prowizje i to znacznie.
Dodam tylko, że będziecie pobierać prowizje od kosztów wysyłki za która my płacimy i Wy nie macie z nią nic wspólnego.
Proszę mi nie pisać o Allegro Smart, bo są towary tańsze niż 40 zł.
Chciałbym poznać sprzedawców, którzy nie byli zadowoleni z usunięcia oceny czasu dostawy. Sprzedawcy na głowie stawali, żeby realizować zamówienia jak najszybciej i przekazywać paczki firmą kurierskim, u których zdarzały się poślizgi co jest nieuniknione i przez to klienci zostawiali niższą ocenę. Poważnie ktoś narzekał?
Przypomina mi to pytanie z cyklu "Co ma żołnierz..." Np.
Pyt. "Co ma żołnierz pod łóżkiem"? Odp: "Żołnierz ma pod łóżkiem sprzątać".
"Co zyskają Sprzedający po nowych zmianach ?"
Odpowiedź: Sprzedający po dobrych zmianach zyskają wyższe faktury do zapłaty
@pronac cyt. Usunięcie planowane jednego z głównych narzędzi do obsługi zamówień nie jest dla nas korzystne. Powielam wątek , w/g mnie zlikwidowanie tego narzędzia TRANSAKCJE i zastąpienie go ZAMÓWIENIAMI jest zupełnie niepotrzebne gdyż ZAMÓWIENIA nie posiadają żadnej funkcjonalności zakładki TRANSAKCJE !,
Zostawcie TRANSAKCJE w niezmienionej formie !