Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
dlaczego, jeżeli mam ustawiony czas wysyłki 3 dni, system domaga się, abym wysłał towar w dniu zakupu?
@Alegoria24_pl Dla tego że najprawdopodobniej dotychczas tak właśnie wysyłałeś. Nie przejmuj się. Napij się meliski to tylko są sugestie. Liczy się to co sam napiszesz a jak widać masz wpisane 3 dni i tego się trzymaj. Ale jeżeli zależy Ci na tym aby mieć 100% terminowych wysyłek to nie waż się wysyłać wcześniej a Boże broń później. Zapakuj i niech czeka do czasu " aż dojrzeje ".
dziękuję za odpowiedź, niestety, po 3 latach współpracy z Allegro melisa już nie wystarcza, potrzebne są mocne psychotropy 😉
Trzy lata i już takie zniechęcenie? Cóż mają powiedzieć ( napisać ) ci którzy są tu już nawet 20 lat i pamiętają jak to wyglądało na samym początku, kiedy sprzedaż na Allegro była prosta i łatwa. Ja mam konto na Allegro ( i nie tylko na Allegro ) od 16 lat i na żadnym innym portalu nie ma takich wymagań jak tutaj. Oni starają się być bardziej papiescy niż sam papież. Ale jak to ktoś kiedyś napisał. Póki co nie ma obowiązku sprzedawania na Allegro które jednak co by nie pisać jest największą tablicą ogłoszeniową w PL chcąc z niej korzystać musimy się przystosować. Ich cyrk, ich małpy. Łączę się w " bulu".
Dla ofert z czasem wysyłki 2 i 3 dni (nikt nie wie dlaczego akurat tak 😉 ), raz na 10 dni warto wejść w zakładkę "jakość sprzedaży" -> "skuteczność wysyłki" i wyłączyć "dostawy szybsze niż moja deklaracja" System nie będzie pokazywał wcześniejszej wysyłki klientom oraz Tobie przy otrzymanym zamówieniu.