
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
witam, ta weryfikacja trwa nie 5 dni, a chyba już ponad 5 miesięcy, nie dużą kwotę mi zabłokowano, bo tylko 88zł, ale wkurza mnie to, że nikt mnie nie pytał czy ja chcę te przelewy 24, czy może mi samego PayU wystarczy, ogólnie sprawa jest dla organów sprawdzających z jakiej paki ja wysłałem towar i nie mogę odzyskać zapłatę za niego przez tyle czasu

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@missbungle86 Cześć. W tym przypadku musisz napisać do nas przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb&subjectId=4e2473d5-2...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Czy jest szansa zająć się naszą sprawą ? Dokumenty wysłane,łącznie z wypisem z CEIDG oraz umową spółki a weryfikacja ,,w toku". Zamrożone XXXX zł i wisi nadal.
Prośba o interwencję. dziekuje

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@SKLEPzMIODEM_pl Proszę bardzo, wypłaty są już aktywne. Spokojnego wieczoru!
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuje za szybkie załatwienie sprawy i pozdrawiam !

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzien dobry, można prosić o przyspieszenie weryfikacji? Zmieniłem bank i konto, oświadczenie wysłane w tamtym tygodniu, przelew robiony 2x

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lysy198012 Cześć. Skontaktuję się w Twojej sprawie z Operatorem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lysy198012 otrzymaliśmy potwierdzenie, że możesz już wypłacić środki na swoje konto bankowe.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dzień dobry, mogę prosić o sprawdzenie na czym polega problem z weryfikacją przez Przelewy24 - trwa już 5 dni, przelew zrobiony, wrócił, dowód posłany i nic.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam ten sam problem na jednym z firmowych kont - HobbyConcept, już kilka miesięcy czekamy na aktywacje i nic.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Mikronet3 @papirus-rawa Skontaktuję się z Operatorem w Waszych sprawach. Wrócę tutaj z odpowiedzią 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
już jest ok - trzeba niestety interweniować z P24

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@papirus-rawa wypłaty u PayU są aktywne, natomiast u Operatora Przelewy24 brakuje dokumentów - skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie mejlowo.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry. Mam problem z weryfikacją konta do wypłat. Podczas płatności wystąpił błaď i nie wykonałem przelewu. Chciałem go ponowić ale nie ma takiej możliwości (brak danych do przelewu). W tej chwili system czeka na przelew weryfikacyjny (weryfikacja w toku) a ja jak wspomniałem nie mogę go wykonać. Czy można jakoś interweniować?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Mikronet3 Cześć, Przelewy 24 są już aktywne 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, czekamy już ponad 2 tygodnie na weryfikację konta bez żadnej wiadomości. Czy możemy prosić o informację na jakim etapie jest ta cała procedura?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@cobra_domagd Cześć. Masz podaną nieprawidłową nazwę. W korespondencji numer 20940191 poprosiliśmy Cię o korektę. Musisz poprawić nazwę i wykonać nowy przelew weryfikacji do Operatora - https://allegro.pl/rejestracja/konto-firmowe/ustaw-wyplaty-eea

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przelewy24 czasem leci sobie w kulki. Wystarczyłoby wystawić komunikat weryfikacja nieudana, żeby wiadomo że czegoś im brakuje. Ja się użerałem miesiąc i cały czas miałem status, że jest w trakcie weryfikacji. Co więcej zgłaszanie problemu do Allegro pomogło dopiero za 3 razem, gdzie dowiedzieli się czego ich zdaniem brakuje. Przy czym PayU zweryfikowało w 24h i w zasadzie tu i tu są te same dokumenty.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, czekamy już troche czasu na weryfikację konta bez żadnej wiadomości. Czy możemy prosić o informację na jakim etapie jest ta cała procedura? Mam tam dużo środków zamrożonych

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@distranissan Dowiem się jak wygląda aktualnie status weryfikacji Twojego konta i wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko otrzymam szczegółowe informacje.
@CHECINIAKI W Twoim przypadku dokumenty są uzupełnione, więc pozostaje Ci cierpliwie poczekać. Standardowo weryfikacja w Przelewach24 trwa do 5 dni roboczych.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę sprawdzić i moje konto, dlaczego Przelewy 24 ciągle mnie nie chce zweryfikować. Czekam już długo.