anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czekamy na weryfikację Przelewy24

MAMY ROZWIĄZANIE!
sun-texkropkapl
#7 Wielbiciel#

witam, ta weryfikacja trwa nie 5 dni, a chyba już ponad 5 miesięcy, nie dużą kwotę mi zabłokowano, bo tylko 88zł, ale wkurza mnie to, że nikt mnie nie pytał czy ja chcę te przelewy 24, czy może mi samego PayU wystarczy, ogólnie sprawa jest dla organów sprawdzających z jakiej paki ja wysłałem towar i nie mogę odzyskać zapłatę za niego przez tyle czasu

oznacz moderatorów
288 ODPOWIEDZI 288
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
oznacz moderatorów
SKLEPzMIODEM_pl
#7 Wielbiciel#

Witam,

 

Czy jest szansa zająć się naszą sprawą ? Dokumenty wysłane,łącznie z wypisem z CEIDG oraz umową spółki a weryfikacja ,,w toku". Zamrożone XXXX zł i wisi nadal.

 

Prośba o interwencję. dziekuje 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@SKLEPzMIODEM_pl Proszę bardzo, wypłaty są już aktywne. Spokojnego wieczoru! 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
SKLEPzMIODEM_pl
#7 Wielbiciel#

Dziękuje za szybkie załatwienie sprawy i pozdrawiam ! 

oznacz moderatorów
lysy198012
#8 Zapaleniec#

Dzien dobry, można prosić o przyspieszenie weryfikacji? Zmieniłem bank i konto, oświadczenie wysłane w tamtym tygodniu, przelew robiony 2x

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@lysy198012 Cześć. Skontaktuję się w Twojej sprawie z Operatorem 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@lysy198012 otrzymaliśmy potwierdzenie, że możesz już wypłacić środki na swoje konto bankowe. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Mikronet3
#9 Pomysłodawca#

dzień dobry, mogę prosić o sprawdzenie na czym polega problem z weryfikacją przez Przelewy24 - trwa już 5 dni, przelew zrobiony, wrócił, dowód posłany i nic.

oznacz moderatorów
papirus-rawa
#9 Pomysłodawca#

Mam ten sam problem na jednym z firmowych kont - HobbyConcept, już kilka miesięcy czekamy na aktywacje i nic. 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Mikronet3 @papirus-rawa Skontaktuję się z Operatorem w Waszych sprawach. Wrócę tutaj z odpowiedzią 🙂 

oznacz moderatorów
Mikronet3
#9 Pomysłodawca#

już jest ok - trzeba niestety interweniować z P24

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@papirus-rawa wypłaty u PayU są aktywne, natomiast u Operatora Przelewy24 brakuje dokumentów - skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie mejlowo. 

oznacz moderatorów
AntykwariatRR
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. Mam problem z weryfikacją konta do wypłat. Podczas płatności wystąpił błaď i nie wykonałem przelewu. Chciałem go ponowić ale nie ma takiej możliwości (brak danych do przelewu). W tej chwili system czeka na przelew weryfikacyjny (weryfikacja w toku) a ja jak wspomniałem nie mogę go wykonać. Czy można jakoś interweniować? 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Mikronet3 Cześć, Przelewy 24 są już aktywne 🙂 

oznacz moderatorów
cobra_domagd
#7 Wielbiciel#

Witam, czekamy już ponad 2 tygodnie na weryfikację konta bez żadnej wiadomości. Czy możemy prosić o informację na jakim etapie jest ta cała procedura?

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@cobra_domagd Cześć. Masz podaną nieprawidłową nazwę. W korespondencji numer 20940191 poprosiliśmy Cię o korektę. Musisz poprawić nazwę i wykonać nowy przelew weryfikacji do Operatora -  https://allegro.pl/rejestracja/konto-firmowe/ustaw-wyplaty-eea

oznacz moderatorów
chmielna12
#11 Animator#

Przelewy24 czasem leci sobie w kulki. Wystarczyłoby wystawić komunikat weryfikacja nieudana, żeby wiadomo że czegoś im brakuje. Ja się użerałem miesiąc i cały czas miałem status, że jest w trakcie weryfikacji. Co więcej zgłaszanie problemu do Allegro pomogło dopiero za 3 razem, gdzie dowiedzieli się czego ich zdaniem brakuje. Przy czym PayU zweryfikowało w 24h i w zasadzie tu i tu są te same dokumenty.

oznacz moderatorów
distranissan
#7 Wielbiciel#

Witam, czekamy już troche czasu na weryfikację konta bez żadnej wiadomości. Czy możemy prosić o informację na jakim etapie jest ta cała procedura? Mam tam dużo środków zamrożonych

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@distranissan Dowiem się jak wygląda aktualnie status weryfikacji Twojego konta i wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko otrzymam szczegółowe informacje. 

@CHECINIAKI W Twoim przypadku dokumenty są uzupełnione, więc pozostaje Ci cierpliwie poczekać. Standardowo weryfikacja w Przelewach24 trwa do 5 dni roboczych. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Proszę sprawdzić i moje konto, dlaczego Przelewy 24 ciągle mnie nie chce zweryfikować. Czekam już długo.

oznacz moderatorów