anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czekamy na weryfikację Przelewy24

MAMY ROZWIĄZANIE!
sun-texkropkapl
#7 Wielbiciel#

witam, ta weryfikacja trwa nie 5 dni, a chyba już ponad 5 miesięcy, nie dużą kwotę mi zabłokowano, bo tylko 88zł, ale wkurza mnie to, że nikt mnie nie pytał czy ja chcę te przelewy 24, czy może mi samego PayU wystarczy, ogólnie sprawa jest dla organów sprawdzających z jakiej paki ja wysłałem towar i nie mogę odzyskać zapłatę za niego przez tyle czasu

oznacz moderatorów
279 ODPOWIEDZI 279
Rolhut
#7 Wielbiciel#

Witam, również mam problem z weryfikacją wypłat za pomocą przelewów24. Działamy jako spółka, rejestr beneficjenta przesłany, przelew również. Nawet jeśli bym chciała uzupełnić dokumenty to nie mam takiej możliwości. Formularz jest nieaktywny, a informacji zwrotnej zero. Może ktoś się w końcu zainteresuje?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Rolhut Od operatora płatności mamy informację, że przesłane dokumenty są niekompletne. Konieczne jest przesłanie skanu lub czytelnego zdjęcia dowodu tożsamości wszystkich beneficjentów rzeczywistych.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Rolhut
#7 Wielbiciel#

Dokument został uzupełniony, proszę o przyśpieszenie weryfikacji

oznacz moderatorów
marja72
#7 Wielbiciel#

U mnie również Przelewy 24 nieaktywne od dłuższego czasu, a środki czekają na wypłatę. Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
szerszi
#8 Zapaleniec#

Proszę przyspieszyć również u mnie. Weryfikacja trwa od pół roku!!!

oznacz moderatorów
mkoss_pl
#2 Obserwator#

Witam,

Dlaczego od 3.11.2020 mimo natychmiastowego spełnienia warunków Przelewy24 jest cały czas w "trakcie weryfikacji"? W dniu 3.11.2020 wysłałam skan dowodu osobistego oraz przelałam 1,01 PLN celem weryfikacji konta. Zwrot w tej wysokości dawno otrzymałam, a proces dalej już półtora miesiąca "w trakcie weryfikacji"???

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mkoss_pl Wypłaty są aktywne na koncie, z którego piszesz.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
piottz
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Mam ten sam problem. Konto ciągle "w trakcie weryfikacji".

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@szerszi W formularzu wpisałeś błędny PESEL. Konieczne jest przesłanie skanu dowodu tożsamości.

@Rolhut Do weryfikacji wymagane jest przesłanie skanu lub czytelnego zdjęcia dowodu tożsamości wszystkich osób upoważnionych do reprezentowania firmy.


Dokumnety muszą być przesłane przez zakładkę Ustawienia wypłat.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Rolhut
#7 Wielbiciel#

Dołączyłam Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych, jak we wspomnianym dokumencie REPREZENTANT JEST JEDEN, którego skan dowodu wcześniej wysłałam przez zakładkę Ustawienia Wypłat.

oznacz moderatorów
GRUPAESHOP
#7 Wielbiciel#

No a czy ktoś może nam pomóc ja już czekam ponad rok i cisza..... przelew poszedł już 2x skany są załączone.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@GRUPAESHOP Skany dokumentów są niekompletne lub niewyraźne. Konieczne jest ich ponowne załączenie. Pamiętaj, że powinny dotyczyć wszystkich beneficjentów rzeczywistych.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Nolag
#7 Wielbiciel#

U mnie nagle przestały działać wypłaty payu i przelewy24, a teraz od 3 tyg w weryfikacji i nic... Może ktoś to pchnąć do przodu?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Nolag Najpierw sam musisz rozpocząć procedurę weryfikacji wypłat przez PayU. W tym artykule znajdziesz instrukcję, co należy zrobić krok po kroku. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:89601156
#7 Wielbiciel#

Witam. Czy jest możliwość aby sprawdziła pani czy weryfikacja u mnie przebiega pomyślnie? Przezorny zawsze ubezpieczony a widzę, że wiele osób ma z tym problem. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:89601156 Twoje dane do wypłat z PayU zostały zaakceptowane. Pozostaje Ci podanie danych i przeprowadzenie weryfikacji dla Przelewy24.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Client:89601156
#7 Wielbiciel#

Wypełniłem dane w ten sam dzień kiedy zajmowałem się przelewem z PayU i wykonałem przelew dla serwisu Przelewy24. Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź i jeżeli istnieje taka możliwość proszę o informację czy wszystko dla "przelewy24" jest w porządku. Bo z tym chyba największy problem. Miłego dnia 

oznacz moderatorów
droopsio
#8 Zapaleniec#

jak długo trwa weryfikacja na przelewy24? Od ponad tygodnia czekam na zatwierdzenie, przelew wykonany 2 razy i cisza. Formularz z danymi wysłany

Co ciekawe, do sierpnia nie miałem problemów z wypłatami - wszystko działało. Od sierpnia mam zablokowane wypłaty z wpłat z przelewy24, uzbierała się duża suma. Oczywiście od Allegro ani jednej informacji o tym, że wpłaty na konto nie są realizowane... 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@droopsio Nie masz żadnej informacji od All? Nic nie da wysyłanie 2x. Wszystkie dane są zgodne? Może ktoś z moderacji zajrzy:Screenshot_2020-12-28 Jakim prawem allegro umozliwia sprzedajacym blokowanie klientow (1).png

oznacz moderatorów
droopsio
#8 Zapaleniec#

nic, cisza niestety. A suma spora się zebrała.

Na All od 12 lat, ale to mnie zirytowało jak dawno nic 😉 kompletny brak komunikacji. Gdybym nie zajrzał. przypadkowo przed świętami, to dalej bym nie wiedział 😐 

Nie rozumiem tylko dlaczego, jeśli coś wcześniej działało, bo wypłaty otrzymywałem, to nagle przestało

oznacz moderatorów