Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przecież to nie Sprzedawca wystawia oceny, to dlaczego ma być karany za to, że tylko co 10 Kupujący wystawia oceny? Od 21 lat dostałem już z 10 tysięcy dobrych ocen, więc właściwie za co jest ta kara? To rzeczy niezależne od Sprzedawcy. To jakby uczeń w szkole dostał naganę ze sprawowania za to że nauczyciele rzadko go pytają. Jakiś totalny bezsens.
Aaaa, już wiem, nie odpisujcie. Projektant Allegro pewnie pomylił tytuł Super Sprzedawcy z tytułem Super Kupującego. To Super Kupujący miał tracić tytuł jak wypisze mniej niż 100 ocen.
A ogólnie cały system ocen jakości wpisuje się w filozofię Allegro, aby jak najbardziej przeszkadzać małym firmom rodzinnym, aby dyskryminować JDG, likwidować wszelki slow business, a zwłaszcza sprzedaż staranną wysokiej jakości. Wspiera się tu i nagradza wyścig szczurów. Jakość i staranność jest karana. Nie masz dyskusji, nie masz zwrotów - dostajesz kary punktowe i pogorszenie pozycjonowania. Urlopy w JDG też są srogo karane, żeby człowiek nie mógł skorzystać z wakacji, a po powrocie żeby miał jak najtrudniej powrócić do sprzedaży.
@nikl[edytowano] Jakie masz dokładnie zastrzeżeni co do prowadzenia statystyk z ocen od kupujących?
Zachęcam do zapoznania się z warunkami, jakie będą prane pod uwagę od 4 września:
Nie mamy wpływu na to, czy kupujący wystawiają oceny, ale jest to dla nas informacja o wysokim poziomie obsługi, jaką świadczy sprzedawca.
To jakaś sztuczna inteligencja odpowiada? Czy może dyktowane głosowo i nie sprawdzone? Kompletnie bez sensu ta odpowiedź. Nawet gramatyka powalona, a treść pożal się Boże. Proszę o normalną ludzką odpowiedź, bo to jest za przeproszeniem jakiś bełkot. Co ma znaczyć ten środkowy wklejony paragraf? Zabieracie SS jeśli jest poniżej 99 ocen.
Po pierwsze to przy niskim poziomie obsługi będzie masa ocen, bo ludzie wystawiają oceny właśnie wtedy gdy mają jakieś uwagi i chcą coś zakomunikować, czy skomentować. Jeśli jest wysoka jakość bez zastrzeżeń, to ocen jest bardzo mało. Poniżej stu. Więc odbieracie Super Sprzedawcę sklepom o najwyższej jakości obsługi. Jesteście kompletnie oderwani od realiów i wszystko robicie na opak.
Po drugie to Allegro ma wpływ na ilość ocen, a nie Sprzedawcy. Allegro może zastosować wymogi oceniania jeżeli tego potrzebuje, przyznać nagrody za oceny, monety itp. Czyli karę za małą ilość ocen powinien dostać zespół projektantów i marketingowców Allegro, a nie Sprzedawca.
@nikl przepraszam, za wprowadzenie Cię w błąd. Warunki, które wskazałam, będą obowiązywać o 4 września. Już poprawiłam swoją wypowiedź Zachęcam do zapoznania się tym artykułem.
Czy możesz w takim razie wskazać, czego oczekujesz? Z pewnością doskonale rozumiesz, że musimy prowadzić ocenę sprzedawcy, aby zapewnić jak najwyższą jakość obsługi kupujących.
Oczekuję tego że będziecie nagradzać lepszych Sprzedawców, a karać gorszych. Obecnie w przypadku małych firm robicie dokładnie odwrotnie i to jest nienormalne.
@w_kiwi Ja mogę wskazać: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/naprawa-reorganizacja-system...
Proszę bardzo, nie ma za co.
Zapoznałem się. Prawie niczego nie poprawiono w nowych zasadach. Nadal będę karany za jakość. Za to że nie mam dyskusji, że nie mam zwrotów, że oferuję podłużne przedmioty nie paczkomatowe. Będę musiał prosić Kupujących aby otwierali dyskusje, aby zwracali towary, bo wtedy dostanę więcej punktów za jakość, lepsze pozycjonowanie, Super Sprzedawcę. Ewentualnie muszę pogorszyć jakość, aby dostać te nagrody. Czy te zasady wymyślają sabotażyści?
Nadal nie rozwiązaliście problemu urlopów i bez sensu liczycie statystyki z 30 dni, zamiast z 30 dni aktywnej sprzedaży. Przy urlopie statystyki powinny być zamrażane i nie liczone za okres gdy Sprzedawca nie ma żadnej oferty na Allegro. Tylko z 30 tych dni, gdy ma wystawione oferty. Lub jeszcze lepiej - nie z okresu 30 dni, tylko z ostatnich 300 sprzedaży. Proste, logiczne i nie krzywdzące małych firm. Skrajne oceny powinny być usuwane jak przy sędziowaniu jakości skoków. Obecny system ocen jakości w Allegro jest najbardziej niesprawiedliwym i zafałszowanym spośród wszystkich pośredników handlowych w internecie. Bardzo zniechęca do korzystania. Płaci się grube tysiące zł, a jakość zasad serwisu jest gorsza niż w darmowych platformach. Uparcie i złośliwie nie naprawiacie zgłaszanych błędów.
Z pewnością doskonale rozumiesz, że musimy prowadzić ocenę sprzedawcy, aby zapewnić jak najwyższą jakość obsługi kupujących.
ja tego nie rozumiem, wg waszych informacji na stronie o sprzedającym, za ofertę w całości odpowiada sprzedawca
więc po co się wtrącacie?
czemu grzebiecie w widoczności ofert? to też dla dobra kupujących?
dlaczego serwis nie ocenia sam siebie?
dlaczego nie odejmuje sobie punktów za nieterminowe odpowiedzi lub brak odpowiedzi w reklamacjach?
@nikl otwierając temat zarzucił serwisowi czyny nieuczciwej konkurencji
bo tym jest przeszkadzanie w sprzedaży małym firmom
mnożenie jakiś ocen, wymyślanie jakiś wymogów, czy też zmuszanie do oferowania wysyłek na warunkach, których nikt nie chce
to jest dbanie o kupującego?
Odpowiedź edytowana nadal zawiera sporo błędów.
Może łatwiejsze pytania:
Dlaczego Sprzedawcom o wyższej jakości obsługi, z lepszymi ocenami, z dużym doświadczeniem, odbieracie Super Sprzedawcę i odbieracie punkty jakości za brak dyskusji, za brak zwrotów, czy też za oferowanie podłużnych przedmiotów, którym nie da się włączyć paczkomatu?
Dlaczego nagradzacie gorszych Sprzedawców, którzy mają fatalne oceny i przez to dużą ilość uwag i reklamacji? Dlaczego nagradzacie tych co mają więcej dyskusji i zwrotów?
Niech się wypowie zespół, który wymyśla te chore zasady, a nie Moderator, który nie ma żadnego wpływu i tylko coś tam wkleja. Moderator jest świetny do wyjaśniania zasad, ale nie nadaje się kompletnie do obsługi reklamacji błędów projektowych i logicznych.
"Nie mamy wpływu na to, czy kupujący wystawiają oceny, ale jest to dla nas informacja o wysokim poziomie obsługi, jaką świadczy sprzedawca. "
Dawno większej bzdury nie czytałem! Komuś się coś nie spodoba (bo zupa była za słona) i pojedzie po gwiazdkach a dla Was to "informacja"?
Wasz sklep Allegro ma od groma negatywów i co z tym robicie?
@nikl Reguły panujące na allegro w wielu przypadkach są kompletnie pozbawione logiki i zwykle uderzają w tych co mniej sprzedają lub dostają mniej ocen pozytywnych . Możesz się starać mieć same pozytywy a i tak będą inni wyżej notowani . Jakość tu nie ma znaczenia.
Totalna porażka potwierdzam . chyba przestanę zwracać uwagę na oceny produktu , bo jaki to ma sens jak wszyscy do jednego wora wrzucani , 100 sprzedających a ocena wspólna @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Płaci się za ten bubel kilkadziesiąt tysięcy złotych, a jakość jest gorsza niż w darmowych serwisach.
@nikl " dlaczego ma być karany za to, że tylko co 10 Kupujący wystawia oceny?" - problem pojaiwł się, gdy Allegro zlikwidowało komentarze dla kupujących. Teraz to faktycznie już niewielki procent wystawia oceny - bo nie mają ku temu żadnej motywacji.
A z drugiej strony, co właściwie daje ten tytuł? Dziś już w zasadzie nic...
Może i mój stary post, niezbyt aktualny, ale wart zacytowania w tej sytuacji.
Cześć.
Tak chciałem się pożalić trochę
Straciłem dziś SS z powodu zbyt niskiego "Zadowolenia kupujących". Żeby było śmieszniej to nikt jakoś specjalnie nie zaniżył mi średniej, zdarzyły się 4 osoby w ciągu miesiąca, które oceniły "Koszt wysyłki" na 4 gwiazdki. Cała reszta wszystko na 5 gwiazdek, wszyscy klienci zadowoleni.
Na dzień dzisiejszy statystyka wygląda tak:
Aby zostać Super Sprzedawcą, Twoja średnia ocen musi wynosić co najmniej 4,950
0,004
Tyle mi zabrakło do kolejnego miesiąca jako SS, przebije ktoś?
Spokojnego dnia.
Pozdrawiam.
Też dziś napisałem podobny post Jakość sprzedaży -490/860. Bez negatywów. Kuriozalny algorytm allegro - ocena jakości spadła mi do -490 (tak, minus), bo kupujący nie wystawiają komentarzy, bo są zadowoleni. A karany za to jest sprzedawca.
Ale wiadomo, że allegro najlepiej zarabia na TYCH DUŻYCH, a takie malizny jak my dostają po d...e.