anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy allegro może edytować ocenę kupującego jeżeli ten mimo szczerych chęci ma z tym problem?.

anicar
#9 Pomysłodawca#

Klient wystawił mi ocenę pozytywną, ale niestety zaznaczył nie polecam. W rozmowie i korespondencji email jak najbardziej poleca sprzedającego, ale ma chyba techniczny problem ze zmianą tej oceny na polecam. Czy ktoś z allegro może ocenę zmienić, jeżeli jest ona omyłkowa, a klient jak najbardziej poleca sprzedającego?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

kostas11
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  kolejny kupujący co nie wie gdzie ocenia się produkt 😞 dalej twierdzicie że wszystko jest ok z komentarzami ?

Przez takie cuda zaraz sprzedawca straci smarta 😞

degffd.png

________
Κώστας
oznacz moderatorów

anicar
#9 Pomysłodawca#

premium.jpgsprzedaż siadła mi o 70-80 % w tydzień, aukcje powędrowały na ostatnie strony, a jakość sprzedaży na neutralny :), od 4 dni staram się wyjaśnić klientowi,ale jest problem

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@anicar Raz może edytować kupujący ocenę o sprzedającym, może nie wie jak to zrobić podeślij mu Link: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/oceny-i-komentarze/jak-edytowac-lub-usunac-ocene-wystawiona-... łatwiej także jakby kupujący skontaktował się z Allegro jak nie może edytować: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Miałem taki przypadek i wystarczyło tylko napisać do allegro i sami usunęli komentarz.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@anicar konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. Jak tylko otrzymam odpowiedź, przekażę ją Tobie. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

anicar
#9 Pomysłodawca#

Minęło 2 tygodnie i nic. Pisałem do allegro, pisałem do klienta , zwróciłem się do moderatorów tutaj - wszyscy niby chcą dobrze - ale mam wrażenie ,że to takie normalne- "allegrowe bujaj się"

oznacz moderatorów

Monika__L
#14 Krzewiciel#

Szczerze mówiąc byłam zdziwiona ze Allegro tu napisało ze coś konsultuje z jakimiś zespołami. Co oni chcą usuwać? Skąd maja pewność ze klient ma jakiś problem? Maja zgłoszenie sprzedawcy i nic więcej. Jeśli by na to przystali to powstałby precedens bo zaraz przyszłaby lawina innych z negatywami którzy twierdziliby ze ich klienci tez chcą coś w swoich ocenach poprawić a nie umieją. 

oznacz moderatorów

anicar
#9 Pomysłodawca#

1.Mają wgląd w korespondencję z klientem.

2. Wystarczy jeden email do klienta z pytaniem czy  ocena jest wystawiona omyłkowo , czy wyraża zgodę na jej edycję

oznacz moderatorów

Monika__L
#14 Krzewiciel#

Mi odpowiedzieli ze nie maja wglądu w korespondencje. Widza tylko ze jest ale zawartości nie maja. Ale to było z rok temu. Może już pozmieniali 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@anicar W zastępstwie Wiktorii wracam z informacją, że komentarz nie zostanie usunięty. Uzyskałyśmy potwierdzenie, że kontaktowałeś się w tej sprawie również innymi kanałami i otrzymałeś już odpowiedź. Ocenę klienta możemy usunąć, kiedy narusza ona nasze zasady. Tutaj nie doszło do naruszeń.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Monika__L
#14 Krzewiciel#

Dokładnie. I moim zdaniem Wiktoria o tym wiedziała, tylko po co trzymała gościa w oczekiwaniu na oczywistą odpowiedź??

oznacz moderatorów

anicar
#9 Pomysłodawca#

Proszę czytać ze zrozumieniem. Ja nie podważam subiektywnej oceny klienta. Tutaj klient jak najbardziej poleca sprzedającego, towar też uważa za bardzo dobry, ale mimo przesłania instrukcji ma jakiś problem z edytowaniem tej oceny. Screena zamieszczałem w powyższych postach. Czy w takim przypadku nie wystarczyłby email  z Państwa strony do kupującego? Czy wyraża zgodę na edycję oceny? To takie proste, a zarazem skomplikowane.

oznacz moderatorów