Czy allegro może edytować ocenę kupującego jeżeli ten mimo szczerych chęci ma z tym problem?.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klient wystawił mi ocenę pozytywną, ale niestety zaznaczył nie polecam. W rozmowie i korespondencji email jak najbardziej poleca sprzedającego, ale ma chyba techniczny problem ze zmianą tej oceny na polecam. Czy ktoś z allegro może ocenę zmienić, jeżeli jest ona omyłkowa, a klient jak najbardziej poleca sprzedającego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ kolejny kupujący co nie wie gdzie ocenia się produkt 😞 dalej twierdzicie że wszystko jest ok z komentarzami ?
Przez takie cuda zaraz sprzedawca straci smarta 😞
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
sprzedaż siadła mi o 70-80 % w tydzień, aukcje powędrowały na ostatnie strony, a jakość sprzedaży na neutralny :), od 4 dni staram się wyjaśnić klientowi,ale jest problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@anicar Raz może edytować kupujący ocenę o sprzedającym, może nie wie jak to zrobić podeślij mu Link: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/oceny-i-komentarze/jak-edytowac-lub-usunac-ocene-wystawiona-... łatwiej także jakby kupujący skontaktował się z Allegro jak nie może edytować: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Miałem taki przypadek i wystarczyło tylko napisać do allegro i sami usunęli komentarz.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@anicar konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. Jak tylko otrzymam odpowiedź, przekażę ją Tobie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Minęło 2 tygodnie i nic. Pisałem do allegro, pisałem do klienta , zwróciłem się do moderatorów tutaj - wszyscy niby chcą dobrze - ale mam wrażenie ,że to takie normalne- "allegrowe bujaj się"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Szczerze mówiąc byłam zdziwiona ze Allegro tu napisało ze coś konsultuje z jakimiś zespołami. Co oni chcą usuwać? Skąd maja pewność ze klient ma jakiś problem? Maja zgłoszenie sprzedawcy i nic więcej. Jeśli by na to przystali to powstałby precedens bo zaraz przyszłaby lawina innych z negatywami którzy twierdziliby ze ich klienci tez chcą coś w swoich ocenach poprawić a nie umieją.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
1.Mają wgląd w korespondencję z klientem.
2. Wystarczy jeden email do klienta z pytaniem czy ocena jest wystawiona omyłkowo , czy wyraża zgodę na jej edycję
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mi odpowiedzieli ze nie maja wglądu w korespondencje. Widza tylko ze jest ale zawartości nie maja. Ale to było z rok temu. Może już pozmieniali

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@anicar W zastępstwie Wiktorii wracam z informacją, że komentarz nie zostanie usunięty. Uzyskałyśmy potwierdzenie, że kontaktowałeś się w tej sprawie również innymi kanałami i otrzymałeś już odpowiedź. Ocenę klienta możemy usunąć, kiedy narusza ona nasze zasady. Tutaj nie doszło do naruszeń.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokładnie. I moim zdaniem Wiktoria o tym wiedziała, tylko po co trzymała gościa w oczekiwaniu na oczywistą odpowiedź??

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę czytać ze zrozumieniem. Ja nie podważam subiektywnej oceny klienta. Tutaj klient jak najbardziej poleca sprzedającego, towar też uważa za bardzo dobry, ale mimo przesłania instrukcji ma jakiś problem z edytowaniem tej oceny. Screena zamieszczałem w powyższych postach. Czy w takim przypadku nie wystarczyłby email z Państwa strony do kupującego? Czy wyraża zgodę na edycję oceny? To takie proste, a zarazem skomplikowane.