Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient wystawił mi ocenę pozytywną, ale niestety zaznaczył nie polecam. W rozmowie i korespondencji email jak najbardziej poleca sprzedającego, ale ma chyba techniczny problem ze zmianą tej oceny na polecam. Czy ktoś z allegro może ocenę zmienić, jeżeli jest ona omyłkowa, a klient jak najbardziej poleca sprzedającego?
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ kolejny kupujący co nie wie gdzie ocenia się produkt 😞 dalej twierdzicie że wszystko jest ok z komentarzami ?
Przez takie cuda zaraz sprzedawca straci smarta 😞
sprzedaż siadła mi o 70-80 % w tydzień, aukcje powędrowały na ostatnie strony, a jakość sprzedaży na neutralny :), od 4 dni staram się wyjaśnić klientowi,ale jest problem
@anicar Raz może edytować kupujący ocenę o sprzedającym, może nie wie jak to zrobić podeślij mu Link: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/oceny-i-komentarze/jak-edytowac-lub-usunac-ocene-wystawiona-... łatwiej także jakby kupujący skontaktował się z Allegro jak nie może edytować: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201
Miałem taki przypadek i wystarczyło tylko napisać do allegro i sami usunęli komentarz.
@anicar konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. Jak tylko otrzymam odpowiedź, przekażę ją Tobie.
Minęło 2 tygodnie i nic. Pisałem do allegro, pisałem do klienta , zwróciłem się do moderatorów tutaj - wszyscy niby chcą dobrze - ale mam wrażenie ,że to takie normalne- "allegrowe bujaj się"
Szczerze mówiąc byłam zdziwiona ze Allegro tu napisało ze coś konsultuje z jakimiś zespołami. Co oni chcą usuwać? Skąd maja pewność ze klient ma jakiś problem? Maja zgłoszenie sprzedawcy i nic więcej. Jeśli by na to przystali to powstałby precedens bo zaraz przyszłaby lawina innych z negatywami którzy twierdziliby ze ich klienci tez chcą coś w swoich ocenach poprawić a nie umieją.
1.Mają wgląd w korespondencję z klientem.
2. Wystarczy jeden email do klienta z pytaniem czy ocena jest wystawiona omyłkowo , czy wyraża zgodę na jej edycję
Mi odpowiedzieli ze nie maja wglądu w korespondencje. Widza tylko ze jest ale zawartości nie maja. Ale to było z rok temu. Może już pozmieniali
@anicar W zastępstwie Wiktorii wracam z informacją, że komentarz nie zostanie usunięty. Uzyskałyśmy potwierdzenie, że kontaktowałeś się w tej sprawie również innymi kanałami i otrzymałeś już odpowiedź. Ocenę klienta możemy usunąć, kiedy narusza ona nasze zasady. Tutaj nie doszło do naruszeń.
Dokładnie. I moim zdaniem Wiktoria o tym wiedziała, tylko po co trzymała gościa w oczekiwaniu na oczywistą odpowiedź??
Proszę czytać ze zrozumieniem. Ja nie podważam subiektywnej oceny klienta. Tutaj klient jak najbardziej poleca sprzedającego, towar też uważa za bardzo dobry, ale mimo przesłania instrukcji ma jakiś problem z edytowaniem tej oceny. Screena zamieszczałem w powyższych postach. Czy w takim przypadku nie wystarczyłby email z Państwa strony do kupującego? Czy wyraża zgodę na edycję oceny? To takie proste, a zarazem skomplikowane.