anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy allegro może edytować ocenę kupującego jeżeli ten mimo szczerych chęci ma z tym problem?.

anicar
#9 Pomysłodawca#

Klient wystawił mi ocenę pozytywną, ale niestety zaznaczył nie polecam. W rozmowie i korespondencji email jak najbardziej poleca sprzedającego, ale ma chyba techniczny problem ze zmianą tej oceny na polecam. Czy ktoś z allegro może ocenę zmienić, jeżeli jest ona omyłkowa, a klient jak najbardziej poleca sprzedającego?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

kostas11
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  kolejny kupujący co nie wie gdzie ocenia się produkt 😞 dalej twierdzicie że wszystko jest ok z komentarzami ?

Przez takie cuda zaraz sprzedawca straci smarta 😞

degffd.png

________
Κώστας
oznacz moderatorów

anicar
#9 Pomysłodawca#

premium.jpgsprzedaż siadła mi o 70-80 % w tydzień, aukcje powędrowały na ostatnie strony, a jakość sprzedaży na neutralny :), od 4 dni staram się wyjaśnić klientowi,ale jest problem

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@anicar Raz może edytować kupujący ocenę o sprzedającym, może nie wie jak to zrobić podeślij mu Link: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/oceny-i-komentarze/jak-edytowac-lub-usunac-ocene-wystawiona-... łatwiej także jakby kupujący skontaktował się z Allegro jak nie może edytować: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Miałem taki przypadek i wystarczyło tylko napisać do allegro i sami usunęli komentarz.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@anicar konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. Jak tylko otrzymam odpowiedź, przekażę ją Tobie. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

anicar
#9 Pomysłodawca#

Minęło 2 tygodnie i nic. Pisałem do allegro, pisałem do klienta , zwróciłem się do moderatorów tutaj - wszyscy niby chcą dobrze - ale mam wrażenie ,że to takie normalne- "allegrowe bujaj się"

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Szczerze mówiąc byłam zdziwiona ze Allegro tu napisało ze coś konsultuje z jakimiś zespołami. Co oni chcą usuwać? Skąd maja pewność ze klient ma jakiś problem? Maja zgłoszenie sprzedawcy i nic więcej. Jeśli by na to przystali to powstałby precedens bo zaraz przyszłaby lawina innych z negatywami którzy twierdziliby ze ich klienci tez chcą coś w swoich ocenach poprawić a nie umieją. 

oznacz moderatorów

anicar
#9 Pomysłodawca#

1.Mają wgląd w korespondencję z klientem.

2. Wystarczy jeden email do klienta z pytaniem czy  ocena jest wystawiona omyłkowo , czy wyraża zgodę na jej edycję

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Mi odpowiedzieli ze nie maja wglądu w korespondencje. Widza tylko ze jest ale zawartości nie maja. Ale to było z rok temu. Może już pozmieniali 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@anicar W zastępstwie Wiktorii wracam z informacją, że komentarz nie zostanie usunięty. Uzyskałyśmy potwierdzenie, że kontaktowałeś się w tej sprawie również innymi kanałami i otrzymałeś już odpowiedź. Ocenę klienta możemy usunąć, kiedy narusza ona nasze zasady. Tutaj nie doszło do naruszeń.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Dokładnie. I moim zdaniem Wiktoria o tym wiedziała, tylko po co trzymała gościa w oczekiwaniu na oczywistą odpowiedź??

oznacz moderatorów

anicar
#9 Pomysłodawca#

Proszę czytać ze zrozumieniem. Ja nie podważam subiektywnej oceny klienta. Tutaj klient jak najbardziej poleca sprzedającego, towar też uważa za bardzo dobry, ale mimo przesłania instrukcji ma jakiś problem z edytowaniem tej oceny. Screena zamieszczałem w powyższych postach. Czy w takim przypadku nie wystarczyłby email  z Państwa strony do kupującego? Czy wyraża zgodę na edycję oceny? To takie proste, a zarazem skomplikowane.

oznacz moderatorów