Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, na wstępie wspomnę że nie wiem czy to adekwatny dział.
w ubiegłym tygodniu w piątek, spadł na mnie zaszczyt blokady wystawiania ofert z marką „other” - powód to podejrzenie sprzedaży podróbek. Miałem wyjaśnić sprawę, ok, przy okazji zdjęto ponad 150 ofert, w tym moje główne produkty, które obecnie zaczynają sezon a w kategorii konkurencja jest gigantyczna, czyli prosta sprawa, trzeba szybko wyjaśnić sprawę.
Towar o który poszło sprzedaje się około 15 razy rocznie 🙂 jest kupowany od oficjalnego konta marki na innym marketplace. Wysłałem fakturę i zdjęcie towaru w oryginalnym opakowaniu, uprzedzałem, że na zdjęciu znajdzie się coś w stylu małej koperty z nazwą marki i zawartość zestawu pozostanie nie widoczna, obsluga kazała takie zdjęcie wysłać więc wysłałem. Dział który odebrał maila przekazał sprawę do działu specjalistycznego który odrzucił sprawę twierdząc że zdjęcie nie przedstawia sprzedawanego produktu (pytałem o to !:) )
ok, produkt rozpakowałem cyknąłem nowe fotki i je wysłałem, zestaw widać dokładnie 🙂 nie mam możliwości przywrócić produktu do stanu z przed odpakowania. Takie opakowanie posiada ta marka.
pomijając nieprzyjemny incydent z brakiem rozpoznania oryginalnego towaru w opakowaniu, oczekuje już ponad 2 dni na odpowiedź od „działu specjalistycznego” w kwestii zdjęcia blokady wystawiania ofert , pierwsza odpowiedź nastąpiła po około 4 godzinach od przesłania zdjęć, w tej chwili minęła właśnie 50 godzina oczekiwania na odpowiedź. Czy ze zgłoszeniem o numerze : 50648705 jest jakiś kłopot ? Oferty mamy wyłączone, towar na listingu spada od tygodnia, konkurencja leci w górę a ja mam związane ręce 🙂
Dodam jeszcze, że dział odpowiadający za komunikację pomiędzy mną a działem specjalistycznym nie pracuje w weekendy. Czyli zostało nieco ponad dobę na rozwiązanie sprawy przed kolejnym 2 dniowym „klopsem” sprzedażowym
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@gracz324 Z tego co widzę, doradcy odpisują Ci regularnie. Sprawa jest weryfikowana przez dział zajmujący się tą tematyką. Nie mam możliwości przyspieszenia Twojego zgłoszenia. Przykro mi.
Konsultanci odpisują, ale sprawa nadal stoi w miejscu od wtorku. Słyszałem już, że odpowiedź otrzymam dzisiaj rano itp. Zwracając uwagę na pierwszą odpowiedź od działu która nastąpiła po ok. 4 godzinach, a obecna wiadomość oczekuje już na odpowiedź ponad 50 godzin nie wróży nic dobrego. Usłyszałem od konsultantów, że sprawa posiada „najwyższy priorytet”, to jak to jest że normalne zgłoszenia rozpatrywane są w 4 godziny a te z najwyższym priorytetem ponad 50 godzin 🙂 Zestaw składa się z wielu małych „niszowych” elementów. Przypomina mi to zgłoszenie z ubiegłego roku o odłączenie kilkudziesięciu sprzedawców od mojego eanu które ciągnęło się ponad 3 tygodnie.
Żarty żartami, ale tu już na nie nie ma miejsca. Wszystko stoi a sprawy nie ma z kim wyjaśnić. Posiadam towar sezonowy za ponad 100 tysięcy i nie mogę go sprzedać, bo nikt nie chce rozpatrzyć bardziej skomplikowanego zgłoszenia
Nadal brak odpowiedzi. Do weryfikacji zostały przesłane 3 zdjęcia oraz faktura… cała sprzedaż stoi tak jak weryfikacja
Dziś mija 6 dni, dalej brak odpowiedzi. Z tego co konsultanci odpowiedzieli, taka weryfikacja zazwyczaj trwa do 3 dni. Czy jest z tym jakiś problem ?
@gracz324 Tak, zazwyczaj weryfikacja zajmuje do 3 dni, jednak w tym wypadku wymaga ona większej ilości czasu. Niestety nie jestem w stanie powiedzieć ile to może jeszcze potrwać, dlatego dalsze wiadomości lub pytania proszę abyś kierował w swojej sprawie o numerze 50809744.
Czy będę mógł liczyć na jakieś rekompensaty w związku z sytuacją ? Najbardziej zależy mi na pozycjonowaniu które leci w dół
Co jest przyczyną aż tak wydłużonego czasu ? Od ściągnięcia ofert zaraz mijają dwa tygodnie, a sytuacja dalej pozostała bez żadnej zmiany
@gracz324 przepraszam Cię za tę sytuację. Poprosiłam już zespół, który weryfikuje Twoje dokumenty jak długo będzie to jeszcze trwało, więc jak dostanę wieści, wrócę do Ciebie z informacjami.
@gracz324 jak obiecałam wracam z wieściami - weryfikacja Twoich dokumentów wciąż trwa, więc musisz uzbroić się w cierpliwość. Na pewno otrzymasz od nas odpowiedź w swojej sprawie.
Rozumiem że na pewno otrzymam odpowiedź. Tylko otrzymam ją dzisiaj czy za miesiąc ? Oferty są już nieaktywne ponad 2 tygodnie, sytuacja nadal znajduje się w miejscu w którym była. Jutro utracę super sprzedawcę przez zbędną zwłokę w weryfikacji. Rozumiem, że nikt się nie zna na tym produkcie i wymaga to szczególnej uwagi ze względu na skomplikowany zestaw ale wciąż jest to czynność która nie przekracza 20 minut. Proszę o niezwłoczne rozpatrzenie wniosku, zazwyczaj trwa to do 3 dni a w tym przypadku czas ten został wydłużony o ponad 300 %. Każdego dnia tracę przez zwłokę korzyści.
Cześć @gracz324, przykro mi i przepraszam, że tak długo to trwa.
W okresie świątecznym, niestety, weryfikacja nie zostanie zakończona. Pamiętamy jednak o Twojej sprawie i mamy nadzieję, że uda się ją załatwić jak najszybciej.
Wesołych świąt 🙂
To bardzo mnie cieszy że pamiętacie o mojej sprawie, ale tu nie o pamięć chodzi tylko o jej rozpatrzenie i ruszenie z miejsca w którym sprawa tkwi od prawie dwóch tygodni. Wciąż tracę korzyści, w tym jutro super sprzedawcę.
I po super sprzedawcy 🙂
Tylko tak chciałbym przypomnieć że zaraz mijają 3 tygodnie
@gracz324 rozumiem, że to dla Ciebie frustrujące, jednak nie mogę zrobić nic, aby przyspieszyć tę sprawę. Zapewniam, że gdy tylko weryfikacja zostanie zakończona, skontaktujemy się z Tobą e-mailowo.