anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy do Allegro dochodzą zgłoszenia problemów?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Wilczekstepowy
#13 Ambasador#

Wczoraj wysłaliśmy dwa zgłoszenia do Allegro i przyszedł do nas zwrotny automat, że zgłoszenia przyjęto, ale były to puste maile, a zazwyczaj przychodziła treść pisanego przez nasz komentarza. I teraz się zastanawiamy, czy też do Allegro przyszły puste maile? Bo nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi mimo iż wysłaliśmy zgłoszenie o godzinie 9:01.

Drugie zgłoszenie wysłaliśmy po godzinie 15 i dotyczy tego samego problemu. Wysłaliśmy, właśnie dlatego, że przyszedł pusty mail i po tak długim czasie nie było żadnej odpowiedzi, ale drugi mail również przyszedł pusty.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
serwis-texas
#19 Nestor#
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Wilczekstepowy Z której ścieżki kontaktu korzystałeś, wysyłając zgłoszenia? Czy w tytule maili zwrotnych są numery spraw? Jeśli tak, podaj je proszę.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Agent555
#17 Koryfeusz#

U mnie to samo wczoraj wysłałem pytanie przez formularz, przyszedł pusty email zazwyczaj gdy wysyłam pytanie to pokazuje się treść zapytania. Tak to wygląda powinno się pokazać pytanie do doradcy. Dostałem odpowiedź. Dlaczego nie ma treści pytania.

Screenshot_20220603-083223.png

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 Dziękuję za zrzut. Przekazałam sprawę do działu technicznego.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Wilczekstepowy
#13 Ambasador#

Są numery 23790047 oraz 23801836, ale podobnie, jak w załączniku Agent555 są to puste maile.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Wilczekstepowy Twoje wiadomości do nas dotarły. Na zgłoszenia odpowiadamy najszybciej jak to możliwe. Niestety zdarza się, że czas oczekiwania na odpowiedź się wydłuża, za co przepraszamy.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Wilczekstepowy Drugie zgłoszenie wysłaliśmy po godzinie 15 i dotyczy tego samego problemu.

Wysyłając po kilka mail dotyczących tego samego nie dziwcie się że potem czeka się nawet dwa dni na interwencje 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Wilczekstepowy
#13 Ambasador#

Naprawdę ciężko jest wyczytać z kontekstu dlaczego wyszedł drugi mail?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Wilczekstepowy @serwis-texas @Agent555 @kostas11 Dostałam informację, że problem pustych wiadomości został już rozwiązany. Przepraszamy za wcześniejsze nieprawidłowości.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Wilczekstepowy
#13 Ambasador#

To znaczy, że muszę napisać jeszcze raz?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Wilczekstepowy Nie. Poczekaj na odpowiedź.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów