Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj wysłaliśmy dwa zgłoszenia do Allegro i przyszedł do nas zwrotny automat, że zgłoszenia przyjęto, ale były to puste maile, a zazwyczaj przychodziła treść pisanego przez nasz komentarza. I teraz się zastanawiamy, czy też do Allegro przyszły puste maile? Bo nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi mimo iż wysłaliśmy zgłoszenie o godzinie 9:01.
Drugie zgłoszenie wysłaliśmy po godzinie 15 i dotyczy tego samego problemu. Wysłaliśmy, właśnie dlatego, że przyszedł pusty mail i po tak długim czasie nie było żadnej odpowiedzi, ale drugi mail również przyszedł pusty.
@Wilczekstepowy Z której ścieżki kontaktu korzystałeś, wysyłając zgłoszenia? Czy w tytule maili zwrotnych są numery spraw? Jeśli tak, podaj je proszę.
U mnie to samo wczoraj wysłałem pytanie przez formularz, przyszedł pusty email zazwyczaj gdy wysyłam pytanie to pokazuje się treść zapytania. Tak to wygląda powinno się pokazać pytanie do doradcy. Dostałem odpowiedź. Dlaczego nie ma treści pytania.
@Agent555 Dziękuję za zrzut. Przekazałam sprawę do działu technicznego.
Są numery 23790047 oraz 23801836, ale podobnie, jak w załączniku Agent555 są to puste maile.
@Wilczekstepowy Twoje wiadomości do nas dotarły. Na zgłoszenia odpowiadamy najszybciej jak to możliwe. Niestety zdarza się, że czas oczekiwania na odpowiedź się wydłuża, za co przepraszamy.
@Wilczekstepowy Drugie zgłoszenie wysłaliśmy po godzinie 15 i dotyczy tego samego problemu.
Wysyłając po kilka mail dotyczących tego samego nie dziwcie się że potem czeka się nawet dwa dni na interwencje 😞
Naprawdę ciężko jest wyczytać z kontekstu dlaczego wyszedł drugi mail?
@Wilczekstepowy @serwis-texas @Agent555 @kostas11 Dostałam informację, że problem pustych wiadomości został już rozwiązany. Przepraszamy za wcześniejsze nieprawidłowości.
To znaczy, że muszę napisać jeszcze raz?
@Wilczekstepowy Nie. Poczekaj na odpowiedź.