anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy i kiedy zrobicie z tym porządek?

MAMY ROZWIĄZANIE!
cztery_bez_atu
#14 Krzewiciel#

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

Temat starszy niż Allegro.  Wiadomość którą otrzymałam chwilę wcześniej od kupującego.

Witam.
Przesyłka dotarła w porządku. Jednak na stronie Allegro, w sekcji Moje Zakupy, cały czas widnieje status przesyłki jako "W Przygotowaniu". Polegam na wiadomościach z Allegro, więc prawie przegapiłem odbiór. Poza tym wszystko w porządku. "

Sprawdziłam. Numer przesyłki jak i adres @ zostały wpisane w dniu wysyłki.

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27
KOGIEL_T
#18 Luminarz#

@cztery_bez_atu  nie wiem co tam było przypisane, czy to co napisała Basia, czy to co napisałaś Ty, ale wydaje mi się, że adres powinien wyglądać tak:   jy180s98xs@allegromail.pl  a nie tak:   jy180s98xs+1beaa6487@allegromail.pl, ale mogę się mylić😉

oznacz moderatorów
cztery_bez_atu
#14 Krzewiciel#

@KOGIEL_T 

To są adresy skopiowane z danych które otrzymuję od Allegro i przeklejam je do formularza listu przewozowego.. Nie mam innych danych. Po wycięciu danych osobowych wygląda to tak jak na poniższym zrzucie.

Zrzuty 2025-06-12-20-33 list przewozowy.jpg

 

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#18 Luminarz#

@cztery_bez_atu  no tak, ale Ty wkleiłaś cały adres łącznie z identyfikatorem transakcji, oni napisali tak

KOGIEL_T_0-1749754947800.png

czyli wygląda to tak, że to +1beaa6487 trzeba usunąć, a zostać ma tylko  jy180s98xs@allegromail.pl

oznacz moderatorów
cztery_bez_atu
#14 Krzewiciel#

@KOGIEL_T  Wygląda na to że przegapiłam powiadomienie o którym piszesz. Dziękuję za zaangażowanie. Zmieniam adresy na zgodne z Twoją sugestią i zobaczymy co będzie dalej.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@cztery_bez_atu specjalnie na Twoją prośbę konsultowałam temat z zespołem (vel macherami od algorytmów) i podtrzymujemy nasze stanowisko. Przewoźnik w procesie tworzenia tych przesyłek nie otrzymał prawidłowo zamaskowanego maila, stąd statusy tych przesyłek nie aktualizowały się poprawnie. To, że uzupełniłaś je na stronie, za pomocą której nadajesz przesyłki, nie oznacza, że w w trakcie procesu tworzenia etykiety przewoźnik je otrzymał. Jedyne co możemy Ci polecić w tej sytuacji to weryfikacja tych przesyłek z supportem pośrednika do nadawania, z którego korzystasz. W Twoim przypadku to kurjerzy.pl.

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
cztery_bez_atu
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_ 

Niżej zrzut ( po usunięciu danych osobowych ) ze strony przewoźnika czyli ORLENU.  

Zrzuty 2025-06-12-20-33 list przewozowy.jpg

więc .......

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@cztery_bez_atu więc tak jak napisałam wcześniej, polecamy zweryfikować ten problem z supportem pośrednika, u którego nadajesz przesyłki, czyli kurjerzy.pl

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
cztery_bez_atu
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_ 

Czy tu jest coś do weryfikowania? Na stronie pośrednika adres jest zamieszczony, co widać na zrzucie. Na stronie przewoźnika również jest podany. A jeżeli ma być podawany w innej formie, to czemu kiedy go ściągam muszę go jeszcze przerabiać? Poza tym, zmiany jak pisze @KOGIEL_T  są stosowane od 19 marca, ale 2 lata temu kiedy zgłaszałam to po raz pierwszy problem już występował, tylko jak to jest w zwyczaju został zamieciony pod dywan. 

oznacz moderatorów