Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 18 wysłałem paczkę do Klienta do punktu Żabki Lipowa 51 lok. 3 05-803 Pruszków. Paczka o wymiarach 25x25x19 i wadze 3 kg dotarła rano i została odesłana z powrotem do mnie z adnotacją, że "paczka nie spełnia wymogów" - po kilku telefonach do DPD i Żabki okazało się, że punkt nie przyjmuje paczek bo nie ma ich gdzie trzymać. Kurier z tego punktu powiedział, że to sytuacja nagminna, i że punkt ten przyjmuje jedynie paczki wielkości koperty. Winnego nie ma - DPD zwala na Żabkę, Żabka zwala na DPD a finalnie za wysyłki zapłacimy my - czyli sprzedawca. Tłumaczenie Żabki jest takie - mamy różnych kurierów i nie mamy gdzie trzymać paczek, i co nam pan zrobi.... czy ja za każdym razem mam dzwonić do punktu aby zapytać się czy ktokolwiek przyjmie paczkę do punktu? nie sądzicie, że coś tu jest nie tak ?
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@3drukarki_slask Proszę, skieruj to zgłoszenie przez formularz. Doradca będzie miał możliwość wyjaśnienia tego z punktem.
wyjaśniłem już to z żabką i kierownikiem jak i właścicielem punktu. Mają to głęboko w poważaniu - nie przyjmę i co nam pan zrobi ?