anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy jak użyję pralki jako betoniarki to otrzymam zwrot z allegro protect?

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Reklamacje allegro po nowemu, serwis rozdaje na lewo i prawo pieniądze z allegro protect, na siłę wciskając je kupującym

mam pytanie do moderatorów

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Czy jak użyję pralki jako betoniarki i ona się zepsuje to otrzymam zwrot z allegro protect?

Mam wrażenie czytając to forum i treści jakie wypisuje serwis w naszych dyskusjach, że ta wersja jest bardzo prawdopodobna?

Na 100% moderatorowi będzie bardzo przykro, że przykro, że wystąpiła taka sytuacja ale co będzie dalej?

 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

dlaCZEGO O tym piszę?

Mamy reklamacje towaru, gdzie kupujący żąda zwrotu wpłaty

produkt został zniszczony - pocięte kable, by użyć go niezgodnie z przeznaczeniem,

kupujący wprost o tym pisze - reklamację odrzuciliśmy

allegro proponuje mu na siłę protecta

co tu się od... na ALLEGRO

 

 

 

oznacz moderatorów

jabollus
#12 Orędownik

@RED  napisał(a):

 

allegro proponuje mu na siłę protecta


bo to automat wysyła

oznacz moderatorów

lewgorzkowski
#12 Orędownik

@jabollus  "bo to automat wysyła" ale to nie jest wytłumaczenie. Automat to sobie może wysyłać życzenia na święta, a tu w grę wchodzi konkretna kasa i reputacja sprzedawcy...

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@RED z ciekawości co kupujący zrobił?

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

W skrócie

Kupił wentylatory pwm 12cm do komputera ale postanowił podłączyć je do czegoś innego i obciął wtyczki - mamy reklamację, że towar po przeróbce nie działa, z żądaniem zwrotu środków

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@RED  ależ tak jest już od dawna

PO 14 dniach nierowiązanej dysksji bot proponuje AP

Już przestalem na to zwracać uwage.rzetelnie rozpatruje reklamacje i staram sie nie denerwować tym co sie dzieje potem......

oznacz moderatorów

AQUASYSTEMS
#13 Ambasador

To jeszcze nic, sytuacja z dziś: 

Do zamówienia nr .......... z dnia........2025 pojawił się wniosek o zwrot pieniędzy w ramach Allegro Ochrony Kupujących.

Co dalej?

Odpowiedz kupującemu w otwartej dyskusji (!!!), aby wyjaśnić sprawę.

Jeśli zwrócimy kupującemu pieniądze w ramach Allegro Ochrony Kupujących, to wprowadzimy na Twoje konto ograniczenia. Wypłaconą kwotę doliczymy do Twojego rozliczenia z Allegro na podstawie Załącznika nr 9 Regulaminu Allegro, cz. IV pkt 9.

Możesz przesłać swoje wyjaśnienie bezpośrednio do nas, odpowiadając na tę wiadomość. Uwzględnimy je w trakcie analizowania wniosku.

Pamiętaj, że wniosek rozpatrujemy zazwyczaj około 2 dni. To ważne, żeby wyjaśnić sprawę, zanim zaakceptujemy wniosek kupującego.

Powód zgłoszenia

Mam problem z odesłaniem produktu

 

Najlepsze - żadna dyskusja nie została otwarta 😕
A chwilę potem: 

zaakceptowaliśmy wniosek kupującego   ..... ..........   o zwrot pieniędzy w ramach Allegro Ochrony Kupujących.

Co dalej?

W ciągu następnych 24 godzin zwrócimy kupującemu 168,00 zł  (!!!) - kupował w Koronach czeskich ,w związku ze zgłoszonym przez niego problemem.

Nie doliczymy tej kwoty do Twojego rozliczenia z Allegro. Otrzymaliśmy potwierdzenie, że przedstawiłeś kupującemu swoją decyzję wraz z uzasadnieniem. - OTÓŻ NIC NIE PRZEDSTAWIALIŚMY, BO NIE WIEDZIELIŚMY, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE ! Klient nie potrafi zwrócić towaru i dostaje Protect 🙄

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_   czy wasz system już dostał całkowitej zapaści? Zresetujcie sobie to ustrojstwo bo wali kasą do ludzi, którzy nie powinni mieć jej przyznanej. Za działania celowe powodujące straty firmy jest odpowiedni paragraf dla tego co ustawił wam te bzdurne AI pownno polecieć zgłoszenie do prokuratury

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AQUASYSTEMS poproszę o numer zamówienia, którego to dotyczy.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AQUASYSTEMS
#13 Ambasador

@la_nika 
50db9e80-8d6c-11f0-b794-f590cba94e73

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AQUASYSTEMS dziękuję! 
Sprawdziłam to i wiadomości, które otrzymałeś są automatyczne, system nie sprawdza, czy dyskusja faktycznie została założona.
Uspokajam również @az1rael, że nasz system nie dostał zapaści, a decyzje o przyznaniu rekompensaty z Allegro Ochrona Kupujących podjął Doradca po przeanalizowaniu sprawy.  
Wszystko wyjaśnialiśmy z kupującym i oczywiście zwrot nie został doliczony do Twojego rachunku. 

@nortimj nawet jeśli kupujący otrzymałby rekompensatę, to wypłacone środki nie będą Ci "ukradzione". Informacja, jaką otrzymał to automatyczna wiadomość w dyskusji, która tylko informuje o możliwości złożenia wniosku. Taki wniosek zawsze rozpatrywany jest przez pracownika Allegro i może zostać odrzucony lub kupujący może tak jak w przypadku zamówienia, o którym pisał AQUASYSTEMS otrzymać rekompensatę, której nie doliczymy do Twojego rachunku, z tego powodu Twoja reputacja również nie poleci.
Wypłacamy rekompensatę, której koszt naliczamy do rachunku sprzedającego tylko w określonych przypadkach

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@la_nika ja już dawno opierniczyłem waszego głównego moderatora że te wasze automatyczne systemy odpowiedzi to kiedyś wygenerują komuś zawał i będziecie odszkodowanie płacić 

oznacz moderatorów

Monika__L
#18 Luminarz

To jest bardzo wspaniałomyślne że nie doliczacie kosztów protecta sprzedajacemu

ale czemu sprawiacie ze klient bezpodstawnie sie wzbogaca??

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@la_nika fajne przerzucanie odpowiedzialności na nikogo

odpowiedź automatyczna jest prawnie traktowana jako odpowiedź od człowieka

@AQUASYSTEMS podałeś przykładowe teksty allegro, wręcz chamskie do swoich użytkowników bo to ze sprzedawców żyje serwis - @la_nika czy mamy zaczynać wiadomości do allegro pisząc  np: jeżeli allegro nie ukradnie komuś pieniędzy to nie będzie złodziejem?

 

@nortimj dokładnie tak będzie jeżeli nie zainteresujesz się sprawą

oznacz moderatorów

nortimj
#9 Pomysłodawca

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  to jest trochę przerażające co oni tutaj napisali. U mnie też się pojawia wiadomość że klient może zwrócić się o pieniądze z allegro protect choć 1 odp. wcześniej przyznał się do błędu, podziękował za rozwiązanie sprawy itd. Chcecie mi powiedzieć że on nadal może kliknąć w guziczek i otrzymać nienależne mu pieniądze a mi zostaną one ukradzione i jeszcze poleci mi reputacja? To się nie dzieje.

oznacz moderatorów