Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest jakaś możliwość żeby Allegro skasowało bezpodstawny negatywny komentarz ? Produkt został kupiony w Piątek i został wysłany w Piątek lecz klientka myślała że dojdzie na sobotę tego w aukcji nie było zaznaczone, kurier nie pracuje w sobotę doszedł na poniedziałek, komentarz negatywny oczywiście oberwał sprzedający od złej baby kupujacej. Czy wobec tak bezsensownych komentarzy sprzedający nic nie może ?
@musicman76 Allegro zmienia ostatnio tylko to co nie przeszkadza a tam gdzie są potrzebne zmiany ,zwłaszcza w tym całym regulaminie to nic dobrego się nie dzieje. Ocena kogoś ,lub za coś czego się nie otrzymało jest nie tylko nie logiczna ale absurdalna i szkodliwa .Pozwalając na takie oceny allegro działa na szkodę sprzedawcy .
Allegro nic Ci nie pomoże z komentarzem. Grzecznie opisz, że niestety klientka liczyła liczyła na dostawę w sobotę produktu zamówionego w piątek i to nie było możliwe. Oraz wystawiła komentarz jeszcze przed otrzymaniem produktu. Dużo ludzi zagląda w komentarze i konkretne odpowiedzi na nie nie psują opinii sprzedającego tak bardzo jak by się wydawało. A przynajmniej ja zawsze wchodzę w negatywy i bardziej oceniam po odpowiedziach sprzedającego niż po pustych negatywach klientów czy warto. Zwykle się nie mylę.
powiem szczerze że to jest totalne chamstwo ze strony Allegro że kupujący może namazać negatywa jak chce i kiedy chce a sprzedajacy nic nie może, chciałbym żeby powstała jakaś inna platforma sprzedażowa. Mam nadzieję że sprzedawcy będą opuszczać tą platformę i sama zginie śmiercią naturalną.
Jest inna platforma sprzedażowa - możesz z niej korzystać.
A z komentarzem będzie "ciężko" - kupująca była na tyle "cwana", że wystawiła go w poniedziałek, po odebraniu przesyłki. Gdyby wystawiła np. w niedzielę - moglibyście mieć jakieś podstawy do reklamacji komentarza. Chociaż - kupująca w komentarzu napisała, że przesyłka nie dotarła w terminie - zakup w piątek, wysyłka w piątek, w poniedziałek dostawa i komentarz - ja próbowałbym pisać do Allegro o usunięcie komentarza - masz pewne szanse, gdy odebrała przesyłkę w poniedziałek.
Allegro mi odpisało że nic z tym nie może zrobić, oczywiście było to do przewidzenia, najśmieszniejszy jest fakt że sprzedawca się stara się i wysyła produkt w terminie i dochodzi on w terminie zgodny z opisem cały i zdrowy ale i tak dostaje negatywa bo dla kupującego tak się zachciało albo miał zły dzień. Taki jest głupi system Allegro.
kupujący to święta krowa tu ma prawo do wszystkiego mogą oczerniać sprzedawcę a jak jest cwany i sprytny to nawet wyłudzić zwrot gotówki za pomocą POK bez zwrotu zakupionego towaru i nic mu nie zrobisz
Dokładnie a towar zwrotowy przychodzi często w opłakanym stanie, że można go sprzedać ale o wiele poniżej jego wartości, jak to się mówi nie warta skórka za wyprawkę.
Mam to samo. Odpowiedzieli tymi samymi argumentami.... Pozostaje nam tylko mądrze odpisać do komentarza i tyle.... szkoda, człowiek starał się na te 5.0 tyle czasu, a jedna złośliwa osoba zepsuła wszystko.
właśnie, to jest chore w allegro, złapiesz 100 pozytywnych komentarzy jedna osoba wwali negatywa za byle co i już nie masz smarta i koniec sprzedaży, to jest normalnie szok.
Właśnie zabrano mi za ten jeden negatyw smarta..... z automatu mam mniejszą sprzedaż... Teraz tylko mi zostaje dobitnie ująć w odpowiedzi ten temat, żeby ludzie czytający opinie widzieli jak złośliwy potrafi być klient z fochem. Masakra, ręce opadają...
Poza tym odkryłem że za słuchawki które sprzedaję za 179zł allegro pobiera sobie prowizję 30,34zł+opłata za przesyłkę w smarcie wychodzi na to że tracę na tym produkcie a kiedyś prowizja była mniejsza, więc to już jest niezłe złodziejstwo. Allegro sobie zmienia prowizje jak chce a jak to sprzedawca nie zauważy no to poprostu traci a nie zarabia trzeba sprawdzać wszystkie produkty.
@musicman76 nie zmieniliśmy prowizji, a wszystkie opłaty są jawne. Prowizje i opłaty są opisane w załączniku nr 4 do regulaminu Allegro, możesz też skorzystać z kalkulatora opłat, aby wyliczyć ile wyniesie prowizja za konkretny przedmiot.
W tym przypadku prowizja w kategorii "Instrumenty" we wszystkich podkategoriach "pozostałe" wynosi 17% (czyli została obliczona prawidłowo).
Jasne człowiek nie zauważy i 17% horendalnej prowizji zostało pobrane, zwiększcie jeszcze bardziej i powodzenia życzę, zapewnie sprzedawcy zaczną was w szybkim tempie opuszczać.
SPRZEDAWCVA MA 3% ZAROBKU ALLEGRO 17% - SPRZEDAJ MNIEJ KOLEGO A WYJDZIE NA TO SAMO LUB GDZIE INDZIEJ -0--WIECEJ NIE ZNACZYU LEPIEJ;)
żebym miał tylko 3% zarobku to dawno bym dał sobie spokój z tym allegro, chodziło mi o ten jeden przypadek, że człowiek nie zauważy i allegro go złupi w wysokości 17% prowizji za sprzedanie przedmiotu, bo trzeba być na bieżąco gdzie i w jakiej kategorii jakie są prowizje, które oczywiście cały czas się zmieniają.
Dlatego każdy sprzedający powinien reagować na tego typu zagrywki załatwianiem sprawy w sądzie.
Czy to zakup z Allegro Smart? Czy klient kupił o wczesnej porze w pt? Czy przesyłka przez Paczkomat InPost? Jeśli odp jest TAK na wszystkie pytania, to klient miał prawo oczekiwać dostawę w sobotę.
Przecież kurier nie podjeżdża osobno po każdą paczkę pół godziny po zamówieniu. Mniejsze firmy mają ustaloną jedną porę na podjazd kuriera, najczęściej popołudniową.
A poza tym to po coś ustawia się czas wysyłki- dokładnie po to, żeby klient nie "oczekiwał" na cud nadania.
Można wysłać bezpośrednio w Paczkomacie InPost do określonej godziny. Dlatego pytam czy dostawa Paczkomatem InPost.
Oczywiście można, tylko skąd mniejsza firma ma wytrzasnąć człowieka z furgonetką, który będzie na zawołanie dostarczał, czasem ciężkie paczki do paczkomatu, bo klient oczekuje dostawy na drugi dzień. Jeżeli sprzedajesz max 3 małe rzeczy na dzień to sobie możesz chodzić do paczkomatu. Ale nie w każdy tak ma.