Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, chciałbym kogoś z moderatorów bardzo prosić o pomoc, gdyż mam wrażenie, że moje maile do tego działu nie są w ogóle odczytywane a odpowiedzi otrzymuje wedle jakiegoś schematu. 3 tygodnie temu otworzyłem konto firmowe, wszystko było fajnie dobra sprzedaż, duży obrót i dużo pozytywów aż do wtorku, gdzie została nałożona na moje konto bez powodu blokada do weryfikacji. Od początku byłem traktowany jak jakiś złodziej ( mimo mnóstwa pozytywów i dobrego konta), wymagano ode mnie zdjęcia towarów, fakktur, dokumentów itd...
Wszystko oczywiście przesłałem, z tego co widzę to zostało potwierdzone, gdyż dostałem informację, że dziękują i dokumenty zostały usunięte, ale uwaga teraz najlepsze:
Proszę o kontakt gdy zrealizuje Pan wszystkie aktualnie niezrealizowane zamówienia.
Środki z zamówień zostały zablokowane, a ja mam je zrealizować? Zajmuję się sprzedażą komputerów i po zakupie klienta i otrzymaniu wpłaty na konto jadę do hurtowni albo kupuje online potrzebne części do złożenia komputera. To jak mam zrealizować 2 ostatnie zamówienia, skoro pieniądze z nich są zamrożone? Oczywiście wszystkie pozostałe na bieżąco realizuje i jutro wszystkie będą wysłane oprócz tych 2. Nie wspomne już o narażaniu mnie na negatywa od klientów, gdyż otrzymają przez to towar z opoznieniem, a ja sam tracę pieniądze które mógłbym zarobić prowadząc ciągle sprzedaż ! Oczywiście pakiet powitalny też się marnuje...
PROSZĘ O POMOC
Trudno będzie Ci o pomoc od moderacji ale zawołajmy ich: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@DREAM_PC jak znam życie sankcje na konto będziesz miał nałożone dopóty dopóki wysyłkę do klienta będziesz uzależniał od możliwości wypłaty z konta AF . Klient zapłacił i nie interesują go Twoje problemy z kontem .
@DREAM_PC przykro mi, ale nie będę mogła pomóc. Widzę, że na bieżąco otrzymujesz odpowiedzi z Działu bezpieczeństwa, a decyzję o zdjęciu blokady może podjąć tylko ten dział, sprawdziłam, że wyjaśniłeś im swoją sytuację, więc teraz decyzja należy do nich.
Jest szansa chociaż na przyśpieszenie odpowiedzi ? Ostatnią dostałem po 20h...
@DREAM_PC było to związane z weryfikacją dokumentów, w poprzedniej wiadomości otrzymałeś informację, że zespół dołoży starań, aby zostały zweryfikowane w ciągu jednego dnia roboczego. Rozumiem, że nie jest to komfortowa sytuacja, ale muszę poprosić Cię o cierpliwość.
Czyli dokumenty zostały potwierdzone tak? Jedynym problemem są teraz zamówienia które muszę zrealizować?
Allegro często tak robi jak nowy sprzedajacy albo towar który jest drogi, z którym często są"problemy", moim zdaniem jak zrealizujesz zamówienia to już nie będzie problemów.
Jutro jadę do hurtowni i założę już ze swoich za te zamówienia, byle ta blokada zeszła. Ogólnie kilka tysięcy złoty w plecy dzięki allegro 🙂 Zrealizowane zamówienia czyli wysłane tak? Czy muszą dojść do klientów?
@DREAM_PC myślę, że muszą dojść do klientów, ale bardzo proszę o kontaktowanie się z Działem bezpieczeństwa, ponieważ to oni znają procedury postępowania w takich przypadkach. Nie chciałabym wprowadzić Cię w błąd 🙂
Dałoby się przyspieszyć ich odpowiedz ? Przed chwila nadałem ostatnie paczki, zero nie zrealizowanych zamówień. Bardzo bym chciał mieć odblokowane konto przed weekendem.
@DREAM_PC prowadzisz działalność bez żadnego kapitału. A jak Ci się trafią reklamacje lub trudny klient?
Otrzymałem odpowiedz
Dzień dobry,
środki zgromadzone w Allegro Finanse zostały odblokowane.
Informuję natomiast, że weryfikacja nie przebiegła pomyślnie. Konto pozostanie zawieszone.
Analiza wszystkich dostępnych nam danych wykazała, że odwieszenie kont wiązałoby się ze zbyt dużym ryzykiem dla bezpieczeństwa przyszłych transakcji. Na podstawie punktu 2.12. Regulaminu Allegro konto pozostanie zawieszone na czas nieokreślony.
Czy to mają być jakieś żarty? Zakładam firmę kupuję kasę fiskalną i wszystkie inne potrzebne rzeczy do jej prowadzenia, prowadzę sprzedaż przez 3 tygodnie z dużym obrotem, WSZYSCY klienci są bardzo zadowoleni z obsługi, dostaję masę pozytywów, no dosłownie nie można mi nic zarzucić, a konto zostaje zablokowane, bo stwarzam zagrożenie dla przyszłych kupujących ? Może pakiet powitalny się nie podoba i trzeba blokować konta które z niego faktycznie korzystają? Proszę o informację co mogę zrobić, zainwestowałem mnóstwo pieniędzy w rozwój firmy, a tu takie rzeczy się dzieją... Prześlę wszystko co będzie wymagane, tylko nie niszczcie mojej firmy...
@DREAM_PC przykro mi z tego powodu. Widzę, że napisałeś również do Działu bezpieczeństwa i jest to właściwy kanał kontaktu na wyjaśnienie tej sprawy. Rozumiem, że jest to dla Ciebie niekomfortowe, bardzo chciałabym Ci pomóc, ale nie mam takiej możliwości. Decyzja należy do Działu bezpieczeństa.
No to jest bardzo niekomfortowe, zainwestowałem grube tysiące w firmę, której finanse zostały z dnia na dzień zablokowane przez jakieś podejrzenie... Jest jakakolwiek szansa na odblokowanie tego konta czy to już jest ostateczna decyzja? Jeżeli to drugie to mogę się gdzieś odwołać? Narażacie mnie na ogromne straty, kupiłem masę sprzętu na zapas do przyszłych zamówień.
I jest tutaj na forum ktoś, kto jest w stanie w tej sprawie cokolwiek zdziałać ? Widziałem, że @_HolaOla_ wcześniej pomagała w podobnych przypadkach. Bardzo liczę na pomoc, utrzymywałem się z takiej sprzedaży, a z dnia na dzień wszystko zostało zablokowane mimo, że nikt nie może mi nic zarzucić co do obsługi klientów i zamówień 😕
Cześć @DREAM_PC, osobiście konsultowałam z działem bezpieczeństwa Twoją sprawę, ale niestety nie mam dla Ciebie dobrych wieści. Ze względu na długą historię i zbyt duże ryzyko, dział bezpieczeństwa na tę chwilę nie zgadza się, abyś kontynuował prowadzenie swojego biznesu na Allegro. Widzę, że złożyłeś już nawet odwołanie od decyzji, więc jedynie co możesz teraz zrobić to poczekać cierpliwie na odpowiedź na swoją reklamację.
Ze względu na długą historię czego jeżeli mogę wiedzieć ? Powie mi Pani czy poręczenie majątkowe mogło by rozwiązać problem? Jestem w stanie zrobić wszystko, byle ta blokada zeszła. Rozumiem obawy przez nowe konto, ale sam wychodzę z propozycjami.
@DREAM_PC Ze względu na historię Twojej działalności na Allegro. Niestety jeśli chodzi o warunki to decyzja należy tylko i wyłącznie do działu bezpieczeństwa transakcji, z którym prowadzisz korespondencję. Ja tutaj nie mogę ani ich zaakceptować, ani zaproponować Ci innych, bo nie my podejmujemy decyzje w zgłoszeniach takie jak Twoje.
Mógłbym wiedzieć dlaczego nie otrzymałem odpowiedzi na reklamacje w regulaminowym terminie 14 dni kalendarzowych ? I kiedy mogę się jej spodziewać ?
Nie chce w żaden sposób naciskać na szybką odpowiedź, bo zależy mi na tym, żeby sprawa została przeanalizowana dokładnie, jestem pewien, że po takiej analizie konto zostanie odblokowane bo proponowałem mnóstwo rozwiązań i dowodów wiarygodności ale jednak chciałbym wiedzieć na jakim etapie jest sprawa.