Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
czy można założyć dyskusję kupującemu w sytuacji, gdy nie odpowiada na wiadomości?
Przez pomyłkę wysłałem kupującemu inny produkt niż ten, który zamówił. Klient założył dyskusję, informując mnie o błędzie. W ramach rozwiązania problemu wysłałem ponownie przesyłkę z właściwym produktem i poprosiłem o zwrot tego, który został wysłany omyłkowo.
Klient otrzymał prawidłowy produkt i zakończył dyskusję, ale do tej pory nie odesłał produktu wysłanego omyłkowo. Dodatkowo, nie odpowiada na moje wiadomości ani nie odbiera telefonu.
Co mogę zrobić w takiej sytuacji, aby odzyskać wysłany produkt?
@Hadwao_net Napisz kupującemu wiadomość, że czekasz na informację gdzie i kiedy możesz przysłać kuriera po odbiór towaru i wyznacz mu na to termin np. 14 dni oraz poinformuj, że jeśli tego nie zrobi to zgłosisz na policji przywłaszczenie.
dziękuję serdecznie za odpowiedź
Kupujący stwierdził że zużył produkt więc postanowił zakupić go przez allegro. Napisał wiadomość aby nie wysyłać już produktu. Czy mogę anulować zamówienie i nie zwracać środków kupującemu który już otrzymał produkt? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Hadwao_net jeśli tę wiadomość napisał przez Allegro, to zrób sobie screena (tak na wszelki wypadek) i nie wysyłaj
tak napisał przez allegro.
@Hadwao_net no to nie musisz odsyłać, tylko w statystykach mogą Ci polecieć punkty za nieterminowe wysyłki i trzeba będzie prosić dziewczyny, aby wyłączyły tę wysyłkę ze statystyk
nawet jak anuluje zamówienie to statystyki polecą w dół?