Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Taki kwiatek z wczorajszej dyskusji:
@FishBeat Cześć. Dzięki za wiadomość, zapoznałam się już z tą dyskusją i skontaktowałam z odpowiednim zespołem, żeby wyjaśnić tę sytuację. 🙂
Oto kolejna wypowiedz waszego konsultanta:
16 marca 2023 20:29
NICK w Państwa ofercie nie ma żadnej informacji na temat ograniczenia możliwosci zwrotu do paczkomatu, w związku z tym mają Państwo obowiązek taki zwrot przyjąć, proszę o wypowiedź w dyskusji i podanie danych zwrotu do paczkomatu, prosze to zrobić do 17.03.23 do 21:0..
@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ - jak zatrzymać ten obłęd? Na jakiej podstawie prawnej wasz konsultant wymusza zwrot towaru do paczkomatu? Nigdzie nie mamy podanej informacji, że przyjmujemy zwrotu do paczkomatu. Dlaczego wasz konsultant grozi nam zablokowaniem konta jeżeli nie spełnimy jego żądań?
Proszę tez innych sprzedawców o wypowiedź czy mieli podobny problem.
@FishBeat mają tyle dyskusji że już nikt tego nie czyta, czasem kilka osób odpisuje w dyskusjach i potem piszą bzdury, takie jak tu 😞
Zauważyłem już od dłuższego czasu, że w dyskusjach konsultanci wypisuję kompletne bzdury nie na temat, ale pierwszy raz spotkałem się takimi groźbami zablokowania konta. Jak się teraz przed tym bronić? Co im odpisać jak nic do niech nie dociera? Nie mam obowiązku latać za zwrotami do paczkomatów tylko dlatego, że klient się pomylił i zaznaczył wysyłka własna, a allegro nie chce mu dać teraz etykiety do zwrotu przez paczkomat.
A najlepsze w tym jest to ze klient po takiej kanonadzie wezwań pomyśli ze wy mu robicie problem w ogóle ze zwrotem.
Dzisiaj napisaliśmy w dyskusji naszą odpwiedź:
@allegro - proszę nie wprowadzać niepotrzebnego zamętu. Adres do zwrotów podany jest w stosowanej zakładce. Nie przyjmujemy zwrotów do paczkomatów
... i w zamian otrzymaliśmy kolejne wezwanie jak wyżej. Klient jest już przekonany, że mu utrudniamy, a teraz został utwierdzony w tym, że ma rację i możliwość zwrotu do paczkomatu bo przecież allegro tak mu napisało.
@FishBeat ciesz się, że nie kazali przez Allegro One zwracać 😉
Ale czemu oni się uwzięli na paczkomat? A dlaczefo nie zażyczyli sobie etykiety np do nadania w DPD Pickup? A nie jest czasami tak, że to klient w dyskusji zasugerował, że paczkomat będzie dla niego najwygodniejszy i konsultant próbuje jego roszczenia zaspokoić?
@Monika__L klienci mają już tutaj tyle wygody, do povomitowania... Sprzedawca ma podkulić ogon, i w klęczkach wysłuchiwać i realizować fanaberia kupującego...
Klient zakupił poza smartem (nie posiadamy w swoich ofertach smarta) przez Orlen Paczka z wysyłką na nasz koszt - nie ma tam darmowych zwrotów. Klient tego nie rozumie i w formularzu zwrotu żeby nie płacić 12zł za koszt odesłania paczkomatem zaznaczył wysyłka własna, a teraz jak zobaczył, że za wysyłkę własną musi zapłacić jeszcze więcej to chce znów mieć możliwość zaznaczenia opcji zwrotu - wysyłka paczkomatem za 12zł, ale już nie da się tego zmienić. Tak napisał konsultant i teraz wymusza na nas przyjęcie zwrotu do paczkomatu. Różnica jest taka, że zwrot przez allegro paczkomaty trafia bezpośrednio pod nasz adres podany w zakładce zwroty, a tutaj mamy wskazać paczkomat z którego sobie sami mamy odebrać paczkę. Nie chcemy tego robić gdyż w razie uszkodzenia przesyłki będzie problem z udowodnieniem i składaniem reklamacji.
Tak myślałam ze hece zainicjował kupujący. Może wasza dyskusje przejął jakiś bezrozumny bot i trzeba wymusić aby od początku przeszła w ręce żywego człowieka. Tylko co ten człowiek powie kupującemu po takich wiadomościach? Nie będzie wiedział gdzie schować oczy
@Monika__L nie obrażaj Aliny 😉
@FishBeat to pokazuje wyraźnie, że kupujący to święte krowy (nie obrażając żadnej religii, jestem pełen szacunku dla Buddyzmu). Wg mnie (ale kim ja tutaj jestem, żeby realnie mysleć 😉😞 klient zamówił na Obajtka, niech wysyła z nim spowrotem. Taka moja logika. Nie ma że boli, bo drogo. Jak sprzedawca wysyła a klient zwraca (a sprzedawca ma zapłacić prowizję od wysyłki do klienta) to nikt się nie pyta, czy może, czy chce, czy będzie łaskaw. A jeśli konsultant uważa inaczej, to niech p0oda podstawę prawną, że jesteś zmuszony do przyjęcia zwrotu do paczkomatu. Nie po to jest podany adres zwrotów, żeby klient odsyłał gdzie mu się chce.
Jeśli przykładowo - jestem z Poznania, a klientowi zachce się wysłać do Warszawy, bo tam jest ładny paczkomat, taki z muralem, widział go jak był na tourze, i on chce i zacznie tupać nóżkami i rzuci się na ziemię i zacznie walić pięściami, to będziesz musiał pojechać do tego paczkomatu koniec końców...
Karuzela z madonnami na całego....
@FishBeat poproś w dyskusji o podstawę prawną oraz o kontakt do przełożonego !!!
to niech wyśle poprzez paczkomat, ale na wasz adres zwrotny.
@mikeza no ale to miliony cebulionów panie 🤣
Klient ma mieć za darmo, bo tak chce i BASTA 🤣
też miałem takiego wariata, który swoją winę przerzucił na mnie i kazał sobie przysyłać kuriera po odbiór, bo on nie będzie opłacał paczki zwrotnej. Był tak upierdliwy i chamski, że wyłudził od allegro 20 monet na pokrycie kosztów odesłania. Widać, ten ma podobny pomysł na zarobek.
samodzielna opłata wyjdzie mu więcej niż 12 zł z pośrednictwem Allegro i o to się rozbija. Klient myślął, że wyśle za mniej niż 12 ale się przeliczył. Nie ma już powrotu do wyboru metody zwrotu. Wyślij go na furgonetkę. Tam są przystępne ceny
@Monika__L dlaczego ma podpowiadać klientowi, jak obniżyć koszty przesyłki zwrotnej, skoro od razu założył dyskusję? Taki chojrak, to sam powinien wiedzieć jak życie funkcjonuje. A nie - czekaj - przy mamie cały czas i teraz konsultant przejął jej role. Przeskoczyło dziecko z cyca na cyca...
Ja już na prawdę nie ogarniam świata...