Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Taki kwiatek z wczorajszej dyskusji:
Dokładnie. A i tak nie ma pewności ze kupujący to łyknie. On będzie myślał ze padł ofiara spisku
@ted_n @Monika__L sprzedający został przeproszony w dyskusji wczoraj o 14:29 (4 minuty po poście Moniki na tym forum). Nikt nie musiał niczego wymuszać - zawsze jesteśmy gotowi przeprosić za nasze błędy. Cytuję:
Odniosę się jeszcze do naszej wypowiedzi z 16.03.2023 z godziny 20:29 - była ona błędna, za co przepraszamy. Zgodnie z naszą ostatnią wypowiedzią, Kupującego obowiązuje adres wskazany w zakładce Zwroty i Sprzedawca nie ma obowiązku podać adresu paczkomatu.
Powyższa wiadomość jest oczywiście widoczna również dla kupującego.
Nie mam żadnych informacji, jakoby sprzedający utracił w wyniku tej sprawy jakiekolwiek punkty.