Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Taki kwiatek z wczorajszej dyskusji:
żeby się od niego odczepił i klient i allegro. Ile ma to trwać?
@Monika__L - aż postraszy paragrafami i sądem. Klient kupował, widział warunki, a teraz wali głupa, bo nie ma darmowego zwrotu. To jest obraz znacznej części klientów na Allegro...
Może Ty mi wytłumaczysz, bo do tej pory nie uzyskałem odpowiedzi na pytanie jak można dokonać zakupu przez przypadek np u mnie na kwotę 320 PLN ostatnio... Bo ja nie ogarniam...
ja też nie rozumiałam powstania powodu zwrotu w formularzu odstąpienia: zakup przez pomyłkę do czasu az któryś klient się przyznał, ze kupił i opłacił wszystko co było w koszyku 😞
A że część sprzedających wysyła od razu, kurier po kwadransie odbiera paczkę i na drugi dzien rano ma powiadomienie z inpostu ze packza czeka w paczkomacie....
Inny case: matka dała dziecku do ręki telefon do zabawy, a ono poklikało, karta była dodana do allegro i nastąpił zakup.
Jeszcze inny: element do modelu X z roku prod. od 2020 wzwyż: myślałem, że do rocznika 2019 też będzie pasować...
Ręce opadają i potwierdzam. Jakość kupujących z roku na rok spada. Nieczytający, niepiśmienni
U mnie zupełnie inny powód z dzisiaj:
wczoraj dorosły facet kupił dwie drogie zabawki analne, dzisiaj zgłosił zwrot jednej z nich, że przez przypadek WTF??? Nie wydaje mi się, żebym był w stanie przez przypadek potwierdzić płatność na plus na 300 PLN...
To są żarty, albo środki odurzające, bo innego wyjaśnienia nie znajduję...
Dorosły tzn. w wieku ok 25 lat...
Bo włożył 2 do koszyka - to łatwe jak ten sam produkt. Potem pośpiech
I nie widział końcowej kwoty do zapłaty - burżuj 🤣
@biosorcerer ty nie ogarniasz to ja ci powiem lepszą sytuację klientka zakupiła buty uwaga r38 odesłała nie pasuje mi i zamówiła 2 x te same buty ten sam rozmiar z tej samej aukcji, koleżanka z biura to wyhaczyła na zwrotach patrzymy no kutfa 2x odsyła nie pasuje mi patrzymy, a ta 3 raz w zamówieniach do wysyłki te same buty zamawia ten sam rozmiar. Dzwonię nic za jakiś czas odzwania i się pytam o co chodzi? a ta bo ona zamówiła 3x bo ona myślała że kupuję 38 potem 38 2/3 a teraz 38 1/3 a aukcja rozmiar 38 dostaje 3x te same buty! te same bo końcówka serii nie mamy już innych i ona się tłumaczy że 1 raz były za ciasne, drugi raz za luźne. Ręce mi kutfa odpadły na tumanizm kupującej
załozył dyskusję, bo wie co robi, to jest celowe działanie na zmęczenie sprzedawcy i ugranie jakiegoś profitu. Wielu kupujących tak robi, wymyślają niestworzone rzeczy, tylko po to, żeby przeciągać problem w nieskończoność, a allegro idzie pod rękę z nimi.
@ko_alka mam nadzieje, że zostaną wyciągniete należyte konsekwencje wobec tego konsultanta i nie bedzie to tylko przymusowe szkolenie
To przykład człowieka, który złapał Pana Boga za nogi. Będzie dobrze póki z kapcia nie dostanie...
Wiem, że tak kupujący co raz częściej robią, ale do tej pory jak ich żądania były niegodne z prawem to allegro nie stosowało gróźb i wymuszeń na sprzedawcy. Nie mam pojęcia co tutaj się zadziało, bot się zapętlił? Najgorsze, że nawet nie wiesz z kim rozmawiasz w tej dyskusji po stronie allegro.
Ja bym chciał zwracać gołębiem pocztowym na paczkomat wedlug prawa jak wyśle nr użytego gołebia to już mam mieć zwrot na konto... xD
Komuś się d. poprzewracało od tego dobrobytu
@FishBeat w zakładce zwroty podajesz adres do zwrotów
i to obowiązuje w umowie
żadne inne adresy
Odpisz im, że Kupujący może odesłać przesyłkę do dowolnego paczkomatu na świecie (lub nawet w kosmosie), a następnie ma z niego odebrać przesyłkę i dostarczyć do miejsca podanego do zwrotu
Wg ustawy (po odpowiednim poinformowaniu) Kupujący ma obowiązek zwrócić przesyłkę na swój koszt
Dlaczego allegro twierdzi, że jest inaczej?
Zaczekam do jutra co na moderki - niby sprawa została zgłoszona wyżej ale nikt nic z tym nie zrobił dzisiaj. Jak coś to zapytam się o podstawę prawną.
Zobacz też na chronologię wpisów z 15 marca:
godzina 20:22
- konsultant prosi po podanie adresu do zwrotu (co jest bezsensowną odpowiedzią bo ten adres jest w zakładce Zwroty)
godzina 20:39
- konsultant pyta się czy kupujący może wysłać do paczkomatu
godzina 20:50
- konsultant już nie pyta, ale wymaga podania paczkomatu do jakiego ma kupujący odesłać paczkę
gdzina 23:06
- konsultant grozi, że w przypadku nie podania kodu paczkomatu zablokuje konto
Te wszystkie odpowiedzi w niespełna godzinę. No i dzisiaj to już zupełny odlot w odpowiedziach i zapewnienie kupującego, że ma rację.
@FishBeat niech konsultant **piiip**ziela na drzewo
ustawa konsumencka jasno określa koszt zwrotu leży po stronie kupującego oraz odpowiada on za zabezpieczenie zwrotu i wynikająca z nieprawidłowego spakowania utratę wartości towaru i tyle regulamin allegro nie jest aktem prawnym obowiązuje ustawa nie dyrdymały regulaminu lub widzi mi się konsultanta
A wykonaj moze telefon do Allegro podaj numer oferty i popros aby sami zobaczyli co piszą . Będziesz miał pewność ze rozmawiasz z człowiekiem
@FishBeat przepraszam za nieporozumienie w dyskusji! Oczywiście zgodnie z ostatnią wypowiedzią pracownika w dyskusji sprzedający nie ma obowiązku przyjmowania zwrotów lub reklamacji wysyłanych do Paczkomatu. Kupującego obowiązuje adres wskazany w zakładce Zwroty i Sprzedawca nie musi podawać adresu paczkomatu.
la_nika - nieporozumieniem, to jest Twoja odpowiedź. Powinnaś przeprosić za błędne działanie pracownika/bota/serwisu i za wprowadzanie w błąd kupującego, a sprzedającego za narażanie na niepotrzebne koszta, nerwy i utratę punktów w tych śmiesznych miarach jakości.... Powinnaś już działać i wymusić przeproszenie sprzedającego w dyskusji, a kupującego uświadmomić, że został wprowadzony w błąd przez waszego konsultanta czy bota.