Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Jak w temacie...
Zaczęliśmy używać kategorii PO ZWROCIE. Myślę, że jak towar posiada ślady użytkowania i piszemy o tym, to wybieramy kategorię UŻYWANY lub PO ZWROCIE (konsumenckim)
I oto dowiedzieliśmy się, otrzymując OSTRZEŻENIE i zamykając naszą aukcje, że ...
Wskazana wartość parametru “Stan” w Twojej ofercie nie pokrywała się z informacjami zawartymi w opisie przedmiotu.
Z opisu produktu wynika, że produkt jest uszkodzony.
Zgodnie z regulaminem (załącznik nr 2, artykuł 1, punkt 1.4) wartość parametru "Stan" powinna być zgodna ze stanem faktycznym przedmiotu. W ofercie ten parametr nie pokrywał się z dalszym opisem oferty.
Stan: po zwrocie
WADY:
Tylko że, NIGDZIE w regulaminie nie ma słowa że produkt PO ZWROCIE nie może być uszkodzony. Nie ma z tym problemu (przynajmniej nie mieliśmy) jeżeli chodzi o kategorię POWYSTAWOWY.
załącznik nr 2, artykuł 1, punkt 1.4) wartość parametru "Stan
Po zwrocie -oznacza Towar, który może nie mieć oryginalnego opakowania lub opakowania ochronnego lub może znajdować się w oryginalnym opakowaniu, które nie jest zapieczętowane lub może posiadać opakowanie zastępcze. Towar może posiadać jedynie drobne ślady wynikające z ewentualnego przepakowania lub krótkiego czasu używania. Towar zawiera oryginalne akcesoria.
W przypadku używany jest to wyjaśnione:
Używany - oznacza Towar, który był wcześniej używany, mogący nosić ślady zużycia, ale jest w pełni sprawny i działa zgodnie z przeznaczeniem.
Oczywiście otrzymałem odpowiedź - prawie miesiąc temu:
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Państwa sprawę skierowałam do dedykowanego działu w celu dodatkowej weryfikacji, gdy uzyskam odpowiedź wrócę z informacją w kolejnej wiadomości.
Pozdrawiam
// Natalia ......
Zespół Allegro
I zero odpowiedzi, ustosunkowania się, wyjaśnienia. Statystyki oczywiście zaniżone. Dla Allegro nie ma tematu.
Czy ktoś z moderatorów może to wyjaśnić?
@ploma W imieniu całego zespołu przepraszam Cię za tę sytuację. Przekazałam już prośbę o pilne udzielenie Ci odpowiedzi w zgłoszeniu.
Bardzo dziękuję.
@ploma Czy możesz wskazać numer zgłoszenia, o którym piszesz? Niestety nie udało mi się go odnaleźć.
Odpowiedź na zgłoszenie nr "42963037" [ ref:!00D240aE05.!500Ti0C03s0:ref ]
@ploma Dziękuję, już się tym zajmuję.