anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy taki komentarz jest zasadny i czy można go usunąć?

MAMY ROZWIĄZANIE!
rasser-rasser
#2 Obserwator

Dzień dobry,

klient dokonał u mnie zakupu a po niespełna 2 godzinach wystawił negatywny komentarza. Nie odbiera telefonu. Czy mogą Państwo usunąć taki komentarz? Jakim cudem ktoś może ocenić transakcję, do której jeszcze nie doszło, ani nie otrzymując towaru? Proszę o wyjaśnienie.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
rasser-rasser
#2 Obserwator
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@rasser-rasser powód wystawienia oceny chyba jasny , nie licz na usunięcie .

oznacz moderatorów
rasser-rasser
#2 Obserwator

@mdrogeria a skąd wiesz, że był prawdą?

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@rasser-rasser  a kto powiedział, że jest prawdą🤔, on napisał, że powód jest jasny😉

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@rasser-rasser to wiesz tylko Ty i klient , allegro nie będzie ingerować 

ja to już przestałem tam zaglądać  ,szkoda zdrowia

oznacz moderatorów
rasser-rasser
#2 Obserwator

Możliwość oceny jeszcze niezrealizowanego zamówienia jest zdumiewająca. Tak samo mogę coś zamówić i po minucie z nudów wystawić negatywa 😉

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@rasser-rasser  powiem Ci więcej, jak chcesz kogoś pogrążyć, to możesz tak robić co trzy dni, wówczas jakość sprzedaży spada drastycznie

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@rasser-rasser klient może wystawić ocenę do transakcji zaraz po tym, jak złoży zamówienie i ma na to maksymalnie 90 dni. Widzę, że ocena jest wykluczona z Twoich statystyk, jednak nie zostanie ona usunięta. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
rasser-rasser
#2 Obserwator

@Sa_nova czyli można składać zamówienia i po minucie wystawiać negatywne komentarze, a Allegro nic z tym nie zrobi?

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@rasser-rasser nie dotyczy to tylko negatywnych komentarzy - klient może od momentu złożenia zamówienia, wystawić ocenę zarówno pozytywną jak i negatywną. Jeśli negatywny komentarz będzie naruszał nasze zasady, to wtedy możemy zainterweniować i usunąć taki komentarz. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@rasser-rasser właśnie otrzymałeś od allegro odpowiedź, że kłamstwa i fikcja jest dozwolona w komentarzach

@Sa_nova czytam komentarze negatywne @Sa_nova - proszę o odpowiedź, czy jestem okłamywany przez jego kupujących?

oznacz moderatorów