anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy wyście w tym allegro do reszty oszaleli?

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

w reklamacji 1064022/2025

wystawiliśmy 2 korekty i zrobiliśmy 2x zwrot wpłaty przez allegro
widzimy to na czarno i biało przez allegro

data operacja kwota

8 wrz 2025, 12:01 wpłata PayU - Allegro Finance c384fc1a-8c9a-11f0-8938-6fc9c1096c5c 71,52 zł

19 wrz 2025, 17:06 zwrot 393bd619-956a-11f0-b3cf-5b908d036437 35,76 zł

28 lis 2025, 16:17 zwrot 52a127b3-cc6d-11f0-8efe-1bd783b07e54 35,76 zł

a moderator allegro twierdzi, że tego nie widzi i żąda

od nas potwierdzenia przelewu
cyt:

, rozumiem Pana zaniepokojenie brakiem zwrotu pieniędzy. Po zweryfikowaniu systemu, również nie widzę zwrotu pieniędzy przez Allegro Finanse. RED, proszę o załączenie potwierdzenia przelewu w dyskusji.

Kto tu oszalał?

ja czy wy
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@RED załączenie potwierdzenia zajęłoby Ci mniej czasu jak napisanie tego wątku .

oznacz moderatorów

SKiL-PC
#11 Animator

Skoro zrobił zwrot przez Allegro to co ma załączyć? 

 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@SKiL-PC no właśnie

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@RED myślałem ,że wiesz 🙄......jeśli zwrot został wykonany skutecznie , otrzymujesz na maila potwierdzenie p.t ,, zwróciłeś wpłatę kupującemu ......,, , tam są wszystkie literki i cyferki identyfikujące zwrot , robisz screena i załączasz w dyskusji 

Druga opcja tu -https://salescenter.allegro.com/payment-refunds rozwijasz szczegóły i generujesz potwierdzenie 

oznacz moderatorów

SKiL-PC
#11 Animator

Jak to nazwałeś literki i cyferki to UUID i sprzedający wkleił je tutaj w treści. UUID jest widoczne jak tylko zrobisz zwrot, w mailu masz info że zwróciłeś pieniądze ale nie ma tam żadnych dodatkowych informacji, których nie było by wchodząc w szczegóły zamówienia czy zwrotu i sprzedający je widzi na swoim Allegro a ktoś z administracji ich nie widzi ? To jest bezsens, jeżeli ich system nie działa poprawnie to sprzedający ma tracić czas i coś do nich wysyłać ? Coś co powinni widzieć? 

Tak samo jak masz status zamówienia: nowy, w realizacji itp. 

Widzieliście o tym że ten status można zmienić max 100 razy ? Ja sam pisze sobie skrypty restapi i przez przypadek raz zrobiłem błąd w jednej pętli i miałem złożone zamówienie od klienta ale nie opłacone i przez błąd w pętli co 1 minutę zamówienie zmieniało status nowy-> w realizacji -> nowy -> w realizacji i tak w kółko i wykorzystałem limit 100 zmian i nie mogłem nadać mu statusu wysłany i Allegro jako administrator własnego systemu nie miało możliwości ręcznie zmienić statusu. Przez 1 rok w mojej własnej aplikacji miałem widoczne zlecenie jako do zrealizowania. U nich absurd goni absurd

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@SKiL-PC podejrzewam ,że należysz do pokolenia ,, Z ,, 

...skoro poprosili o potwierdzenie  ,kultura nakazuje odnieść się do prośby , wygenerowanie potwierdzenia i załączenie go w dyskusji zajmie nie więcej niż minutę , to samo ze screenem , więc z czego tu robić widły ?

oznacz moderatorów

SKiL-PC
#11 Animator

Niestety do pokolenia Zet mi daleko 36 lat na karku. Niestety tak to wygląda w biznesie że każda minuta to jest strata pieniędzy to jest oderwanie pracownika od jego pracy lub szef czy właściciel własnej osobie musi poświęcać czas na takie właśnie **piiip**oły. Problem leży po stronie Allegro i tego żeby własnym systemie nie widzą oni tego czego widzieć powinna i nie ma tutaj co oskarżać sprzedawcy który nie jest niczemu winy. Tak być może załączenie potwierdzenia jego wygenerowanie zajmie kilka minut ale kilka minut razy kilka spraw razy 30 dni powoduje że nagle okazuje się że jeden dzień pracownika trzeba było opłacić tylko i wyłącznie po to żeby odpisywał on na bzdurne wiadomości. 

Wszyscy chcą żebyśmy byli też nie wiadomo jak bardzo eko a z czystej ciekawości zrobiłem sobie ostatnio kalkulację i podliczenie bardzo dużo wysyłam paczek małych w kartonach o rozmiarze 20 cm na 10 na 8 i z obliczeń wyszło mi że jeżeli ktoś zwróci mi towar w takim właśnie kartoniku i chciałbym go ponownie użyć to musiałbym ten kartonik odzyskać czyli zetrzeć z niego jakieś taśmy folie które przykleił na niego kupujący i złożyć i zakleić ten kartonik z powrotem do wysyłki w czasie poniżej 30 sekund aby było to dla mnie ekonomicznie opłacalne i koszt zakupu tego kartonika był większy niż roboczo minuta pracownika który będzie ten kartonik odzyskiwał

oznacz moderatorów