Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
proszę o informację co się wydarzyło w zamówieniu d1da38f0-6b50-11ef-8df5-110013fa3f3e. Deklarowany czas wysyłki ustawiony przeze mnie w zamówieniu to 2 dni robocze. Klientowi się wyświetliło, że NADAM PACZKĘ TEGO SAMEGO DNIA!! I jak weszłam w to zamówienie mi również się tak pokazuje, że deklarowany czas wysyłki jest do 5 września 23:59, gdzie Klientka zamówiła też 5 września o 8:37, gdzie już wyżej pojawiają się deklarowane dni robocze! JAK TO ZMIENIĆ? Przecież za to dostaję pewnie punkty ujemne??? Specjalnie deklaruję dwa dni robocze na wysyłkę nie po to, aby się wyświetlały komuś kłamstwa i ktoś mi zakładał dyskusję z tego powodu!
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@piramida_rsl nic nie zmienisz przy deklaracji 2 dni , ustawiłeś 2 dni to nadawaj zgodnie z tym ,nadajesz szybciej dlatego algorytm wylicza Ci krótszy czas .
Tak działa system allegro .Ty ustawiasz że jesteś w stanie w ciągu 2 dni wysłać ale że zwykle starasz się to robić szybciej to z automatu widzą twoje możliwości i deklarują ze Ciebie że dasz radę zawsze tak szybko nadać. Jak chcesz tego uniknąć musisz zawsze wysyłać w ostatnim dniu deklarowanego czasu nadania.
Czasem nadaję szybciej ale to jest może 10-15% moich zamówień, a nie wszystkie! Po to są te dwa dni, bo sprzedaję usługi i jak mam Klienta kretyna, który nie podaje żadnych informacji przy zamówieniu, to chcę dalej zmieścić się w systemie punktowym allegro. To po co są te deklarowane dni? Powinni napisać, że jest DO DWÓCH dni, a nie że tego samego dnia na g**wno-podstawie dwóch paczek które nadałam tego samego dnia
Dla ustawionej wysyłki 2 lub 3 dni możesz zaznaczyć, że allegro ma wyłączyć pokazywanie dostawy szybszej niż ustaliłeś. Wejdź w jakość sprzedaży -> skuteczność wysyłki i na górze jest opcja wyłączenia "algorytmu" 😉 Co 10 dni należy to powtórzyć.