anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego allegro wprowadza w błąd kupującego podając błędny czas dostawy paczki ?

mikeza
#21 Demiurg#

Liczę na odpowiedzi od moderatorów, bo mam właśnie założoną dyskusję przez klienta, który twierdzi, że został przeze mnie wprowadzony w bład odnośnie czasu dostawy i chce zwrotu pieniędzy itd.

produkt zakupił w czwartek, bo system pokazał mu doręczenie piątkowe. Wybrał kuriera itd. problem jest tego typu, ze mamy ustawioną wysyłkę 24 godziny, więc jakim cudem pokazało mu, że paczkę otrzyma na drugi dzień ? Paczka wyszła oczywiście w piątek i jest w drodze, więc z naszej strony zostały zachowane terminy nadania itd. Mało tego, teraz do mnie pisze, że on ma w statusie informację, że paczka jest opóźniona ? Co to znaczy opóźniona ? przez kogo ? Może ktoś z allegro mi jest w stanie wyjaśnić, dlaczego klient ma informację o opóźnieniu paczki, pomimo, że została nadana zgodnie z naszymi ustawieniami wysyłki ?

I na koniec, niech serwis wreszcie ujednolici takie informacje,bo w czasie dostawy kurierem jest info 2 dni robocze, a jak klient kupuje to mu się pojawia wręcz informacja, że dostanie to w kilka godzin. Zdecydujcie się w końcu ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
83 ODPOWIEDZI 83

AzymutNaZdrowie
#8 Zapaleniec#

A nas potkała taka śmieszna niespodzianka.
Zamówienia złożone w poniedziałek 12 czerwca. Deklarowany czas wysyłki 24godziny, informacja w ofercie że dostawa pojutrze.
A na koniec kupujący otrzymuje informację że otrzyma przesyłkę 13stego czyli we wtorek.
Ja bym to określił jako nowa usługa inpost paczkomat TELEPORTACJA.
Odpowiedz Allegro w tej sprawie to: 
- zamówienie 52938380-08eb-11ee-9a7b-0b9d7a98f1d1 z dnia 12.06.2023 ma deklarowaną wysyłkę dnia 13.06.2023 i przewidywaną dostawę 13.06.2023
- zamówienie 1bfe9fc0-08ec-11ee-b5ae-a37c63eef272 z dnia 12.06.2023 ma deklarowaną wysyłkę dnia 13.06.2023 i przewidywaną dostawę 13.06.2023.

I oczywiście serwis nie widzi w tym problemu.

 

oznacz moderatorów

AzymutNaZdrowie
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Czy może ktoś z Allegro chciał by się do tego odnieść? @Allegro_One 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@AzymutNaZdrowie przepraszam, że musiałeś czekać. Już konsultuję Twoje zgłoszenie. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

AzymutNaZdrowie
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi Co się udało ustalić z konsultacji?
Pracownicy allegro nadal ignorują błędna informację dla kupującego i stosują statystyki odwrotne. 🙂

oznacz moderatorów