Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Klient pyta o przyczynę przekierowania oraz punkt , gdzie może odebrać przesyłkę
@mdrogeria ta przesyłka od wczoraj, od godz. 09:05 czeka na odbiór przez klienta w sklepie Żabka przy ul. Legionów 100 w Czechowicach-Dziedzicach.
@_HolaOla_ dlaczego w Czechowicach skoro wybranym przez klienta punktem jest
(Delikatesy Centrum )
Powstańców Śląskich 4
43-245 Studzionka
Zakryj proszę buźkę tej Pani , zapomniało mi się 😁
@mdrogeria dowiem się i wrócę do Ciebie. Zdjęcie już zablokowałam.
@_HolaOla_ dziękuję 🌸 , trochę słabo to wyszło bo Pani ma teraz 25 km po paczkę ... nie każdy jest zmotoryzowany . Od rana jestem w kontakcie z klientką , proszę o info .
@mdrogeria doskonale to rozumiem, więc poprosiłam już zespół o wyjaśnienie z przewoźnikiem co się wydarzyło z tą przesyłką.
@_HolaOla_ a godzinkę temu wychwalałaś Delivery, że "...Łącznie kupujący na Allegro mają dziś do dyspozycji ponad 60 tys. automatów paczkowych i ponad 40 tys. punktów odbioru w całej Polsce."
ale paczke przekierowujecie do punktu oddalonego o 25km 😀
Serio nie było nic bliżej?
@Client:80340374 tak jak napisałam wyżej, sprawdzę to.
@Client:80340374 DHL tak niestety działa , kurier nie znalazł paczki tam , gdzie powinien zostawić to zostawił tam , gdzie znalazł .
eee to i tak "rzut beretem" te 25 km
mojemu klientowi przekierowało 60 km od wskazanej maszyny i oczywiście ja musiałam wysłuchać pretensji
Tylko 60 km. Znajomemu z Mazur przekierowało kiedyś przesyłkę gdzieś w okolice Krakowa. Może powiedzieć że to drugi koniec Polski.
Oczywiście przewoźnik nie widział żadego problemu. Przecież może przyjechać i odebrać
@mdrogeria DHL w Czechowicach ma hub przeładunkowy skąd wyjeżdżają kurierzy, Studzionki na pewno są w obszarze ich działania 😉
Ustalenie, co się wydarzyło, zajmuje więcej czasu, niż klientce zajęłoby spokojne przejście 25 kilometrów w obie strony 🙂
No i jeszcze klientka pewnie widziała te zapewnienia Allegro, że paczka będzie już następnego dnia.
@_HolaOla_ Czy w związku z zaistniałą sytuacją przewidziane jest jakiekolwiek zadośćuczynienie dla klientki z Waszej strony?
Usługa dysponująca ponad 60 tys. automatów paczkowych i 40 tys. punktów odbioru w całej Polsce powinna gwarantować niezawodność, bez podobnych uchybień.
@Client:80340374 Klientka jest na tyle ugodowa , że chce dopłacić za dostarczenie do domu pomimo ,że ma na koncie aktywny pakiet smart więc domniemam ,że ma problem z podjazdem . Ciekawe ...jutro paczka się przeterminuje ,zastanawiam się czy przyjąć zwrotkę bo w końcu klientka nie odstąpiła od umowy , towar należy do niej , nawalił tylko przewoźnik
@Client:138067139 25km dalej? 🙂
tak Ci tylko przypomne, że nie piszemy o usłudze Pana Ziutka który coś podrzuca przy okazji tylko o Delivery.
Delivery ma dziś do dyspozycji ponad 60 tys. automatów paczkowych i ponad 40 tys. punktów odbioru w całej Polsce. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ czy coś w sprawie się ruszyło ?
@mdrogeria zgłosiliśmy interwencje, aby przesyłka została przekierowana do kupującej.
Nie mam niestety jeszcze potwierdzenia.
@mdrogeria rozumiem, zapewniam, że w systemie się zmienia, poprosiłam też o zgłoszenie działania kuriera, bo zdecydowanie przesyłka nie powinna zostać dostarczona 25 km dalej.